Gå til innhold

Linkin Park gjør comeback

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun nye da?

Anonymkode: c2ae8...577

De burde byttet navn på bandet og skrive nye låter. Det er ikke Linkin Park uten Chester. 

Jeg har ikke tenkt å høre på henne,  høre kun originale Linkin Park med Chester som vokalist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden):

De burde byttet navn på bandet og skrive nye låter. Det er ikke Linkin Park uten Chester. 

Jeg har ikke tenkt å høre på henne,  høre kun originale Linkin Park med Chester som vokalist. 

Rart å skulle bytte ut en mannlig stemme med en kvinnelig stemme da, hadde det motsatte skjedd så tror jeg at nettet hadde eksplodert 🙊

Anonymkode: c2ae8...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (På 10.9.2024 den 21.50):

Enig i dette. Det blir jo et helt annet band når det er en annen vokalist. R.I.P. Chester 💙

Anonymkode: b32b8...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chester er dypt savnet, men syns hun nye er svært lovende! Elsker stemmen hennes, og viben er perfekt til Linkin Park.

Linkin Park er et av mine aller første favorittband, så var knust da jeg ikke fikk sett de live. Nå får jeg sjansen igjen🥹

Er forøvrig ikke uvanlig at bandmedlemmer må erstattes. Resten av bandet ble jo stående igjen i sjokket og stillstand. Er glad for at de nå får sette i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...