keops Skrevet torsdag kl 16:43 #2241 Del Skrevet torsdag kl 16:43 Orly skrev (42 minutter siden): Det er mange som reiser i noen mnd etter videregående, så ingenting unikt med det akkurat Nei, men ingen planer er lagt for høsten heller. Da har det jo gått et år siden videregående . Akkurat det er vel ganske unikt når det gjelder personer høyt oppe i arverekke til posisjoner. I andre land iallfall. 11 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet torsdag kl 17:35 #2242 Del Skrevet torsdag kl 17:35 Sverre Magnus burde ta førstegangstjenesten, men noe sier meg at han ikke kommer til å gjøre det. 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet torsdag kl 18:07 #2243 Del Skrevet torsdag kl 18:07 Sol79 skrev (31 minutter siden): Sverre Magnus burde ta førstegangstjenesten, men noe sier meg at han ikke kommer til å gjøre det. Han skal sikkert bli influencer han også. 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøløs Skrevet torsdag kl 18:53 #2244 Del Skrevet torsdag kl 18:53 Han har visst talent for gaming. Hva slags spill er det han spiller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet torsdag kl 18:57 #2245 Del Skrevet torsdag kl 18:57 Snøløs skrev (3 minutter siden): Han har visst talent for gaming. Hva slags spill er det han spiller? Talent betyr å ha spilt et spill. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet torsdag kl 18:59 #2246 Del Skrevet torsdag kl 18:59 Sol79 skrev (1 time siden): Sverre Magnus burde ta førstegangstjenesten, men noe sier meg at han ikke kommer til å gjøre det. Normalt hadde vært krigsskole. Men er en grunn at ingen av disse barna kommer gjennomføre det. PS. Spanias kronprinsesse ankom nettopp Brasil med sitt kull på Sjøkrigsskolen på langseilats. Hun er fenrik i Hæren siden sin tid der, og til høsten blir det Luftkrigsskolen i Murcia. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet torsdag kl 19:06 #2247 Del Skrevet torsdag kl 19:06 Leser på NRK at SM har vært med kronprinsparet på oppdrag ved flere anledninger den siste tiden. Noen som vet hva dette er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
42. Skrevet torsdag kl 19:09 #2248 Del Skrevet torsdag kl 19:09 (endret) Orly skrev (3 timer siden): Det er mange som reiser i noen mnd etter videregående, så ingenting unikt med det akkurat Men de som reiser er ikke en prins fra et kongerike der foreldrene, som er kronprinsparet, ikke opplyser om hva han skal. De får finansiert alt, alt for Norge, men ser ut for at de har blitt "privat" De har faktisk ikke rett på et privatliv i samme grad som alle andre, da de representer Norge Endret torsdag kl 19:19 av 42. La til " i samme grad" 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet torsdag kl 19:20 #2249 Del Skrevet torsdag kl 19:20 keops skrev (2 timer siden): Nei, men ingen planer er lagt for høsten heller. Da har det jo gått et år siden videregående . Akkurat det er vel ganske unikt når det gjelder personer høyt oppe i arverekke til posisjoner. I andre land iallfall. Kan vel hende han bestemmer seg etterhvert, tenker det bare er fint å reise og få se litt av verden uansett om man er kongelig eller er ei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet torsdag kl 19:21 #2250 Del Skrevet torsdag kl 19:21 42. skrev (10 minutter siden): Men de som reiser er ikke en prins fra et kongerike der foreldrene, som er kronprinsparet, ikke opplyser om hva han skal. De får finansiert alt, alt for Norge, men ser ut for at de har blitt "privat" De har faktisk ikke rett på et privatliv som alle andre, da de representer Norge De har sagt han skal reise, skal du vite nøyaktig hvilke land han skal til ? Det ser ikke jeg noen grunn til å vite, men helt greit vi ikke er enige i det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet torsdag kl 19:22 #2251 Del Skrevet torsdag kl 19:22 Sol79 skrev (1 time siden): Sverre Magnus burde ta førstegangstjenesten, men noe sier meg at han ikke kommer til å gjøre det. Kan vel håpe på han skal det neste år eller etter sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
42. Skrevet torsdag kl 19:25 #2252 Del Skrevet torsdag kl 19:25 Orly skrev (1 minutt siden): De har sagt han skal reise, skal du vite nøyaktig hvilke land han skal til ? Det ser ikke jeg noen grunn til å vite, men helt greit vi ikke er enige i det Skjønner du mener det er privat, men isåfall vil jeg gjerne vite hvor pengene til reisen kommer fra. Og i tillegg er man prins så er man prins, hvil de at han skal være helt privat, så kan han ikke være prins, eller tar jeg helt feil? 11 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet torsdag kl 20:04 #2253 Del Skrevet torsdag kl 20:04 42. skrev (38 minutter siden): Skjønner du mener det er privat, men isåfall vil jeg gjerne vite hvor pengene til reisen kommer fra. Og i tillegg er man prins så er man prins, hvil de at han skal være helt privat, så kan han ikke være prins, eller tar jeg helt feil? Helt enig!! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet torsdag kl 20:05 #2254 Del Skrevet torsdag kl 20:05 Orly skrev (44 minutter siden): Kan vel hende han bestemmer seg etterhvert, tenker det bare er fint å reise og få se litt av verden uansett om man er kongelig eller er ei Det kan vel hende, men normalt så pleier konservative, tradisjonsbundne organisasjoner å basere seg på planlegging og strategi mer enn tilfeldighetens spill. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet torsdag kl 21:58 #2255 Del Skrevet torsdag kl 21:58 parmanoia skrev (2 timer siden): Leser på NRK at SM har vært med kronprinsparet på oppdrag ved flere anledninger den siste tiden. Noen som vet hva dette er? Han var med på en eller to kamper i håndball VM, og så kjørte han slalom da de besøkte Lommedalen skiklubb. Ikke store greiene og mest som en statist. Antagelig for at pressen skal finne noe positivt rundt familien. 15 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet torsdag kl 22:12 #2256 Del Skrevet torsdag kl 22:12 Sol79 skrev (12 minutter siden): Han var med på en eller to kamper i håndball VM, og så kjørte han slalom da de besøkte Lommedalen skiklubb. Ikke store greiene og mest som en statist. Antagelig for at pressen skal finne noe positivt rundt familien. Ja, det tror jeg også. Og at han liksom har gjort noe. Dette er jo egentlig fritidsaktiviteter. 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet i går, 00:03 #2257 Del Skrevet i går, 00:03 keops skrev (7 timer siden): Nei, men ingen planer er lagt for høsten heller. Da har det jo gått et år siden videregående . Akkurat det er vel ganske unikt når det gjelder personer høyt oppe i arverekke til posisjoner. I andre land iallfall. Nå er det noe som heter samordna opptak da, og hverken søknadsfrist eller tildelingsdato er i nærheten av å være passert. Da er det jo litt vanskelig å svare konkret på planer for høsten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet i går, 00:43 #2258 Del Skrevet i går, 00:43 Vet noen hva han jobbet med i Trondheim? Bor ikke kjæresten hans der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet i går, 04:24 #2259 Del Skrevet i går, 04:24 Ninaen skrev (4 timer siden): Nå er det noe som heter samordna opptak da, og hverken søknadsfrist eller tildelingsdato er i nærheten av å være passert. Da er det jo litt vanskelig å svare konkret på planer for høsten. Vel, ikke veldig lenge til søknadsfrist, 15. april, og for alt vi vet hopper gjengen på Skaugum lett over «samordna opptak.» Men mulig prinsen vår famler i blinde, uten målnoden mening, og velger tilfeldig samme kveld som søknadsfristen for høyere utdanning går ut. Altså; ingen planer for framtida på han heller. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet i går, 07:32 #2260 Del Skrevet i går, 07:32 Ninaen skrev (7 timer siden): Nå er det noe som heter samordna opptak da, og hverken søknadsfrist eller tildelingsdato er i nærheten av å være passert. Da er det jo litt vanskelig å svare konkret på planer for høsten. Ja, for den som må stå i vanlig kø for tildeling av studieplass, så gjelder jo de reglene du nevner her. Men dette er en person i arverekken til tronen, han vil neppe behandles som hvermansen. Hans mor gjennomførte(?) også studieløpet på en litt utradisjonell måte. Ikke noe som vi andre kan sammenligne oss med egentlig. Selvfølgelig er det ikke så enkelt å svare for hva man har tenkt å gjøre resten av livet, men de fleste på alder med SM har vel en idé om hva de skal søke på Jeg synes det virker veldig flytende og ullent det meste hva denne familien har for planer, med unntak av IA. Planen er kanskje at det holder med én arbeidende, faglært. Så kan de resterende sose rundt på folkets etterhvert tynnslitte godvilje 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå