Daisy R Skrevet 17 timer siden #3541 Del Skrevet 17 timer siden pop up bruker skrev (3 timer siden): Og veldig mange andre ser det ut som? Hvis jeg forstod det riktig var kleskoden svart dress for mennenen, og svart slør for damene. Veldig mange damer hadde ikke slør så vidt jeg kunne se? Zelenska og von der Leyen så ut til å ikke ha slør. Ja, det var mange som manglet slør, og noen var til og med barhodet. Jeg lærte av mormor at damer skal dekke hodet i kirken, også her i det protestantiske nord, så jeg kjenner at jeg blir litt sånn clutching my pearls når det de ikke klarer å trø på seg en hårbøyle en gang i pavens begravelse. Kudos til kronprinsparet for 100 prosent korrekt kleskode. Synes det blir ekstra viktig for de som ikke kommer fra et katolsk land selv ift respekt for vertskapet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13 timer siden #3542 Del Skrevet 13 timer siden Isild skrev (På 24.4.2025 den 15.08): Så lenge vi har monarki så vil forskjellene være der ja, det er man nok enige om alle sammen. Det tar seg selvsagt IKKE ut at dronningen av Norge dør bak i en ambulanse som kommer lang tid etter at de har ringt, og bruker lang tid til sykehuset, som jo også er et lokalsykehus. Så diskusjonen handler om nettopp det - burde man ha denne ordningen i fremtiden, med monarki. Fru Jensen ville ikke fått pacemaker heller antageligvis, hun ville blitt overført til palliativ avdeling - og dø uten livreddende behandling. Jeg syns monarki i 2025 er helt merkelig. Det er en styreform fra middelalderen - som nå ikke styrer noe som helst lenger. Det har historisk sus og verdi osv. Men jeg personlig føler ikke helt det suset heller mtp at vårt kongehus ikke har noen røtter her egentlig. Fru Jensen med lik helse som Dronningen for øvrig ville absolutt fått pacemaker jo! Jeg har opplevd at en 99-åring fikk pacemaker der jeg jobbet (vi var alle enige om at det burde de faktisk latt være for øvrig, da hun var svært dement og prøvde å «grave» den ut i starten, masse styr). Min bestemor fikk pacemaker da hun var like gammel som dronningen, også i utgangspunktet oppegående. Nå må dere roe ned litt og kutte ut å komme med direkte feilinfo. At mye av eldreomsorgen i dette landet er en skandale er en ting, men å påstå at folk flest i lik situasjon som dronningen ikke ville fått samme medisinsk behandling (her pacemaker) er både tull og farlige påstander. At ingen andre ville blitt hentet ut med luftambulanse i samme situasjon med manglende bilvei, lang reisevei, tungpust og nylig pacemaker er også noe forbanna tull. At man i noen situasjoner vil ha noe lavere terskel med de kongelige, ja. Men å påstå at dette er helt uvanlig, det er rett og slett ikke sant. Minner også om at da hun fikk flimmer ble hun lagt inn på lokalsykehuset først, ikke fløyet til Riksen. Det er mye å ta kongehuset på, men dette blir bare nedrig og i tillegg sprer det unødvendig frykt og direkte feilinformasjon om deler av helsetjenestene. 8 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13 timer siden #3543 Del Skrevet 13 timer siden Sur sitron skrev (På 24.4.2025 den 18.29): Så er det forskjell på fastboende skattebetalere og hyttefolk. Den ene parten har ikke noe valg - det har den andre. Nei, det er det faktisk ikke. Man har de samme pasientrettighetene uansett hvor i landet man oppholder seg, kommunene har plikt til å tilby helsehjelp til alle som til enhver tid oppholder seg i kommunen, selv om de ikke er folkeregistrert der (unntaket er sykehjemsplasser). Bare spør de store hyttekommunene langs kysten hva det gjør med budsjettet deres at Oslo&omegn-folket langt oppi åra oppholder seg på hytta inkludert på «den ytterste nøgne ø» hvor man må bruke