Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
evahanshans skrev (Akkurat nå):

Man har ikke lov til å like kjolen fordi det er lenge siden hun brukte den?

Selvsagt, men det er jo ikke slik at man kler de samme kjolene hele livet. Fasongen forandrer seg jo på mange av oss, vi legger på oss, får en annen kroppsfasong osv. Men jeg er enig med deg i at MM så strålende ut på dette bildet.

• Liker 2
Skrevet
Momma skrev (Akkurat nå):

Selvsagt, men det er jo ikke slik at man kler de samme kjolene hele livet. Fasongen forandrer seg jo på mange av oss, vi legger på oss, får en annen kroppsfasong osv. Men jeg er enig med deg i at MM så strålende ut på dette bildet.

Jeg tenker at MM hadde sett smashing ut i samme snitt og farge i dag. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at MM hadde sett smashing ut i samme snitt og farge i dag. 

Ok.

• Liker 4
Skrevet

Ok.

Det er et kledelig snitt og det er ingenting galt med MMs nåværende figur. Mye heller en slik flott kjole med frisk farge enn disse andre grusomme kjolene hun har lagt sin elsk på.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
evahanshans skrev (2 minutter siden):

Det er et kledelig snitt og det er ingenting galt med MMs nåværende figur. Mye heller en slik flott kjole med frisk farge enn disse andre grusomme kjolene hun har lagt sin elsk på.

Jeg sier heller ikke at det er noe galt med figurer som forandrer seg. Godt mulig hun hadde kledd en tilsvarende kjole og ikke minst frisyre i dag også.

• Liker 2
Skrevet

ikke minst frisyre

Ja, flott på håret der ja. Var vel en periode hun hadde denne stilen før hun bestemte seg for å gå for ihjelbleket og tørt hår. Merkelig valg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Momma skrev (1 time siden):

Men dette er vel et gammelt bilde, eller tar jeg feil?

Tipper det er Marius som er tegnet over, han kan ikke være mer enn 11-12-13 der? På såpass mange år endres jo både smak og kropp. Synes kjolen var kjempefin til henne der, men det er jo ikke sikkert den hadde passet like godt idag. 

Edit: Bildesøk ga resultater fra 2010.

Endret av PusheenPusheen
Tilleggssetning.
  • Liker 3
Skrevet

Enten må hun ha fått ny stylist eller endret smaken noe voldsomt. Hun hadde en periode hvor hun traff med friske farger, velstelt hår (ikke nødvendigvis oppsatt) og fine snitt. Var skikkelig schwung over det en periode.

Nå er det ofte farger som vasker henne ut og lange ermer. Sier ikke hun skal gå i bikinitopp. Trekvartlange ermer kler henne bedre og hun har flotte legger og fin høyde. Hun er knapt 50 år. 

Jeg skal ikke okkupere tråden med mer prat om kjoler nå, men orker ikke høre at det er feil, frekt, nedrig, grusomt og upassende å ha mening om stilen hennes. Det er bare en mening. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
evahanshans skrev (53 minutter siden):

Ja, flott på håret der ja. Var vel en periode hun hadde denne stilen før hun bestemte seg for å gå for ihjelbleket og tørt hår. Merkelig valg.

Eller så er hun naturlig hvit i håret nå, og har en lys blondfarge sånn at etterveksten ikke vises med en gang. Hvitt hår er naturlig mye tørrere enn "vanlig" hår også. 

• Liker 5
Skrevet
PusheenPusheen skrev (6 minutter siden):

Tipper det er Marius som er tegnet over, han kan ikke være mer enn 11-12-13 der? På såpass mange år endres jo både smak og kropp. Synes kjolen var kjempefin til henne der, men det er jo ikke sikkert den hadde passet like godt idag. 

Edit: Bildesøk ga resultater fra 2010.

Hun har ikke blitt tjukk, akkurat. 

Har fremdeles flotte legger som tåler å vises frem innimellom.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Eller så er hun naturlig hvit i håret nå, og har en lys blondfarge sånn at etterveksten ikke vises med en gang. Hvitt hår er naturlig mye tørrere enn "vanlig" hår også. 

En god frisør kunne gjort mye med håret hennes. Men hvis hun selv ønsker dette blekere håret er det ikke mye å gjøre.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har ikke blitt tjukk, akkurat. 

Har fremdeles flotte legger som tåler å vises frem innimellom.

Nei, men kroppen forandrer seg likevel, uten at man trenger å bli så tjukk. Men mest av alt er det jo sikkert smaken som endrer seg.

• Liker 2
Skrevet

En god frisør kunne gjort mye med håret hennes. Men hvis hun selv ønsker dette blekere håret er det ikke mye å gjøre.

Nei, hun bestemmer selvsagt selv over håret sitt. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Nei, men kroppen forandrer seg likevel, uten at man trenger å bli så tjukk. Men mest av alt er det jo sikkert smaken som endrer seg.

Kunne i det minste gått for litt friskere farger da.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for store mengder brukerdebatt, brukerangrep, spekulasjoner, personangrep og avsporinger.

Forumansvarlig

• Liker 6
Skrevet
PusheenPusheen skrev (4 timer siden):

Nei, hun bestemmer selvsagt selv over håret sitt. 

Skulle bare ønske hun gadd å dra frem håret over kragen når hun har på kåpe/frakk. Da ser det ut som det bare er stappet ned baki der. Greit på fritiden, men er lov å prøve ellers, liksom.. 😳

• Nyttig 5
Skrevet
Fiskeburger skrev (3 minutter siden):

Skulle bare ønske hun gadd å dra frem håret over kragen når hun har på kåpe/frakk. Da ser det ut som det bare er stappet ned baki der. Greit på fritiden, men er lov å prøve ellers, liksom.. 😳

Ok, det er ikke noe jeg har lagt så mye merke til for å være ærlig😅

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke om det er lov å kommentere dette men prøver; bildene av Kate på Wimbledon var bare triste, selv om hår og kjole så bra ut. Hva som har gjort at det har gått så langt som dette er jo uvisst, men konstant eksponering, vurdering og kritiske blikk kan vel få alle og enhver utfor bakken. (Jeg vet og at det her forelå sykdom før). 
Grunnen til å ta inn dette i debatten er at veien er kort til at denne rollen blir så overveldende at det blir sykdom av det. La oss alle kjempe for avskaffelse av monarki.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...