~ Ada ~ Skrevet 20. april #3341 Skrevet 20. april Svigermor skrev (17 minutter siden): Det er noe bondsk over det norske kronprinsparet som de andre europeiske kongelige ikke har. Lutrygget og subbete. Fårete smil og klær som ikke passer helt. Orker ikke ditt og datt. Men vi er jo et bondsk og provinsielt folk så det passer jo egentlig bra. Hva orker de ikke? 2
Svigermor Skrevet 20. april #3342 Skrevet 20. april ~ Ada ~ skrev (6 minutter siden): Hva orker de ikke? Å bruke hatt, f eks. I et land hvor det av mange blir sett på som en hedersbetegnelse å være "alminnelig ", så har de virkelig truffet den norske folkesjela. Vi bør ikke ha forventninger om annet enn at de bare kommer til å bli mer og mer "alminnelige". 2 1 2
Svigermor Skrevet 20. april #3343 Skrevet 20. april Daisy R skrev (19 minutter siden): Ikke enig. «Problemet», hvis vi kan snakke om problemer i denne sammenheng, er ikke at MMs stil er bondsk. Den er tvert imot litt i overkant trendy, slik at hun bommer litt på hva hun egentlig kler og hva som passer anledningen etter tradisjonelle koder. Jeg synes hun ser ut som hun har kledd seg ut og derfor ser ukomfortabel ut. 3 1 6
Gjest Sur sitron Skrevet 20. april #3344 Skrevet 20. april Daisy R skrev (31 minutter siden): Ikke enig. «Problemet», hvis vi kan snakke om problemer i denne sammenheng, er ikke at MMs stil er bondsk. Den er tvert imot litt i overkant trendy, slik at hun bommer litt på hva hun egentlig kler og hva som passer anledningen etter tradisjonelle koder. Det har du helt rett i. Jeg vil legge til at det virker som om det er viktigere at plagget er av spinndyr italiensk design enn at plagget faktisk er pent og passer henne.
~ Ada ~ Skrevet 20. april #3345 Skrevet 20. april Svigermor skrev (32 minutter siden): Å bruke hatt, f eks. I et land hvor det av mange blir sett på som en hedersbetegnelse å være "alminnelig ", så har de virkelig truffet den norske folkesjela. Vi bør ikke ha forventninger om annet enn at de bare kommer til å bli mer og mer "alminnelige". Så lenge de ikke representerer nabokjerringas hang til lavpanna shitsnakk, går jeg for hårbøyle any day. 4 1 1
Svigermor Skrevet 20. april #3346 Skrevet 20. april ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Så lenge de ikke representerer nabokjerringas hang til lavpanna shitsnakk, går jeg for hårbøyle any day. De kan gå med musefletter for min del. 1 3
Lost little girl Skrevet 20. april #3347 Skrevet 20. april Sur sitron skrev (23 minutter siden): Det har du helt rett i. Jeg vil legge til at det virker som om det er viktigere at plagget er av spinndyr italiensk design enn at plagget faktisk er pent og passer henne. Har også inntrykk av dette. Den kjolen MM bar i bryllupet i Geiranger var verken pen eller kledelig, men kostet visstnok 100 000! 6 9
Miomino Skrevet 20. april #3348 Skrevet 20. april Sur sitron skrev (23 timer siden): Utroskap finnes overalt - også blant de kongelige, selvsagt. Hva tror du? Hva tror du finnes av skjeletter i skapene til den norske kongefamilien? De du nevner over her har kommet seg gjennom sine kriser. Prins Joachim er lykkelig gift har barn og jobber i en ansvarsfull stilling i USA til tross for at han var rammet av alvorlig hjerneslag i 2020. Dronning Margrethe har hele tiden sagt hvor skapet skal stå og dersom du skal få et kongehus til å funke så nytter ikke annet, dessverre. Naiviteten til kongen og dronningen vil visst ingen ende ta. De har trodd at dersom barna fikk velge ektefelle helt selv så vil det bli bra. Ja, vi ser hvordan det har gått. Av nysgjerrighet, hva skjedde da prins Joachim giftet seg med Alexandra for så å skilles to barn og x antall år senere? Glemte kanskje dronning Margrethe "å si hvor skapet skal stå da"? Hva med når han giftet seg på nytt og fikk barn? Er det kanskje arrangert ekteskap? Ja for han kan jo ikke ha " valgt ektefelle selv. Vi ser jo hvordan det har gått". Hva med barna han har fått i sitt andre ekteskap, er det godkjent? Vi snakker jo halvsøsken her, og det er jo "naivt å tro det går bra" eller? Det er fascinerende å se hvordan enkelte drar frem det danske og svenske kongehuset som eksempler til etterfølgelse. Men når man pirker litt i argumentasjonen så henger den ikke på greip. Som den bastante påstand i en annen tråd om at kongen måtte ta en telefon til dronning Margrethe angående opprydding i kongehuset. Dronningen hadde nemlig fjernet titlene til prins Joachims barn. Det morsomme her er at barna til prinsessene Ragnhild, Astrid og Martha Louise aldri har hatt titler. Men hvem vet, kanskje tok dronning Margrethe en telefon til kong Harald? 8 2
Daisy R Skrevet 20. april #3349 Skrevet 20. april Sur sitron skrev (24 minutter siden): Miomino skrev (5 minutter siden): Av nysgjerrighet, hva skjedde da prins Joachim giftet seg med Alexandra for så å skilles to barn og x antall år senere? Glemte kanskje dronning Margrethe "å si hvor skapet skal stå da"? Hva med når han giftet seg på nytt og fikk barn? Er det kanskje arrangert ekteskap? Ja for han kan jo ikke ha " valgt ektefelle selv. Vi ser jo hvordan det har gått". Hva med barna han har fått i sitt andre ekteskap, er det godkjent? Vi snakker jo halvsøsken her, og det er jo "naivt å tro det går bra" eller? Det er fascinerende å se hvordan enkelte drar frem det danske og svenske kongehuset som eksempler til etterfølgelse. Men når man pirker litt i argumentasjonen så henger den ikke på greip. Som den bastante påstand i en annen tråd om at kongen måtte ta en telefon til dronning Margrethe angående opprydding i kongehuset. Dronningen hadde nemlig fjernet titlene til prins Joachims barn. Det morsomme her er at barna til prinsessene Ragnhild, Astrid og Martha Louise aldri har hatt titler. Men hvem vet, kanskje tok dronning Margrethe en telefon til kong Harald? Iler til for å tilføye det siste skapet dronning Margrethe måtte sette på plass: Da hun abdiserte, til tross for at hun alltid har fastholdt at hun skal sitte til hun dør, midt oppi den siste utroskapsskandalen til kronprins Fredrik. Jomen sa hun skap. 4 2
Gjest Sur sitron Skrevet 20. april #3350 Skrevet 20. april Miomino skrev (9 minutter siden): Av nysgjerrighet, hva skjedde da prins Joachim giftet seg med Alexandra for så å skilles to barn og x antall år senere? Glemte kanskje dronning Margrethe "å si hvor skapet skal stå da"? Hva med når han giftet seg på nytt og fikk barn? Er det kanskje arrangert ekteskap? Ja for han kan jo ikke ha " valgt ektefelle selv. Vi ser jo hvordan det har gått". Hva med barna han har fått i sitt andre ekteskap, er det godkjent? Vi snakker jo halvsøsken her, og det er jo "naivt å tro det går bra" eller? Det er fascinerende å se hvordan enkelte drar frem det danske og svenske kongehuset som eksempler til etterfølgelse. Men når man pirker litt i argumentasjonen så henger den ikke på greip. Som den bastante påstand i en annen tråd om at kongen måtte ta en telefon til dronning Margrethe angående opprydding i kongehuset. Dronningen hadde nemlig fjernet titlene til prins Joachims barn. Det morsomme her er at barna til prinsessene Ragnhild, Astrid og Martha Louise aldri har hatt titler. Men hvem vet, kanskje tok dronning Margrethe en telefon til kong Harald? Det ble oppstandelse ved deres skilsmisse. Blant kongelige så var skilsmisse ikke så vanlig og Joachim gikk inn i en depresjon som han forklarer bla her: https://www.tv2.no/underholdning/snakker-ut-om-kongelig-skilsmisse-uunngaelig/17574292/ Nå i ettertid ser de på det som en lykkelig skilsmisse og de er gode venner og samarbeider godt i dag. Forstår ikke hva du mener om barna hans fra sine to ekteskap. De virker som flotte og oppegående mennesker hele gjengen. Her ser du de to sønnene fra første ekteskap gjøre seg klare til å feire prisesse Isabella (deres søskenbarn) sin 18-årsdag: https://www.seher.no/kongelig/deler-private-bilder/82982439 Vet ihvertfall at en av sønnene har en master fra Copenhagen Business School.
Forumansvarlig Skrevet 20. april #3351 Skrevet 20. april Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger. Forumansvarlig
Kollontaj Skrevet 20. april #3352 Skrevet 20. april Sur sitron skrev (43 minutter siden): Det ble oppstandelse ved deres skilsmisse. Blant kongelige så var skilsmisse ikke så vanlig og Joachim gikk inn i en depresjon som han forklarer bla her: https://www.tv2.no/underholdning/snakker-ut-om-kongelig-skilsmisse-uunngaelig/17574292/ Nå i ettertid ser de på det som en lykkelig skilsmisse og de er gode venner og samarbeider godt i dag. Forstår ikke hva du mener om barna hans fra sine to ekteskap. De virker som flotte og oppegående mennesker hele gjengen. Her ser du de to sønnene fra første ekteskap gjøre seg klare til å feire prisesse Isabella (deres søskenbarn) sin 18-årsdag: https://www.seher.no/kongelig/deler-private-bilder/82982439 Vet ihvertfall at en av sønnene har en master fra Copenhagen Business School. https://www.avisen.dk/skoleskandale-og-titeltumult-dramatisk-aar-i-det-dan_714927.aspx Tja, er litt av hvert i Danmark også. 5
Gjest Sur sitron Skrevet 20. april #3353 Skrevet 20. april Kollontaj skrev (12 minutter siden): https://www.avisen.dk/skoleskandale-og-titeltumult-dramatisk-aar-i-det-dan_714927.aspx Tja, er litt av hvert i Danmark også. Synes du tar dette litt vel personlig, nå. Men jeg kan forklare. Reportasjen du linker til er fra 2022 og like etter at dronning Margrethe hadde tatt bort titlene til sine barnebarn. Foreldrene reagerte sterkt på dette, ikke forstår jeg det men jeg er ikke av kongelig slekt. Det er kanskje dette kong Harald er redd siden han ikke er tøff nok til å sette krav bak kontrakten han har med sin datter. Ikke vet jeg, men jeg vet hva jeg mener om kong Harald og hans altfor milde reaksjon overfor sin dattes stadige avtalebrudd. Men jeg må si at i Danmark har det gått fint til tross for at foreldrene var rasende da det skjedde. Og ja, jeg står på at dronning Margrethe er tøff.
pøbelsara Skrevet 20. april #3354 Skrevet 20. april (endret) Jeg synes også Margrete er en kul dame. Men hun har fått masse kritikk for å være for lite folkelig i dansk presse og blant dansker, og familien hennes har også hatt sitt. Hun hadde en mann som til tider var en stor belastning for både henne og kongehusets rykte og stilling blant folk flest. Svenskene har også hatt sitt - Carl Gustav har ikke alltid vært veldig populær, og han har vært omdiskutert. Jeg tenker at poenget både jeg og flere andre har forsøkt å få frem, er at det fremstilles som om de andre skandinaviske kongehusene ikke har hatt kontroverser eller har vært diskutert i media. Det har de. Noen liker dem, og noen liker dem ikke. At noen mener Mary er penere enn MM eller kler seg bedre enn henne, er jo en smakssak. jeg synes ikke det er gøy å lese smålig kritikk av feks kroppsholdning, og mener at voksne folk burde holde seg for gode til slik - og har sagt fra om det. Så får dere som synes det er innafor, holde på - og samtidig tåle at noen synes det er smålig og ufint. Jeg er også enig i at det er ille og hårreisende av ML og mannen hennes fortsetter å bryte avtalene med kongen - men jeg klarer ikke helt å se hva han kan gjøre når det er så tydelig at datteren og mannen ikke bryr seg. De fleste mennesker overholder avtaler og tar hensyn til folk rundt seg. Endret 20. april av pøbelsara 8 3
Gjest Sur sitron Skrevet 20. april #3355 Skrevet 20. april (endret) pøbelsara skrev (15 minutter siden): Jeg synes også Margrete er en kul dame. Men hun har fått masse kritikk for å være for lite folkelig i dansk presse og blant dansker, og familien hennes har også hatt sitt. Hun hadde en mann som til tider var en stor belastning for både henne og kongehusets rykte og stilling blant folk flest. Svenskene har også hatt sitt - Carl Gustav har ikke alltid vært veldig populær, og han har vært omdiskutert. Jeg tenker at poenget både jeg og flere andre har forsøkt å få frem, er at det fremstilles som om de andre skandinaviske kongehusene ikke har hatt kontroverser eller har vært diskutert i media. Det har de. Noen liker dem, og noen liker dem ikke. At noen mener Mary er penere enn MM eller kler seg bedre enn henne, er jo en smakssak. jeg synes ikke det er gøy å lese smålig kritikk av feks kroppsholdning, og mener at voksne folk burde holde seg for gode til slik - og har sagt fra om det. Så får dere som synes det er innafor, holde på - og samtidig tåle at noen synes det er smålig og ufint. Jeg er også enig i at det er ille og hårreisende av ML og mannen hennes fortsetter å bryte avtalene med kongen - men jeg klarer ikke helt å se hva han kan gjøre når det er så tydelig at datteren og mannen ikke bryr seg. De fleste mennesker overholder avtaler og tar hensyn til folk rundt seg. Kroppsholdning er vel det enkleste å ordne opp i med diverse øvelser. Alle mennesker burde være obs (eller blitt gjort obs på) dårlig holdning. Det står ikke på manglende midler eller kyndig hjelp når det gjelder MM. Og kongen når det gjelder ML sine stadige avtalebrudd. Han burde ta fra henne tittelen. Endret 20. april av Sur sitron
Rev. Revenge Skrevet 20. april #3356 Skrevet 20. april (endret) velociraptor skrev (16 timer siden): Ingen av dem er vel «helt vanlige». Kate og Mary virker som å ha betraktelig mindre bagasje enn gjennomsnittet, mens Mette-Marit har betraktelig mer bagasje enn normalt. pop up bruker skrev (16 timer siden): Vet ikke hva du mener med "gjennomsiktige, anonyme og helt alminnelige outfits", men det er vel bare MM som kan betegnes som en "vanlig kvinne av folket" av disse tre? ... Vi var inne i en debatt om stil, var vi ikke? Jeg skrev følgende: "Kate, Mary og Mette-Marit har i alle fall sluttet med gjennomsiktige, anonyme og helt alminnelige outfits fra dengang de var unge." Jeg kategoriserte disse som helt vanlige folk i stil, (Helt vanlige kvinner av folket med et litt uvanlig yrke. Hatt eller ikke.) og skrev absolutt ingenting om noen av disses bakgrunn og utdannelse. I anledning ekteskapsinngåelse er det vanlig å motta opplæring i blant annet kongelig etikette og kleskoder, noe som ikke følger med i morsmelken uansett bakgrunn. Som jeg altså ikke nevnte noe om. Jeg nevnte heller ikke avdøde Diana med et ord, men nå kan jeg godt tilføye at heller ikke hun hadde noen stil å snakke om som ung verken som ugift eller gift, men fikk mye omtale etterhvert som hun brøt med de rådende kleskodene for en kongelig, noe som medførte mange overskrifter i avisene på den tiden. Endret 20. april av Rev. Revenge 1
amit Skrevet 20. april #3357 Skrevet 20. april MM sin luksuriøse livsstil har vært en årsak til alvorlig misnøye også hos hoffet og befolkningen generelt. Kronprinsessen har utviklet en preferanse for dyr haute couture, og klesskapet hennes er fylt med designermerker. Det har utløst kritikk, og hennes kjærlighet til luksus har skandalisert den jordnære kongefamilien og generert betydelig dårlig presse. Kronprinsessen viser en preferanse for tvilsomme designerkombinasjoner og har vært kjent for å kjøpe store mengder designerkjoler, men har ikke brukt dem, de fleste av kjøpene hennes bare forsvinner i klesskapet hennes. Preferansen for design som Prada, Valentino, Oscar de la Renta (en eksepsjonelt dyr kjolelinje) og Chanel har skapt motvilje i øynene til tradisjonalister som ser på prinsessens ekstravaganse som meningsløs og uansvarlig. Hun har også mottatt kritikk fordi hun åpenbart foretrekker utenlandsk design fremfor norsk. https://www.vg.no/rampelys/i/jRd2n/derfor-snakker-ikke-mette-marit-om-luksusmoten MM har en garderobe som koster flere millioner. I bryllupet til danskeprinsen i 2004 hadde MM på seg en kjole verd 250000. https://www.klikk.no/mote/detnye/mette-marits-kjole-koster-en-kvart-million-3184309 Hoffet i Norge er forholdsvis lite, har vært lavbudsjett og siden kronprinsessen ikke gjør mange plikter, er det en stadig mer motvilje fra befolkningen og hoffet som ser på prinsessen som en som oppfører seg som en jetsetter (til tross for at hun angivelig har flyskrekk). «Prinsessen har ikke gjort annet enn å oppføre seg som en lottovinner, og hun har ikke endret noen av vanene sine.» sier en medarbeider. Avsløringer om at hun også har mottatt mye av luksusvarene som gaver eller med en «kongelig rabatt» har nå utløst en bombardement av kritikk mot det kongelige palasset, fordi dets tjenestemenn har unnlatt å avsløre gavene eller avsløre kilden. Enhver gave av klær, sko, vesker eller smykker som for eksempel aksepteres og brukes offentlig, «utgjør i realiteten sponsing», sa Dag Jørgen Hveen, juridisk ekspert og foreleser ved Handelshøyskolen BI, til Dagbladet. «Designerne gjør dette for å ha en effekt. Svaret er at det skal være åpenhet rundt gavene. Hvis ikke, blir de en form for snikreklame.» Mette-Marit er blitt omtalt i sosiale og konvensjonelle medier som både en «levende reklame» for motebransjen, en «kommersiell prinsesse» og en «nyttig idiot» for motehusene. Hun har ofte promotert norsk design gjennom årene, og brukt klær fra norske designere, men har også brukt kjoler og tilbehør fra noen av Europas mest eksklusive designere, inkludert Valentino og Prada, ved offisielle og svært offentlige anledninger. Det forble uklart hvilke kjoler, sko og vesker hun har mottatt gratis eller til rabatterte priser. https://www.newsinenglish.no/2013/07/10/storm-grows-over-royal-wardrobe/ Hennes preferanse for bittesmå spisse sko og stiletthæler har fremstått som ekstravagant, og hun viser ikke mye fornuft i hva hun foretrekker å ha på seg. Hoffet har mislikt prinsessen, ikke bare på grunn av hennes vanlige oppførsel, men at det var mye arbeid som krevdes for å gjøre henne akseptabel for offentligheten. Det ville være et av de største tilbakeslagene dersom kvinnen de jobbet så hardt for å få akseptabel for folket i Norge og verden, endte opp med å bevise at de hadde rett i sitt syn på at hun var uegnet for rollen. 9 14
pop up bruker Skrevet 20. april #3358 Skrevet 20. april (endret) Rev. Revenge skrev (42 minutter siden): Vi var inne i en debatt om stil, var vi ikke? Jeg skrev følgende: "Kate, Mary og Mette-Marit har i alle fall sluttet med gjennomsiktige, anonyme og helt alminnelige outfits fra dengang de var unge." Jeg kategoriserte disse som helt vanlige folk i stil, (Helt vanlige kvinner av folket med et litt uvanlig yrke. Hatt eller ikke.) og skrev absolutt ingenting om noen av disses bakgrunn og utdannelse. I anledning ekteskapsinngåelse er det vanlig å motta opplæring i blant annet kongelig etikette og kleskoder, noe som ikke følger med i morsmelken uansett bakgrunn. Som jeg altså ikke nevnte noe om. Jeg nevnte heller ikke avdøde Diana med et ord, men nå kan jeg godt tilføye at heller ikke hun hadde noen stil å snakke om som ung verken som ugift eller gift, men fikk mye omtale etterhvert som hun brøt med de rådende kleskodene for en kongelig, noe som medførte mange overskrifter i avisene på den tiden. Åh, så du tenker vanlige folk i form av stil? Da er jeg nesten enig med deg Jeg syns Kate har en ganske mye bedre stil enn både Mary og MM, og enn hva vanlige folk har, men det henger nok også sammen med både budsjett og hvor utrolig mye mer synlig hun er. Samtidig enig i at hun har en mye mer "vanlig" stil enn hva hva tidligere generasjon hadde. Jeg som dro inn Diana ved en feil her - Tenkte Kate og Diana, og ikke Kate og Mary. Endret 20. april av pop up bruker 1
pop up bruker Skrevet 20. april #3359 Skrevet 20. april amit skrev (25 minutter siden): MM sin luksuriøse livsstil har vært en årsak til alvorlig misnøye også hos hoffet og befolkningen generelt. Kronprinsessen har utviklet en preferanse for dyr haute couture, og klesskapet hennes er fylt med designermerker. Det har utløst kritikk, og hennes kjærlighet til luksus har skandalisert den jordnære kongefamilien og generert betydelig dårlig presse. Kronprinsessen viser en preferanse for tvilsomme designerkombinasjoner og har vært kjent for å kjøpe store mengder designerkjoler, men har ikke brukt dem, de fleste av kjøpene hennes bare forsvinner i klesskapet hennes. Preferansen for design som Prada, Valentino, Oscar de la Renta (en eksepsjonelt dyr kjolelinje) og Chanel har skapt motvilje i øynene til tradisjonalister som ser på prinsessens ekstravaganse som meningsløs og uansvarlig. Hun har også mottatt kritikk fordi hun åpenbart foretrekker utenlandsk design fremfor norsk. https://www.vg.no/rampelys/i/jRd2n/derfor-snakker-ikke-mette-marit-om-luksusmoten MM har en garderobe som koster flere millioner. I bryllupet til danskeprinsen i 2004 hadde MM på seg en kjole verd 250000. https://www.klikk.no/mote/detnye/mette-marits-kjole-koster-en-kvart-million-3184309 Hoffet i Norge er forholdsvis lite, har vært lavbudsjett og siden kronprinsessen ikke gjør mange plikter, er det en stadig mer motvilje fra befolkningen og hoffet som ser på prinsessen som en som oppfører seg som en jetsetter (til tross for at hun angivelig har flyskrekk). «Prinsessen har ikke gjort annet enn å oppføre seg som en lottovinner, og hun har ikke endret noen av vanene sine.» sier en medarbeider. Avsløringer om at hun også har mottatt mye av luksusvarene som gaver eller med en «kongelig rabatt» har nå utløst en bombardement av kritikk mot det kongelige palasset, fordi dets tjenestemenn har unnlatt å avsløre gavene eller avsløre kilden. Enhver gave av klær, sko, vesker eller smykker som for eksempel aksepteres og brukes offentlig, «utgjør i realiteten sponsing», sa Dag Jørgen Hveen, juridisk ekspert og foreleser ved Handelshøyskolen BI, til Dagbladet. «Designerne gjør dette for å ha en effekt. Svaret er at det skal være åpenhet rundt gavene. Hvis ikke, blir de en form for snikreklame.» Mette-Marit er blitt omtalt i sosiale og konvensjonelle medier som både en «levende reklame» for motebransjen, en «kommersiell prinsesse» og en «nyttig idiot» for motehusene. Hun har ofte promotert norsk design gjennom årene, og brukt klær fra norske designere, men har også brukt kjoler og tilbehør fra noen av Europas mest eksklusive designere, inkludert Valentino og Prada, ved offisielle og svært offentlige anledninger. Det forble uklart hvilke kjoler, sko og vesker hun har mottatt gratis eller til rabatterte priser. https://www.newsinenglish.no/2013/07/10/storm-grows-over-royal-wardrobe/ Hennes preferanse for bittesmå spisse sko og stiletthæler har fremstått som ekstravagant, og hun viser ikke mye fornuft i hva hun foretrekker å ha på seg. Hoffet har mislikt prinsessen, ikke bare på grunn av hennes vanlige oppførsel, men at det var mye arbeid som krevdes for å gjøre henne akseptabel for offentligheten. Det ville være et av de største tilbakeslagene dersom kvinnen de jobbet så hardt for å få akseptabel for folket i Norge og verden, endte opp med å bevise at de hadde rett i sitt syn på at hun var uegnet for rollen. Om man skal se noe positivt i dette er det at det ser ut som IA vil gjenbruke mange av plaggene fra MM. Nå som MM skal representere mindre, vil hun ha behov for et mindre klesbudsjett, og med allerede en så stor og eksklusiv garderobe vil det ikke være så behov for et så stort klesbudsjett for IA heller. IA kan også gå på skattejakt i Sonja sitt klesskap, og det er sikker masse der som også kan gjenbrukes.
Rev. Revenge Skrevet 20. april #3360 Skrevet 20. april pop up bruker skrev (1 minutt siden): Åh, så du tenker vanlige folk i form av stil? Da er jeg nesten enig med deg Jeg syns Kate har en ganske mye bedre stil enn både Mary og MM, og enn hva vanlige folk har, men det henger nok også sammen med både budsjett og hvor utrolig mye mer synlig hun er. Samtidig enig i at hun har en mye mer "vanlig" stil enn hva hva tidligere generasjon hadde. Jeg som dro inn Diana ved en feil her - Tenkte Kate og Diana, og ikke Kate og Mary. Jeg syns kanskje Mary har den kledeligste offentlige stilen for hennes type virke, men fritidsmessig er stilene til alle tre lettere kjedelige etter min smak. Men, det er vel en del av jobben å ikke skille seg så mye ut at det gir rom for kritikk. Vi er heldigere med å bokstavelig talt ikke bli ettergått i sømmene på samme måte som disse. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå