Rev. Revenge Skrevet 4. mai #3761 Skrevet 4. mai oss-to skrev (1 time siden): Ja, flott portrett av flott dame. Eg reagerte litt på klokka, trudde ho hadde sportsklokke men er nok Dior. Fin aleine men hadde passa betre med gullklokke til. Måtte kikke enda en gang, og ser at klokken er belagt med stener i kontrast til stålarmbånd. Veldig dyr sportsklokke som kræsjer litt med resten av smykkene, ja. Men er det en signetring av noe slag hun har på høyre hånd? Rød emalje med stjerne på gull? Husker ikke om jeg kan ha lest om noe lignende tidligere.
oss-to Skrevet 4. mai #3762 Skrevet 4. mai Rev. Revenge skrev (4 minutter siden): Måtte kikke enda en gang, og ser at klokken er belagt med stener i kontrast til stålarmbånd. Veldig dyr sportsklokke som kræsjer litt med resten av smykkene, ja. Men er det en signetring av noe slag hun har på høyre hånd? Rød emalje med stjerne på gull? Husker ikke om jeg kan ha lest om noe lignende tidligere. Spekulerer i om det er gave til 81 års dagen. Kan kjøpast her https://danai-giannelli.com/shop/collections/fine-jewelry/paradiso-perduto-solid-gold-eye-ring-ruby-diamonds/
Rev. Revenge Skrevet 4. mai #3763 Skrevet 4. mai oss-to skrev (7 minutter siden): Spekulerer i om det er gave til 81 års dagen. Kan kjøpast her https://danai-giannelli.com/shop/collections/fine-jewelry/paradiso-perduto-solid-gold-eye-ring-ruby-diamonds/ Aha! Absolutt ikke emalje, og heller ikke noe jeg har lest om tidligere, nei. Elsker gammeldagse typer ringer, og denne var griselekker🤩 2
Sur sitron Skrevet 4. mai #3764 Skrevet 4. mai Daisy R skrev (6 minutter siden): Ja, nå kan du jo sitte der og lure på om man rakk og lese det eller ikke, om man rakk å rapportere eller ikke, om man husker hva som sto eller ikke. Kunne ikke brydd meg mindre. 4 1
Forumansvarlig Skrevet 4. mai #3765 Skrevet 4. mai Tråden er ryddet for avsporinger. Forumansvarlig 3
Krimskrans Skrevet 5. mai #3766 Skrevet 5. mai Hm… må man ikke begynne å studere noe for å «være ute i studentlivet»? 4 2 1
TrineTrollet Skrevet 5. mai #3767 Skrevet 5. mai https://www.kristiansand.kommune.no/europakonferansen Hva gjør kronprinsesse MM på europakonferansen blant folkevalgte parlamentarikere? Det er intet demokrati med et kongehus, og kongehusets representanter skal holde seg langt unna politikk! 7 2 1
TrineTrollet Skrevet 5. mai #3768 Skrevet 5. mai Krimskrans skrev (28 minutter siden): Hm… må man ikke begynne å studere noe for å «være ute i studentlivet»? https://www.dagbladet.no/kjendis/svarer-kryptisk-om-dattera/83045330?articleToken=78b9301318fb68b567948889517e5e91063ba246759da9e86e0597e1c4248f3a IA og SM omtales som «barna» av deres mor, MM. De blir visst ikke voksne i hennes øyne? Vi kan registrere at det fortsatt legges lokk på evt. planer vedrørende prinsesse og prins. Er det planløst, og/eller er det private og kryptiske planer som ligger til grunn? 7 2 2
pøbelsara Skrevet 5. mai #3769 Skrevet 5. mai (endret) TrineTrollet skrev (35 minutter siden): https://www.kristiansand.kommune.no/europakonferansen Hva gjør kronprinsesse MM på europakonferansen blant folkevalgte parlamentarikere? Det er intet demokrati med et kongehus, og kongehusets representanter skal holde seg langt unna politikk! Har du først nå oppdaget at de kongelige ofte er med på slik? De åpner kongresser og festivaler, driver med markedsføring av norske produkter (og interessert) internasjonalt, kaster glans over diverse greier, holder taler, ønsker velkommen, representerer og deltar i en hel masse. Til å være så fryktelig interessert i hva de gjør, er du ikke helt oppdatert, dessverre. Dette er ikke akkurat noe nytt. MM åpner konferansen. Hun deltar ikke i delegasjonene. Endret 5. mai av pøbelsara 7 6
pøbelsara Skrevet 5. mai #3770 Skrevet 5. mai (endret) TrineTrollet skrev (28 minutter siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/svarer-kryptisk-om-dattera/83045330?articleToken=78b9301318fb68b567948889517e5e91063ba246759da9e86e0597e1c4248f3a IA og SM omtales som «barna» av deres mor, MM. De blir visst ikke voksne i hennes øyne? Vi kan registrere at det fortsatt legges lokk på evt. planer vedrørende prinsesse og prins. Er det planløst, og/eller er det private og kryptiske planer som ligger til grunn? Kanskje de rett og slett ikke har bestemt seg ennå? jeg omtaler forøvrig også mine myndige barn som barna mine. det gjør absolutt alle jeg kjenner også. Endret 5. mai av pøbelsara 9 6
TrineTrollet Skrevet 5. mai #3771 Skrevet 5. mai pøbelsara skrev (21 minutter siden): Har du først nå oppdaget at de kongelige ofte er med på slik? De åpner kongressen og festivaler, driver med markedsføring av norske produkter (og interessert) internasjonalt, kaster glans over diverse greier, holder taler, ønsker velkommen, representerer og deltar i en hel masse. Til å være så fryktelig interessert i hva de gjør, er du ikke helt oppdatert, dessverre. Dette er ikke akkurat noe nytt. MM åpner konferansen. Hun deltar ikke i delegasjonene. Kronprinsparet har deltatt på ting tidligere hvor de krysser grenser for hva som er deres oppgave, og hvor politikk er involvert. Dette har vært adressert fra flere hold, og de har trukket seg ut av f.eks WWF. Du nevner at de kaster glans, jeg vil ikke si at så er tilfelle etter alt som er pågående i det norske kongehus. Hvorfor åpne en konferanse når hun har absolutt ingen stemme/relevans! Det er bare patetisk, og latterlig. 11 2 2
pøbelsara Skrevet 5. mai #3772 Skrevet 5. mai TrineTrollet skrev (6 minutter siden): Kronprinsparet har deltatt på ting tidligere hvor de krysser grenser for hva som er deres oppgave, og hvor politikk er involvert. Dette har vært adressert fra flere hold, og de har trukket seg ut av f.eks WWF. Du nevner at de kaster glans, jeg vil ikke si at så er tilfelle etter alt som er pågående i det norske kongehus. Hvorfor åpne en konferanse når hun har absolutt ingen stemme/relevans! Det er bare patetisk, og latterlig. Nå er ikke alle enige med deg i at det er patetisk og latterlig at hun er der, da. Kongehuset blir stadig bedt om å gjøre slike ting - det er helt sikkert arrangørene som har bedt kongehuset om å komme, og ikke MM som har tvunget seg innpå. 3 10
TrineTrollet Skrevet 5. mai #3773 Skrevet 5. mai pøbelsara skrev (16 minutter siden): Kanskje de rett og slett ikke har bestemt seg ennå? jeg omtaler forøvrig også begge mine myndige barn som barna mine. det gjør absolutt alle jeg kjenner også. Du om det - jeg omtaler ikke mine som barn når de er over en viss alder, for øvrig likt hva også omgangskrets gjør. Barn er som små, nesten barnslig, men det er mulig at her foreligger et noe begrenset ordforråd i omtalen av dem. IA er nå en myndig tronarving, og prinsen er også myndig. De er jo i praksis voksne. Skal MBH også omtales som barnet? 2 1
TrineTrollet Skrevet 5. mai #3774 Skrevet 5. mai pøbelsara skrev (2 minutter siden): Nå er ikke alle enige med deg i at det er patetisk og latterlig at hun er der, da. Kongehuset blir stadig bedt om å gjøre slike ting - det er helt sikkert arrangørene som har bedt kongehuset om å komme, og ikke MM som har tvunget seg innpå. I det øyeblikket det handler om politikk skal hun/de holde seg unna. 2 1 5
Kollontaj Skrevet 5. mai #3775 Skrevet 5. mai TrineTrollet skrev (1 minutt siden): I det øyeblikket det handler om politikk skal hun/de holde seg unna. Uffda, best å fortelle kongen om de møtene han driver og har en gang i uka. 😆 og trontalen! 🤪 Tenk om noen tror at han faktisk mener det han leser der. 5 7
Kollontaj Skrevet 5. mai #3776 Skrevet 5. mai TrineTrollet skrev (7 minutter siden): Du om det - jeg omtaler ikke mine som barn når de er over en viss alder, for øvrig likt hva også omgangskrets gjør. Barn er som små, nesten barnslig, men det er mulig at her foreligger et noe begrenset ordforråd i omtalen av dem. IA er nå en myndig tronarving, og prinsen er også myndig. De er jo i praksis voksne. Skal MBH også omtales som barnet? Jøss. Ungene mine og barna mine er da vanlig språkbruk selv om ungene er voksne. 11 3
Orly Skrevet 5. mai #3777 Skrevet 5. mai Kollontaj skrev (5 minutter siden): Jøss. Ungene mine og barna mine er da vanlig språkbruk selv om ungene er voksne. Det er det , kjenner ingen som ikke sier barna mine 8 2
TrineTrollet Skrevet 5. mai #3778 Skrevet 5. mai Kollontaj skrev (9 minutter siden): Uffda, best å fortelle kongen om de møtene han driver og har en gang i uka. 😆 og trontalen! 🤪 Tenk om noen tror at han faktisk mener det han leser der. Når leser trontalen er det ikke Kongens politiske preferanser som fremkommer - det er Kongens plikt. I tillegg er det slik; Når Kongen er i Stortinget skal politiske møter ikke skje. 1 1 3
Sur sitron Skrevet 5. mai #3779 Skrevet 5. mai Orly skrev (4 minutter siden): Det er det , kjenner ingen som ikke sier barna mine Det vanligste er å si navnet når man snakker om sine voksne "barn". Eller så sier man datteren min, eldste datteren min, eldste sønnen, sønnen min. Har ikke hørt voksne folk betegne sine voksne sønner og/eller døtre som barn overfor andre mennesker. 1 1 2
Kollontaj Skrevet 5. mai #3780 Skrevet 5. mai TrineTrollet skrev (3 minutter siden): Når leser trontalen er det ikke Kongens politiske preferanser som fremkommer - det er Kongens plikt. I tillegg er det slik; Når Kongen er i Stortinget skal politiske møter ikke skje. Nei, sier du det! 😆 En konferanse om demokratiutviklingen i Europa, hvorfor er det politisk? 5 3
Anbefalte innlegg