Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, ved stor pågang og på nattestid.

Denne tråden omhandler Kongehuset og medlemmer av dette.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Natttåke skrev (3 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/mette-marit-om-epstein-kontakt-angrer/84170293

Jeffrey Epstein står selv ansvarlig for sine handlinger. Jeg må ta ansvar for at jeg ikke sjekket Epsteins bakgrunn bedre, og at jeg ikke raskt nok forsto hva slags menneske han var, sier kronprinsessen i en uttalelse sendt til NTB natt til lørdag.

- Det beklager jeg på det sterkeste, og dette er et ansvar jeg må ta. Jeg utviste dårlig dømmekraft og angrer på at jeg overhodet hadde kontakt med Epstein. Det er rett og slett flaut. Jeg ønsker å uttrykke min dype sympati og solidaritet med ofrene for overgrepene som Jeffrey Epstein begikk, sier hun videre.

Det er jo fint og bra, men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan hun ikke så dette før hun hadde kontakt med fyren. Flere ganger. Før de sendte mailer og ditt og datt med hverandre. Skjønner godt hun synes det er flaut...

• Liker 8
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Det er jo fint og bra, men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan hun ikke så dette før hun hadde kontakt med fyren. Flere ganger. Før de sendte mailer og ditt og datt med hverandre. Skjønner godt hun synes det er flaut...

Dette er brannslukning.

• Liker 24
  • Hjerte 2
Skrevet
Gulline skrev (Akkurat nå):

Det er ikke bare flaut for henne, det er flaut for hele Norge. 

Absolutt

Jeg synes synd på Harald og Sonja.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Det er flaut at hun ble avslørt, ikke at hun ikke visste. Come on!

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Det vi, som i befolkning, må spørre oss selv om nå er om vi faktisk ønsker oss en dronning som har hatt tett og nær kontakt med en overgrepsdømt mann, og lyvet om hvor tett denne kontakten har vært, og som også har en sønn som er tiltalt for en rekke overgrep.

Er dette virkelig norges kommende dronning?

Endret av blvck
  • Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet
Natttåke skrev (3 minutter siden):

Dette er brannslukning.

Jepp.

K_mb skrev (1 minutt siden):

Det er flaut at hun ble avslørt, ikke at hun ikke visste. Come on!

Synes egentlig begge deler er flaut... For jeg klarer virkelig ikke å tro at ingen fortalte henne hvor alvorlige tingene han hadde gjort var. Har hun lukket ørene...? Eller aldri lest i avisen om fyren hun hadde gjevnlig kontakt med?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Jepp.

Synes egentlig begge deler er flaut... For jeg klarer virkelig ikke å tro at ingen fortalte henne hvor alvorlige tingene han hadde gjort var. Har hun lukket ørene...? Eller aldri lest i avisen om fyren hun hadde gjevnlig kontakt med?

Hun må ha vært klar over dette. Ja, de lever skjermet, men ikke så skjermet. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Natttåke skrev (4 minutter siden):

Absolutt

Jeg synes synd på Harald og Sonja.

Uff ja - stakkars folk. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
blvck skrev (3 minutter siden):

Det vi, som i befolkning, må spørre oss selv om nå er om vi faktisk ønsker oss en dronning som har hatt tett og nær kontakt med en overgrepsdømt mann, og lyvet om hvor tett denne kontakten har vært, og som også har en sønn som er tiltalt for en rekke overgrep.

Er dette virkelig norges kommende dronning?

Signerer. 

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Gulline skrev (12 minutter siden):

Uff ja - stakkars folk. 

Stakkars oss folk som er stuck med dene styresformen, så vi kan ikke stemme over å kaste de om vi mener de gjør en dårlig jobb en gang! (Annet enn grunnlovsendrig som tar veldig mange år!)

Endret av blvck
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Natttåke skrev (2 minutter siden):

Signerer. 

Er voldsomt mye støy nå, spørs om det kan klare å komme tilbake fra det. Jeg begynner å tvile, altså. Disse filene var muligens prikken over i'en for flere av som evt sitter på gjerdet. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
blvck skrev (Akkurat nå):

Stakkars oss folk som er stuck med dene styresformen, så vi kan ikke stemme over å kaste de om vi mener de gjør en dårlig jobb en gang!

Ja, det er sant.

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Er voldsomt mye støy nå, spørs om det kan klare å komme tilbake fra det. Jeg begynner å tvile, altså. Disse filene var muligens prikken over i'en for flere av som evt sitter på gjerdet. 

Ja, jeg begynner å tenke at dette er det uendelig krevende å komme seg ut av, muligens umulig.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Interessant lesning disse filene. Mye snakk om lunsj med Mette, og at Mette må ha et rom med balkong slik at hun kan røyke om natta. 

"Reminder: Princess Mette to arrive on Sept 21 and stay until Th Sept 26" 

Endret av Purple Basil
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Interessant lesning disse filene. Mye snakk om lunsj med Mette, og at Mette må ha et rom med balkong slik at hun kan røyke om natta. 

Mette blant venner...

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Interessant lesning disse filene. Mye snakk om lunsj med Mette, og at Mette må har et rom med balkong slik at hun kan røyke om natta. 

Har ikke hun lungeproblemer? 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Rart hun ikke forteller sannheten før hun blir tatt med buksene nede. Fullstendig uegnet som kommende dronning.

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Mette Marit egner seg ikke som dronning. Dette er rett og slett flaut...

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...