Gå til innhold

Hjelp til mistenkt allergi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste årene begynt å slite med ekstreme mengder seigt slim i halsen om natten, mandlene hovner opp og jeg får nesten ikke sove. Dette begynte da vi sov i en kjeller med vegg til vegg teppe. Det er som regel bedre når vi er på reise. Vi byttet soverom til overetasjen og her forsvant symptomene, men så etter et par måneder dukket de opp igjen. Lurer på om det kan være støv eller midd allergi? Høres det slik ut? Vi vasket ned hele rommet når vi tok det til soverom så tenker at det er kanskje det jeg reagerer på? Hva hjelper i såfall mot slik allergi?

Anonymkode: e8e3b...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tur til legen er vel første stopp.. 

Anonymkode: 16a4f...aca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har aldri fått hjelp hos legen med mindre jeg har en ganske god anelse om hva som feiler meg, så vil først få en idé om hva det kan være.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har de siste årene begynt å slite med ekstreme mengder seigt slim i halsen om natten, mandlene hovner opp og jeg får nesten ikke sove. Dette begynte da vi sov i en kjeller med vegg til vegg teppe. Det er som regel bedre når vi er på reise. Vi byttet soverom til overetasjen og her forsvant symptomene, men så etter et par måneder dukket de opp igjen. Lurer på om det kan være støv eller midd allergi? Høres det slik ut? Vi vasket ned hele rommet når vi tok det til soverom så tenker at det er kanskje det jeg reagerer på? Hva hjelper i såfall mot slik allergi?

Sannsynligvis dårlig inneklima. Gamle fuktskader med muggsoppsporer gir slike symptomer. 
Ser du ingenting med et blotte øyet, så ligger problemet inne i konstruksjonen. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Inneklimaproblematikk klarer ikke leger å teste eller finne ut av, de har ikke gode nok tester. Subjektive plager som ts har, er helt vanlige ved inneklima relaterte helseperoblemer. Den typen plager klarer ikke leger å finne på noen tester. 

Anonymkode: 63531...9a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sannsynligvis dårlig inneklima. Gamle fuktskader med muggsoppsporer gir slike symptomer. 
Ser du ingenting med et blotte øyet, så ligger problemet inne i konstruksjonen. 

Inneklimaproblematikk klarer ikke leger å teste eller finne ut av, de har ikke gode nok tester. Subjektive plager som ts har, er helt vanlige ved inneklima relaterte helseperoblemer. Den typen plager klarer ikke leger å finne på noen tester. 

Anonymkode: 63531...9a4

Takk for svar. Vi mistenkte det nede i kjelleren, men forstår ikke helt at det gikk fint i begynnelsen med nytt soverom oppe. Trodde jeg var helt kvitt plagene, men nå har det dukket opp igjen. 😪 Hvordan tester man evt for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...