AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #21 Skrevet 8. september 2024 Spell skrev (2 timer siden): OK. En gang til. De alternativene jeg får opp er: 1. Hjemlevering med innbæring. Dyrest ca 1000 2. Hjemlevering uten innbæring. Ca 800 3. Levering uten innbæring. Ca 400 4. Levering til butikk. Gratis. Hva mener du er forskjellen på nr 2 og 3? 2 er dobbel så dyr som 3. Siden 3 ikke er snakk om til butikk heller, som er gratis. 1. De bærer den helt inn til boligen din, opp trapper og alt. 2. Levering hjem til deg, men uten at det blir bært inn. Altså at de legger det på nærmeste fortauskant eller utenfor bygningen din. 3. Levering til nærmeste post i butikk eller andre hentesteder. Anonymkode: 46f84...6aa
Spell Skrevet 8. september 2024 #22 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 1. De bærer den helt inn til boligen din, opp trapper og alt. 2. Levering hjem til deg, men uten at det blir bært inn. Altså at de legger det på nærmeste fortauskant eller utenfor bygningen din. 3. Levering til nærmeste post i butikk eller andre hentesteder. Anonymkode: 46f84...6aa Ok, det var det jeg lurte på. Selv om jeg ikke helt forstår hvem som velger alt. 3. Må være steder som ikke har en Elkjøp i nærheten, noe som ikke er tilfelle for mitt postnummer i alle fall. Det alternativet er faktisk helt "blåst" med mindre man bor rett ved butikken som leverer det ut, slik at det i praksis blir hjemlevering. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #23 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 6.29): Hva gjør man i en sånn situasjon. Ganske kjipt. Har kjøpt kjøleskap fra elkjøp og valgte hjemlevering med innbæring og betalte ekstra for å kunne velge dato som passet meg i forhold til jobb. Men fikk så beskjed i dag om at leveringen min har fått endrer tidspunkt av elkjøp, og at jeg må vente nesten 1,5 mnd lengre før jeg får kjøleskapet 😔 heldigvis krasjer ikke datoen de har endret til med arbeidstiden min, så jeg har mulighet for å være hjemme, men er det mulig å få noe avslag i pris eller noe for sånt? Anonymkode: 0733c...4d9 Det er umulig å si uten å vite hvorfor det er forskjøvet så kraftig. Er det leveringsproblemer fra leverandør? Er det en eller annen spesialbestilling? Jeg hadde hevet kjøpet eller krevd annen vare om det ikke var en ekstremt god grunn til forsinkelsen. Anonymkode: b21e4...6f1
TBL12 Skrevet 8. september 2024 #24 Skrevet 8. september 2024 Alt 3 kan være relevant om det er langt til nærmeste butikk. Gjerne smale veier, ferge, vei som er periodisk stengt pga værforhold. Å frakte varene lokalt er enklere, hente med traktor med skuffe så slipper en å løfte. 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå