Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, ved stor pågang og på nattestid.

Denne tråden omhandler Kongehuset og medlemmer av dette.

Fremhevede innlegg

Gjest Sur sitron
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare å bli med å stemme på Rødt! :) 

Man får noen andre nisser med på lasset i tillegg til kampen for republikk da, men ingen omelett uten å knuse egg osv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest TrineTrollet
Skrevet
Kollontaj skrev (3 timer siden):

Det er Rødt, V og SV. De er sikkert interesserte i innspill om saken fra sine velgere.  

Republikanere er i alle partier. I lys av skandalene får vi håpe at det blir flere republikanere på Stortinget. 

Gjest TrineTrollet
Skrevet
Aricia skrev (1 time siden):

Man får noen andre nisser med på lasset i tillegg til kampen for republikk da, men ingen omelett uten å knuse egg osv.

Om du er så lite/begrenset opplyst, så finnes de både i sentrum og på høyresiden. Jeg tør anta at flere velgere etter hvert ikke lenger ønsker å støtte opp om et kongehus hvor den påtroppende generasjonen ikke synes å ha forutsetninger for å fylle rollene. 
Hvordan kan vi tiltro disse våre øverste embeter, de som ikke engang har orden i eget hus. 

Gjest TrineTrollet
Skrevet
Kollontaj skrev (54 minutter siden):

Hva med å pusse brillene, få nesen litt opp fra grunnloven, og forsøke å ta inn hva svært mange mener omkring skandalene i kongefamilien. Et monarki er ikke ‘spikret’ for evig og alltid. Oppslutningen om kongehuset er på vei ned. 

Skrevet
TrineTrollet skrev (1 minutt siden):

Hva med å pusse brillene, få nesen litt opp fra grunnloven, og forsøke å ta inn hva svært mange mener omkring skandalene i kongefamilien. Et monarki er ikke ‘spikret’ for evig og alltid. Oppslutningen om kongehuset er på vei ned. 

Vi var jo så lite opplyste, var det ikke sånn? Men når du får dokumentasjonen som er relevant endrer du bare tema?

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
TrineTrollet skrev (1 minutt siden):

Noen av oss mener at andre bør lese mer i Grunnloven slik at de ikke feilopplyser om at kongen er ansatt for å vise frem klær og annet tøys. Linken var til info, ikke en kommentar om oppslutning fra folk flest. Hilsen en som alltid har stemt på partier som ønsker republkkk. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest pop up bruker
Skrevet
Aricia skrev (3 timer siden):

Nisser? Hva mener du med det? 

Gjest pop up bruker
Skrevet (endret)
Daisy R skrev (2 minutter siden):

Ja, har lest den. Enig i at overskriften gir det inntrykket, men det er ikke i noe i artikkelen som følger det opp. Click bait 🤷🏻‍♀️

Jeg syns det bare var enda mer løse tråder etter å ha lest den jeg. Artikkelen var mer click bait en overskriften syns jeg 

Endret av pop up bruker
Gjest Daisy R
Skrevet
pop up bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syns det bare var enda mer løse tråder etter å ha lest den jeg 

Hvordan det? Jeg tenkte at en påsatt brann ikke ville hatt en høygravid prinsesse og halve lokalbefolkningen med i redningsarbeidet, og de ville flyttet arvesmykkene forhånd. 

Skrevet
pop up bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg syns det bare var enda mer løse tråder etter å ha lest den jeg. Artikkelen var mer click bait en overskriften syns jeg 

Står jo at årsaken var kortslutning i en ledning. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest pop up bruker
Skrevet (endret)
Daisy R skrev (20 minutter siden):

Hvordan det? Jeg tenkte at en påsatt brann ikke ville hatt en høygravid prinsesse og halve lokalbefolkningen med i redningsarbeidet, og de ville flyttet arvesmykkene forhånd. 

Det kom frem at de var så misfornøyd, akket seg over å flytte dit, og da det først gikk i brann var det mye de fikk reddet.

Jeg tror ikke det var påsatt, men jeg syns artikkelen gir en grobunn for tvil om hva som egentlig skjedde 

Endret av pop up bruker
Gjest Daisy R
Skrevet
pop up bruker skrev (5 minutter siden):

Det kom frem at de var så misfornøyd, akket seg over å flytte dit, og da det først gikk i brann var det mye de fikk reddet.

Jeg tror ikke det var påsatt, men jeg syns artikkelen gir en grobunn for tvil om hva som egentlig skjedde 

Jeg synes de la opp til at det var Wedels skyld pga de løse ledningene..,

Skrevet
Aricia skrev (4 timer siden):

hvilke nisser da? Har stemt Rødt i åresvis jeg.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...