båt, og har krav på samme hjemmesykepleie som man har i bostedskommunen. Det er blitt et så stort «problem» at de kommunene som rammes hardest (Hvaler, Tjøme/Førder, Kragerø etc) har bedt politikerne se på finansieringsmodellene av de kommunale helsetjenestene. Så helt vanlige folk og «vanlige» rikinger med både enkle hytter og hyttepalass mottar helsehjelp i bøtter og spann, igjen så bør man sette seg inn i lovverket. Og at hyttefolket har et valg: ja, men så er det bevegelsesfrihet i dette landet da, og altså rett til nødvendig helsehjelp hvor enn du oppholder deg. Men hytteforbudet under koronaen handlet jo primært om å unngå at de lokale helsetjenestene ikke ble overbelastet, nettopp fordi folk har disse rettighetene uavhengig av hvor man er 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 13 timer siden #3544 Del Skrevet 13 timer siden Ninaen skrev (11 minutter siden): Nei, det er det faktisk ikke. Man har de samme pasientrettighetene uansett hvor i landet man oppholder seg, kommunene har plikt til å tilby helsehjelp til alle som til enhver tid oppholder seg i kommunen, selv om de ikke er folkeregistrert der (unntaket er sykehjemsplasser). Bare spør de store hyttekommunene langs kysten hva det gjør med budsjettet deres at Oslo&omegn-folket langt oppi åra oppholder seg på hytta inkludert på «den ytterste nøgne ø» hvor man må bruke båt, og har krav på samme hjemmesykepleie som man har i bostedskommunen. Det er blitt et så stort «problem» at de kommunene som rammes hardest (Hvaler, Tjøme/Førder, Kragerø etc) har bedt politikerne se på finansieringsmodellene av de kommunale helsetjenestene. Så helt vanlige folk og «vanlige» rikinger med både enkle hytter og hyttepalass mottar helsehjelp i bøtter og spann, igjen så bør man sette seg inn i lovverket. Og at hyttefolket har et valg: ja, men så er det bevegelsesfrihet i dette landet da, og altså rett til nødvendig helsehjelp hvor enn du oppholder deg. Men hytteforbudet under koronaen handlet jo primært om å unngå at de lokale helsetjenestene ikke ble overbelastet, nettopp fordi folk har disse rettighetene uavhengig av hvor man er Såvidt jeg husker da jeg skrev så mente jeg at de fleste 90-åringer kanskje ikke reiser på hytter med vanskelig tilkomst og hvor det mangler bilvei. Dersom man nylig har fått operert inn pacemaker så er man kanskje enda mer skeptisk. Min mor kjører bil hver dag, men hun har ikke vært på hytta etter en større operasjon for 2 år siden. Kunne sikkert fikset hjemmesykepleie der og, men den generasjonen ønsker ofte ikke å være til bry og føler seg tryggest hjemme. Joda, rettigheter er en ting ønske om å klare seg selv og ikke være andre til bry, samt trygghetsfølelse er en helt annen og veldig viktig ting for eldre mennesker. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13 timer siden #3545 Del Skrevet 13 timer siden Sur sitron skrev (2 minutter siden): Såvidt jeg husker da jeg skrev så mente jeg at de fleste 90-åringer kanskje ikke reiser på hytter med vanskelig tilkomst og hvor det mangler bilvei. Dersom man nylig har fått operert inn pacemaker så er man kanskje enda mer skeptisk. Min mor kjører bil hver dag, men hun har ikke vært på hytta etter en større operasjon for 2 år siden. Kunne sikkert fikset hjemmesykepleie der og, men den generasjonen ønsker ofte ikke å være til bry og føler seg tryggest hjemme. Joda, rettigheter er en ting ønske om å klare seg selv og ikke være andre til bry, samt trygghetsfølelse er en helt annen og veldig viktig ting for eldre mennesker. Har du fulgt med i media de siste årene?! Det er jo nettopp det de gjør! De drar på hytta i skjærgården hvor man må ha båt, og hjemmesykepleien må reise ut for sårstell og støttestrømper og medisiner og alt annet folk får hjelp til hjemme. At din mor ikke vil være til bry er sant kun for henne, og tallene fra hyttekommunene viser altså noe annet. 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 12 timer siden #3546 Del Skrevet 12 timer siden Ninaen skrev (2 minutter siden): Har du fulgt med i media de siste årene?! Det er jo nettopp det de gjør! De drar på hytta i skjærgården hvor man må ha båt, og hjemmesykepleien må reise ut for sårstell og støttestrømper og medisiner og alt annet folk får hjelp til hjemme. At din mor ikke vil være til bry er sant kun for henne, og tallene fra hyttekommunene viser altså noe annet. Har ikke fått med meg det, kanskje fordi det er veldig fjernt fra livet mitt og de jeg kjenner. Diskusjonen forøvrig dreide seg om det var mulig for alle og enhver (ref fru Jensen på 88) å tilkalle redningshelikopter til hytta i fjellheimen. Litt fjerne fra hjemmesykepleie til en utilgjengelig hytte, selvom det også høres ut som en utrolig egoistisk ting å ta som en selvfølge. I de fleste kommuner er hjemmesykpleien allerede under enormt arbeidspress med sine faste pasienter. Lange ventetider og altfor dårlig tid hos den enkelte. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12 timer siden #3547 Del Skrevet 12 timer siden Sur sitron skrev (7 minutter siden): Såvidt jeg husker da jeg skrev så mente jeg at de fleste 90-åringer kanskje ikke reiser på hytter med vanskelig tilkomst og hvor det mangler bilvei. Dersom man nylig har fått operert inn pacemaker så er man kanskje enda mer skeptisk. Min mor kjører bil hver dag, men hun har ikke vært på hytta etter en større operasjon for 2 år siden. Kunne sikkert fikset hjemmesykepleie der og, men den generasjonen ønsker ofte ikke å være til bry og føler seg tryggest hjemme. Joda, rettigheter er en ting ønske om å klare seg selv og ikke være andre til bry, samt trygghetsfølelse er en helt annen og veldig viktig ting for eldre mennesker. Se forrige kommentar. Her får du linker. https://frifagbevegelse.no/reportasjer/syk-i-ferien-ove-far-hjemmehjelp-pa-hytta-6.469.713766.ba8b4c4b89 https://www.aftenposten.no/norge/i/JoLkk8/hvaler-kommune-bemanner-opp-om-sommeren-de-maa-tilby-full-helsehjelp-paa-hytta-til-stadig-flere-eldre https://www.nrk.no/trondelag/hjemmekontor-og-ferie-pa-hytta-i-oppdal_-hemsedal_-ringsaker-og-trysil-1.15458957 (Skjermdumpen er fra denne artikkelen) https://www.ta.no/vestmar/pleiesmell-i-hyttekommuner/s/1-111-3681905 https://www.aftenposten.no/hytte/i/MoVzJo/dette-kan-du-kreve-av-helsehjelp-paa-hytta 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12 timer siden #3548 Del Skrevet 12 timer siden Takk @Ninaen for korrekt, tydelig og faktabaserte innlegg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12 timer siden #3549 Del Skrevet 12 timer siden Sur sitron skrev (1 minutt siden): Har ikke fått med meg det, kanskje fordi det er veldig fjernt fra livet mitt og de jeg kjenner. Diskusjonen forøvrig dreide seg om det var mulig for alle og enhver (ref fru Jensen på 88) å tilkalle redningshelikopter til hytta i fjellheimen. Litt fjerne fra hjemmesykepleie til en utilgjengelig hytte, selvom det også høres ut som en utrolig egoistisk ting å ta som en selvfølge. I de fleste kommuner er hjemmesykpleien allerede under enormt arbeidspress med sine faste pasienter. Lange ventetider og altfor dårlig tid hos den enkelte. Nei, det er faktisk mindre fjernt(!) Og det er lege/legevakt som rekvirerer luftambulanse. Øyeblikkelig hjelp har vi alle rett på. Og folk hentes ut med luftambulanse av den norske fjellheimen hele tiden. Du har vel fått med deg alle folka som driver ekstremsport, basehopper, detter ned fra fjell osv, som må hentes ut til store kostnader? At et menneske med kjent atrieflimmer som utløse pacemaker og så får akutt tungpust hentes ut med luftambulanse fra en hytte uten veiforbindelse er på ingen måte unikt for dronningen. Det er en helt adekvat medisinsk vurdering. At hun ble sendt til Oslo handler antakelig om at flytiden ikke nødvendigvis var særlig mye lenger. Skal du snakke om særbehandling for kongefamilien i helsevesenet er det at de ikke ligger på gangen eller på flersengsrom, og at det ofte «ryddes rundt dem», og på OUS har de vel sin egen seksjon. Hva som er fremmed for deg er en ting, men da bør du ikke komme med så bastante og generaliserte påstander uten å sjekke opp en gang. Nå har jeg også gikk deg flere lenker til artikler som dokumenterer det jeg har skrevet, og som motbeviser at dette ikke er reelt og noe «alle» driver med, altså drar på hytta og campingen med kjent sykdom, og krever helsehjelp fra kommunen de oppholder seg i. Synes det er «verre» å insistere på å dra på hytta på en øy når du trenger hj.spl x3-4 daglig og hj.spl må ut med båt. Enn at dronningen dro på påskeferie og var i god form,og med innsatt pacemaker skulle problemet være løst. Og så fikk hun behov for akutthjelp, noe som kunne skjedd alle, også uavhengig av alder. Så ærlig talt, ta kongehuset på alt av finanser og dets like, men dette helse greiene bør dere kutte ut asap fordi dere har åpenbart ikke peiling på hvordan dette fungerer og vurderes i praksis+at det er nedrig 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 12 timer siden #3550 Del Skrevet 12 timer siden Ninaen skrev (7 minutter siden): Se forrige kommentar. Her får du linker. https://frifagbevegelse.no/reportasjer/syk-i-ferien-ove-far-hjemmehjelp-pa-hytta-6.469.713766.ba8b4c4b89 https://www.aftenposten.no/norge/i/JoLkk8/hvaler-kommune-bemanner-opp-om-sommeren-de-maa-tilby-full-helsehjelp-paa-hytta-til-stadig-flere-eldre https://www.nrk.no/trondelag/hjemmekontor-og-ferie-pa-hytta-i-oppdal_-hemsedal_-ringsaker-og-trysil-1.15458957 (Skjermdumpen er fra denne artikkelen) https://www.ta.no/vestmar/pleiesmell-i-hyttekommuner/s/1-111-3681905 https://www.aftenposten.no/hytte/i/MoVzJo/dette-kan-du-kreve-av-helsehjelp-paa-hytta Joda - men som du ser så er mye fremtidsutsikter hvor flere og flere (nå yngre folk) i stadig flottere hytter kommer til å ønske å tilbringe tiden sin der. Der er enda ikke bestemt hvem som skal betale for tjenester: FÅ BRUKERE I DAG - Det er foreløpig få hyttebeboere som bruker helsetjenester i hyttekommunen, men dette vil endre seg når dagens hyttebyggere er passert 60 til 70 år. Utstrakt bygging av store hytter med boligstandard, flere pleietrengende eldre, trafikkskadde og kronisk syke, samtidig som flere blir klar over sine rettigheter, kan på sikt føre til en betydelig utfordring for mange hyttekommuner. Sannsynligvis vet ikke folk at hjemmesykepleie på hytta er en rettighet de har i dag, sier Carlsson. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12 timer siden #3551 Del Skrevet 12 timer siden P.S. At hun ble utskrevet neste dag beviser ingenting mtp hvor nødvendig luftambulansen var. Akutt tungpust etter nylig innsatt pacemaker er høy triage og hastegrad, og må avklares, det gjelder også alle, selv om du ikke er dronning (at en del legevakter ikke gjør jobben sin er en annen sak, det betyr ikke at dronningen får særbehandling). Man kan ikke vite om det er akutt hjertesvikt eller noe uskyldig med det bakgrunnsteppet, da må det tas på alvor og avklares. Så viste det seg å gå greit, så da ble hun skrevet ut. Det endrer ikke ø.hjelpsbehovet som oppsto. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 12 timer siden #3552 Del Skrevet 12 timer siden Ninaen skrev (1 minutt siden): Nei, det er faktisk mindre fjernt(!) Og det er lege/legevakt som rekvirerer luftambulanse. Øyeblikkelig hjelp har vi alle rett på. Og folk hentes ut med luftambulanse av den norske fjellheimen hele tiden. Du har vel fått med deg alle folka som driver ekstremsport, basehopper, detter ned fra fjell osv, som må hentes ut til store kostnader? At et menneske med kjent atrieflimmer som utløse pacemaker og så får akutt tungpust hentes ut med luftambulanse fra en hytte uten veiforbindelse er på ingen måte unikt for dronningen. Det er en helt adekvat medisinsk vurdering. At hun ble sendt til Oslo handler antakelig om at flytiden ikke nødvendigvis var særlig mye lenger. Skal du snakke om særbehandling for kongefamilien i helsevesenet er det at de ikke ligger på gangen eller på flersengsrom, og at det ofte «ryddes rundt dem», og på OUS har de vel sin egen seksjon. Hva som er fremmed for deg er en ting, men da bør du ikke komme med så bastante og generaliserte påstander uten å sjekke opp en gang. Nå har jeg også gikk deg flere lenker til artikler som dokumenterer det jeg har skrevet, og som motbeviser at dette ikke er reelt og noe «alle» driver med, altså drar på hytta og campingen med kjent sykdom, og krever helsehjelp fra kommunen de oppholder seg i. Synes det er «verre» å insistere på å dra på hytta på en øy når du trenger hj.spl x3-4 daglig og hj.spl må ut med båt. Enn at dronningen dro på påskeferie og var i god form,og med innsatt pacemaker skulle problemet være løst. Og så fikk hun behov for akutthjelp, noe som kunne skjedd alle, også uavhengig av alder. Så ærlig talt, ta kongehuset på alt av finanser og dets like, men dette helse greiene bør dere kutte ut asap fordi dere har åpenbart ikke peiling på hvordan dette fungerer og vurderes i praksis+at det er nedrig Jeg tror nok ikke dronningens ansatte ringer den lokale legevakten før helikopteret blir rekvirert. Men du kan jo lese hva Taalesen skriver om dette. Hun har erfaring etter lang fartstid som lakei hos kongeparet. Men du får fortsette denne diskusjonen med de som orker - det er IKKE meg. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12 timer siden #3553 Del Skrevet 12 timer siden Sur sitron skrev (2 minutter siden): Joda - men som du ser så er mye fremtidsutsikter hvor flere og flere (nå yngre folk) i stadig flottere hytter kommer til å ønske å tilbringe tiden sin der. Der er enda ikke bestemt hvem som skal betale for tjenester: FÅ BRUKERE I DAG - Det er foreløpig få hyttebeboere som bruker helsetjenester i hyttekommunen, men dette vil endre seg når dagens hyttebyggere er passert 60 til 70 år. Utstrakt bygging av store hytter med boligstandard, flere pleietrengende eldre, trafikkskadde og kronisk syke, samtidig som flere blir klar over sine rettigheter, kan på sikt føre til en betydelig utfordring for mange hyttekommuner. Sannsynligvis vet ikke folk at hjemmesykepleie på hytta er en rettighet de har i dag, sier Carlsson. Leste du alle artiklene eller kun den som bekreftet din egen oppfatning? 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12 timer siden #3554 Del Skrevet 12 timer siden Sur sitron skrev (Akkurat nå): Jeg tror nok ikke dronningens ansatte ringer den lokale legevakten før helikopteret blir rekvirert. Men du kan jo lese hva Taalesen skriver om dette. Hun har erfaring etter lang fartstid som lakei hos kongeparet. Men du får fortsette denne diskusjonen med de som orker - det er IKKE meg. Poenget er at det er ikke dronningen selv som bestiller luftambulansen 🤦🏻♀️ Det er det lege som gjør, og kongen/kongeparet har livlege, og jeg har ikke påstått at de ringer lokal legevakt, jeg skrev lege/legevakt… Den siste setningen din er en velkjent hersketeknikk når man blir møtt med fakta og ikke kan svare for seg, så den er grei. Jeg regner med det var kjipt å få motbevist harselasen rundt dronningens helsehjelp og påståtte særbehandling. Fortsett gjerne å kritisere pengebruk og arvet makt og klær og hele pakka. Som skrevet er det nok å kritisere kongehuset for. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 12 timer siden #3555 Del Skrevet 12 timer siden Ninaen skrev (Akkurat nå): Leste du alle artiklene eller kun den som bekreftet din egen oppfatning? Jeg har ikke tenkt å gå inn på den diskusjonen en gang. Hør med andre om de orker. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 12 timer siden #3556 Del Skrevet 12 timer siden Ninaen skrev (2 minutter siden): Poenget er at det er ikke dronningen selv som bestiller luftambulansen 🤦🏻♀️ Det er det lege som gjør, og kongen/kongeparet har livlege, og jeg har ikke påstått at de ringer lokal legevakt, jeg skrev lege/legevakt… Den siste setningen din er en velkjent hersketeknikk når man blir møtt med fakta og ikke kan svare for seg, så den er grei. Jeg regner med det var kjipt å få motbevist harselasen rundt dronningens helsehjelp og påståtte særbehandling. Fortsett gjerne å kritisere pengebruk og arvet makt og klær og hele pakka. Som skrevet er det nok å kritisere kongehuset for. Du kan stoppe å sitere meg på dette. Diskusjonen var avsluttet for lenge siden. 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12 timer siden #3557 Del Skrevet 12 timer siden Sur sitron skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke tenkt å gå inn på den diskusjonen en gang. Hør med andre om de orker. Viser til min siste kommentar. Neste gang anbefaler jeg «beklager, jeg tok visst (delvis) feil, takk for informasjon framfor den type hersketeknikker. Man kan faktisk ende opp med å lære noe. Hvis man ikke bare ønsker å få bekreftet egne meninger og fordommer da. Men da er man jo egentlig ikke interessert i å diskutere. Når du skriver i et diskusjonsforum så må du regne med at du kan bli motsagt, og ikke minst arrestert på feilaktige påstander. 4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12 timer siden #3558 Del Skrevet 12 timer siden Sur sitron skrev (Akkurat nå): Du kan stoppe å sitere meg på dette. Diskusjonen var avsluttet for lenge siden. Du kan ikke bestemme når andre brukere på et diskusjonsforum skal slutte å svare/kommentere, ærlig talt. Spesielt ikke når du fortsetter å komme med feilaktige påstander eller feilsiterer. Hvis ikke du vil bli sitert så må du slette kommentarene dine. Hvem som helst her inne kan med rette sitere deg og fortsette denne diskusjonen. Dette blir faktisk for dumt. Spesielt siden du var en av dem som startet akkurat denne diskusjonen… Så nei, jeg lar ikke være å sitere deg kun fordi du synes det var kjipt å bli arrestert på faktafeil. 3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 12 timer siden #3559 Del Skrevet 12 timer siden Ninaen skrev (1 minutt siden): Viser til min siste kommentar. Neste gang anbefaler jeg «beklager, jeg tok visst (delvis) feil, takk for informasjon framfor den type hersketeknikker. Man kan faktisk ende opp med å lære noe. Hvis man ikke bare ønsker å få bekreftet egne meninger og fordommer da. Men da er man jo egentlig ikke interessert i å diskutere. Når du skriver i et diskusjonsforum så må du regne med at du kan bli motsagt, og ikke minst arrestert på feilaktige påstander. Sikkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TigerK Skrevet 12 timer siden #3560 Del Skrevet 12 timer siden Meget interessant at denne brukeren plutselig dukket opp igjen og startet opp en gammel diskusjon…. 4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå