Rev. Revenge Skrevet 10 timer siden #3101 Del Skrevet 10 timer siden Janei, livet er en underlig reise der særlig det norske kongehuset får gjennomgå. Det er ikke måte på hvor tragisk det er med alderdom, svekkelse, feil bakgrunn og sykdom å henge seg opp i når det finnes tau. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 7 timer siden #3102 Del Skrevet 7 timer siden Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og avsporinger. Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy R Skrevet 4 timer siden #3103 Del Skrevet 4 timer siden Snøløs skrev (6 timer siden): Programmet her forteller noe annet. https://www.kongehuset.no/program.html?tid=27511&sek=26946 Gjør det? Jeg synes det forteller akkurat det jeg sa - at kongeparet hovedsaklig utfører jobben sin på slottet, mens kronprinsen reiser rundt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøløs Skrevet 3 timer siden #3104 Del Skrevet 3 timer siden Daisy R skrev (1 time siden): Gjør det? Jeg synes det forteller akkurat det jeg sa - at kongeparet hovedsaklig utfører jobben sin på slottet, mens kronprinsen reiser rundt. Fra 22.-30. april. Dronning Sonja har 5 oppdrag. Kronprinsesse MM har 2 oppdrag (og som vanlig sammen med Haakon M). MM blir gruset av ei 87 år gammel dame som fikk operert inn en pacemaker for tre mnd siden. Tallene snakker for seg selv. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2 timer siden #3105 Del Skrevet 2 timer siden Snøløs skrev (12 minutter siden): Fra 22.-30. april. Dronning Sonja har 5 oppdrag. Kronprinsesse MM har 2 oppdrag (og som vanlig sammen med Haakon M). MM blir gruset av ei 87 år gammel dame som fikk operert inn en pacemaker for tre mnd siden. Tallene snakker for seg selv. Dronning Sonja er av et helt annet kaliber enn kronprinsesse Mette Marit. Jeg har stor respekt for dronning Sonja og synes hun har gjort en fantastisk jobb i å representere Kongeriket Norge. Mette Marit når ikke Sonja til knærne engang, sykdom eller ei. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2 timer siden #3106 Del Skrevet 2 timer siden Snøløs skrev (58 minutter siden): Fra 22.-30. april. Dronning Sonja har 5 oppdrag. Kronprinsesse MM har 2 oppdrag (og som vanlig sammen med Haakon M). MM blir gruset av ei 87 år gammel dame som fikk operert inn en pacemaker for tre mnd siden. Tallene snakker for seg selv. Ja, det er ikke noe å si på konkurranseinstinktet deres, de er jo glad i sport. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå