Gå til innhold

Par med A og B mennesker, når har dere sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når den ene gjerne sitter oppe til kl 02 og leser en bok og deretter sliter med lakenskrekk.
Som i tillegg er treg , usosial og utilgjengelig til langt ut over dagen og tar lite initiativ.?

Når den andre spretter opp kl 06 / før vekkeklokka og sovner som en stein kl 23 ?
Som er i overkant i impulsiv, rastløs og må fylle dagen med noe produktivt?

Videoannonse
Annonse
Gjest takinova
Skrevet
Surpomp skrev (Akkurat nå):

Når den ene gjerne sitter oppe til kl 02 og leser en bok og deretter sliter med lakenskrekk.
Som i tillegg er treg , usosial og utilgjengelig til langt ut over dagen og tar lite initiativ.?

Når den andre spretter opp kl 06 / før vekkeklokka og sovner som en stein kl 23 ?

Helgene.

Skrevet

Ofte vekker jeg min mann med litt kos når morgenen har blitt til dag 🤣 

Når skal det ellers bli noe? 🤷‍♀️ 

Vel.. Man har alltids midt på dagen også 😁

Skrevet

Ikke vanskelig å skjønne hvem av dere som er A-menneske, i alle fall, og hva A-mennesket syns om B-menneskets døgnrytme og personlighet ...

Anonymkode: 53b9a...507

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
takinova skrev (4 minutter siden):

Helgene.

De fleste inngrodde A eller B mennesker klarer sjelden å omstille i stor grad i helgene.
Antar derfor at en av partene må « gi seg» hvis partnerskapet skal overleve.
Sex på sofaen ved middagstider passer ikke for alle…

• Nyttig 1
Skrevet

Er vel noe som heter å gi og ta....

Samarbeid er viktig 🤗

• Hjerte 1
Skrevet
10 minutter siden, Surpomp said:

La meg gjette. Det er du som er den produktive og mannen din som er den tafatte fyren med lite initiativ? 

Høres ut som det er andre ting enn sexen som børs taes tak i. Feks hvorfor du snakker så nedlatende om partneren din. Kan være en grunn til at vedkommende ikke er så gira på å ha sex med deg i utgangspunktet.

Anonymkode: cef88...208

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvem vil egentlig pule en surpomp?

Anonymkode: 81b0d...faf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

La meg gjette. Det er du som er den produktive og mannen din som er den tafatte fyren med lite initiativ? 

Høres ut som det er andre ting enn sexen som børs taes tak i. Feks hvorfor du snakker så nedlatende om partneren din. Kan være en grunn til at vedkommende ikke er så gira på å ha sex med deg i utgangspunktet.

Anonymkode: cef88...208

Problemstillingen er like relevant, uavhengig om det er kvinnen eller mannen som er den tafatte…..

Skrevet

Jeg er a, han er b. Vi legger oss samtidig, hvis ikke blir det ikke noe. Jeg passer på at den leggetida da ikke er for seint. Vi har ungdommer i huset og kan ikke velge tidspunkt fritt. (Han synes det er bedre å legge seg tidlig når det innebærer sex). 

• Liker 1
Skrevet

På kvelden, i dusjen, før jeg legger meg.

Anonymkode: 933a7...e44

• Hjerte 1
Skrevet

På dagtid. 

Anonymkode: 8cff6...eae

Skrevet

Har barn, så det er ikke så lett å løse på annen måte enn morgen og kveld. Jeg er B-menneske og han er A-menneske. Jeg blir med og legger meg samtidig med ham, og står heller opp igjen eller leser på senga. På morgenen overtaler jeg ham til en kjapp en når klokka hans ringer, også legger jeg meg og sover videre etterpå 😄

• Liker 3
Skrevet

I praksis så har vi egentlig aldri sex lenger. Vi har veldig ulik rytme og sex på morningen er uaktuelt for begge to. Ingen av oss liker det.

I tillegg til ulik døgnrytme, så er kveldene vanskelige med flere unger/ungdom som vi ikke ønsker å involvere i et sexliv.

Ingen av oss prioriterer sex så høyt at vi gidder å gå ut av vår vei bare for å få til en dårlig kjappis i bilen liksom. Vi avstår heller en å ha dårlige kjappiser man må gjemme seg bort for å ha. 

Anonymkode: 7ddae...ba5

• Liker 1
Skrevet

Tidlig kveld. Så kan den ene sove etterpå og den andre lese. Vinn-vinn.

• Liker 1
Skrevet

Han er a menneske,jeg er b..jeg får lov å vekke han når jeg legger meg og han får lov å vekke meg før han står opp. 

Anonymkode: 311ef...9e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi finner tid på dagen/ettermiddag, viss barna er borte eller på aktivitet. Jeg går i seng samtidig som samboer, slapper av i sengen etterpå eller står opp igjen. På morningen så kan han vekke meg, så sover jeg videre igjen etterpå.

Anonymkode: 6ea27...d4d

• Liker 1
Skrevet

A og B menneske, hva er det for noe? Trodde det var bare ungdommer som la seg så sent på natta og sov til 11-12.

Jeg og partner legger oss samtidig og står opp samtidig. 

Anonymkode: 4c227...7e2

Skrevet
Surpomp skrev (4 timer siden):

Man er vel ganske stuck i vaner hvis man mener at sex kun kan foregå i det man legger seg for kvelden, eller før man står opp om morgenen 🤣

• Nyttig 2
Skrevet

Ligg i spoon og se på Netflix etter middag ^^

Anonymkode: 2071e...846

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...