AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Hei. Vi er en familie på 4, som har en del tøy å vaske. Om sommeren tørker vi klærne ute men på vinteren så er det vanskelig da vi har lite plass inne. Er tørketrommel vært å bruke penger på? eventuelt hvilken? vi har ikke så mye penger å rutte med. Anonymkode: b0303...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 Kjøp en brukt, så en for salg til 700 Anonymkode: bfaea...453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjøp en brukt, så en for salg til 700 Anonymkode: bfaea...453 Hvilken type da? Kan du hjelpe meg. Bor i Drammen Anonymkode: b0303...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Del Skrevet 6. september 2024 Zanussi tørketrommel | FINN torget Anonymkode: a73e2...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Del Skrevet 6. september 2024 Tørketromler til salgs | FINN Torget jeg ville kanskje lagt litt mer penger i det og gått for en av de andre men... Anonymkode: a73e2...119 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #6 Del Skrevet 6. september 2024 Husk at tørketrommel sliter på klærne. Bør med andre ord ikke brukes på alt av klær, men er genialt for å få tørket f.eks. sengetøy og håndklær. Anonymkode: 729a0...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Del Skrevet 6. september 2024 Tørketrommel er gull verdt, spesielt med barn i hus. Her går alt utenom jeans, ull og lin i den. Det sliter ikke nevneverdig på klærne. De er veldig skånsomme nå. Det var verre før i tiden. Anonymkode: 2ee6f...9a7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #8 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Husk at tørketrommel sliter på klærne. Bør med andre ord ikke brukes på alt av klær, men er genialt for å få tørket f.eks. sengetøy og håndklær. Anonymkode: 729a0...952 Tror nok de nyere er mer skånsom mot klærne for det opplever ikke jeg. Synes derimot klærne blir mykere og bedre, samt at det fjerner evt lo og det ser renere ut. Har hatt tørketrommel i mange år nå. Bare positive erfaringer med tørketrommel. Har kun hatt Bosch. Anonymkode: 248a6...157 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #9 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tørketrommel er gull verdt, spesielt med barn i hus. Her går alt utenom jeans, ull og lin i den. Det sliter ikke nevneverdig på klærne. De er veldig skånsomme nå. Det var verre før i tiden. Anonymkode: 2ee6f...9a7 Hvilken type tørketrommel har du? er så lei av å vente på fint vær for å kunne vaske tøy. Anonymkode: b0303...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #10 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror nok de nyere er mer skånsom mot klærne for det opplever ikke jeg. Synes derimot klærne blir mykere og bedre, samt at det fjerner evt lo og det ser renere ut. Har hatt tørketrommel i mange år nå. Bare positive erfaringer med tørketrommel. Har kun hatt Bosch. Anonymkode: 248a6...157 Hvilken type tørketrommel har du? Anonymkode: b0303...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #11 Del Skrevet 6. september 2024 Hadde ikke klart meg uten tørketrommel. Henger stort sett opp klær på vaskerommet, men bruker tørketrommelen til håndklær og sengetøy. Gull verdt. Anonymkode: 2d3de...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #12 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvilken type tørketrommel har du? Anonymkode: b0303...c4f Har denne https://www.komplett.no/product/1216937/hvitevarer/vask-toerk/toerketrommel/bosch-serie-4-wth85vs6sn-toerketrommel-hvit?channable=00808169640031323136393337f0&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw8--2BhCHARIsAF_w1gyg5DLA5Dmdn9MiZK_4cjRWbvxhwJRE5Zu5IUsQ5m2qV_XVekVYr6caAjodEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 248a6...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg har denne, og den er superskånsom. Ullprogram er det også på den. I tillegg fulgte det med et skostativ som monteres i den, slik at de står stille når jeg tørker skoene etter å ha vasket den. Klærne kommer også ut uten et hårstrå eller støvkorn på seg omtrent. Får ikke skrytt nok av den, enkelt og greit 🙂 https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/torketrommel-og-torkeskap/torketrommel/electrolux-torketrommel-ew8h878e8/767227?srsltid=AfmBOooE-mBeC-P_tVrtUdbFIPe6xlezQZAbtUaXJRxnweQr0Vh5TpuoasQ Anonymkode: 54ebe...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #14 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 9.14): Hei. Vi er en familie på 4, som har en del tøy å vaske. Om sommeren tørker vi klærne ute men på vinteren så er det vanskelig da vi har lite plass inne. Er tørketrommel vært å bruke penger på? eventuelt hvilken? vi har ikke så mye penger å rutte med. Anonymkode: b0303...c4f Kombinert vask og tørk er best. Anonymkode: 3cd93...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #15 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kombinert vask og tørk er best. Anonymkode: 3cd93...bd1 Ingen fordeler med det, nei. Anonymkode: ed8e3...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #16 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen fordeler med det, nei. Anonymkode: ed8e3...926 Jeg har ikke plass til begge deler og slipper å ta ut av maskinen og inn i tørketrommelen. Så det sparer plass og skuldrene mine. Klarer ikke henge opp tøy lenger. Men det er ikke det beste alternativet når man har mye klesvask. Vi er 3 voksne bare og to av oss bruker bare private klær til og fra jobb. Vask+tørk tar mellom 5 og 7,5 time Anonymkode: 7e1f7...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #17 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kombinert vask og tørk er best. Anonymkode: 3cd93...bd1 Nei, det vil jeg absolutt ikke si. Alle jeg har snakket med som har dette sier fortsatt at det er r*va. Samme sier testene som har blitt utført på kombimaskinene. Anonymkode: 54ebe...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #18 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ingen fordeler med det, nei. Anonymkode: ed8e3...926 Jeg har hatt to kombinert vask/tørk-maskiner. Og det er klart det er fint med kun en maskin. Problemet er at det virker som at produsentene ikke helt får til topp kvalitet på begge funksjoner. Min første maskin, som var fra Siemens, måtte jeg bytte ut før fem år var gått, det samlet seg opp lo inne i maskina (dette skulle egentlig gå ut med vaskevannet/skylling). Gikk på garantien, så jeg fikk tilbakebetalt beløpet. Nå har jeg en Electrolux til 20.000, som bare er et halvår, og den har samme problem, det tetter seg med lo inne i maskina og så blir tørkeprosessen dårlig. Venter nå på reparatør. Hvis produsentene bare hadde klart å lage en maskin som var optimal både på vask og tørk, så er en maskin gull. Det er veldig massivt å dra inn både en stor vaskemaskin og en stor tørketrommel på toppen (eller ved siden) når du har et forholdsvis lite bad. Anonymkode: eda98...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå