Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, ved stor pågang og på nattestid.

Denne tråden omhandler Kongehuset og medlemmer av dette.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvorfor tannbleking? Det er verdens letteste ting å gjøre i Norge? 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, for et dronningemne vi har! 

Hjelpes, kan det bli verre?

Ja, det kan det nok...

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Karnanna skrev (Akkurat nå):

Haha, for et dronningemne vi har! 

Hjelpes, kan det bli verre?

Ja, det kan det nok...

Det kan alltid bli verre, men så bedre. Feks dersom vi avskaffer dem.

• Liker 14
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Det kommer til å bli ekstremt mye verre med rettsaken mot sønnen hennes, men jeg er helt enig med deg i at det beste er jo om det fører til en avvikling av monakriet - og det virker jo som det er det er det er de sikter mot 😅

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
6 minutter siden, Natttåke said:

Enig i det. Vi er som nasjon absolutt best tjent med å avskaffe dette sirkuset som kongefamilien har blitt. 

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun bodde hos han??? Litt andre opplysninger enn hva hun har gitt tildligere eller? 

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Hebbe-lille skrev (5 minutter siden):

Ser at TV2 har lest deler av filene. 

«De inviterer hverandre på middag, kaffe og shopping, og deler tanker om bøker over epost. I tillegg planlegger de et besøk, hvor kronprinsesse Mette-Marit skal overnatte i Epsteins hus i Palm Beach.» 

https://www.tv2.no/nyheter/mette-marit-skal-ha-bodd-pa-epsteins-eiendom-i-palm-beach/18518791/

Alt det her var etter han var dømt for overgrep mot mindreåreige

Man kan jo virkelig bli i tvil om hva MM tenker om alvorlighetsgraden av seksuelle overgrep 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
blvck skrev (10 minutter siden):

Hun bodde hos han??? Litt andre opplysninger enn hva hun har gitt tildligere eller? 

Sitat: "Eiendommen det er snakk om, er den hvor Epstein få år tidligere ble dømt for seksuelle overgrep mot mindreårige."

Og i tillegg løy MM om at hun kuttet kontakten i 2013, som om ikke det var ille nok at hun hang med en pedofil seksualforbryter.

Sitat: "Slottet erkjenner at opplysningen om at Mette-Marit kuttet kontakten med Epstein i 2013, ikke var presis:

– Den siste skriftlige kontakten skjedde i 2014. Beklageligvis husket vi det nøyaktige tidspunktet for dette litt feil i forrige runde."

Endret av K_mb
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
K_mb skrev (1 minutt siden):

Sitat: "Eiendommen det er snakk om, er den hvor Epstein få år tidligere ble dømt for seksuelle overgrep mot mindreårige."

Og i tillegg MM løy om at hun kuttet kontakten i 2013, som om ikke det var ille nok at hun hang med en pedofil seksualforbryter.

Sitat: "Slottet erkjenner at opplysningen om at Mette-Marit kuttet kontakten med Epstein i 2013, ikke var presis:

– Den siste skriftlige kontakten skjedde i 2014. Beklageligvis husket vi det nøyaktige tidspunktet for dette litt feil i forrige runde."

Den er litt tynn, altså. "husket feil". Er jo lett å se tilbake i papirene sine.

Endret av -Pusheen-
  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Den er litt tynn, altså.

Hva som er tynt?

Skrevet
K_mb skrev (Akkurat nå):

Hva som er tynt?

At de "husket feil" på sist hun hadde kontakt med han.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Ja, det er jo ren løgn og går på troverdigheten løs.

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Ja, svært tynt.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
K_mb skrev (1 minutt siden):

Ja, det er jo ren løgn og går på troverdigheten løs.

Ja, det fremstår jo sånn. Er som sagt ikke vanskelig å finne ut av, de har jo garantert full oversikt over hvor kronprinsfamiliens medlemmer befinner seg til en hver tid. Enten handler det kanskje om "er ikke så nøye vel" eller om "her må vi ikke avsløre noe som potensielt er skadelig". Ingen av delene er særlig tillitsvekkende. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/mette-marit-om-epstein-kontakt-angrer/84170293

Jeffrey Epstein står selv ansvarlig for sine handlinger. Jeg må ta ansvar for at jeg ikke sjekket Epsteins bakgrunn bedre, og at jeg ikke raskt nok forsto hva slags menneske han var, sier kronprinsessen i en uttalelse sendt til NTB natt til lørdag.

- Det beklager jeg på det sterkeste, og dette er et ansvar jeg må ta. Jeg utviste dårlig dømmekraft og angrer på at jeg overhodet hadde kontakt med Epstein. Det er rett og slett flaut. Jeg ønsker å uttrykke min dype sympati og solidaritet med ofrene for overgrepene som Jeffrey Epstein begikk, sier hun videre.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...