AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 ned egne meninger og alt som hører med? Leser tråder her inne der man ofte tror at man har verdens mest krevende unge og at her må det være noe galt. Mange beskriver at de oppfører seg i bhg, men kan være et lite monster hjemme. Slapp av, dette er nok mye mer normalt enn hva vi tror. Har du noen eksempler å dele? PÅ godt og vondt. Selv har jeg tre barn. Tre ulike barn. Eldste på 12, ja hun var veldig rolig, men til gjengjeld var jeg og eksen litt dumme, hun fikk Ipad i 2 årsdag. Hun kunne sitte rolig omtrent hele dagen og spille. Sjeldent noe problemer der. Lillebror er straks 4. Han har sikkert over 150 ord i minuttet. Han snakker og han spør, og han forsikrer seg. Han er god på å snakke, gjør rampestreker og skylder på lillebror på 20 mnd. Han vil gjerne bestemme selv, og har ingen problemer med å vise at her i gården er det jeg som bestemmer. Han tester grenser til det møysommelige og gir både meg og far grå hår. Så er han også en nydelig hyggelig gutt På butikken for en stund tilbake spurte han ei gammel dame: "Hva heter du?" Damen svarte navnet sitt. og Han sa sitt. Også spurte han: "Hva heter bestevennen din?" Damen svarer: "jeg har dessverre ikke noen bestevenn" Sønnen min sier: "ÅÅÅ, det var leit å høre, har du lyst å være vennen min? Du kan komme hjem og leke sammen meg". Rett før hadde han flydd rundt i butikken og kranglet om at han ikke fikk kjøpe det han ville ha, nemlig IS. Minstemann på 20 mnd har vært rolig fra start, sitter og observerer verden, sitter på fanget lenge osv. Nå har han sluttet, han gjør ugang, klatrer på bord, balanserer på rekkverket. (eller hadde gjort det om vi ikke stoppet han) Stuper utover trappen, tar etter storebror. Noe som forundrer meg, fordi denne var rolig fra start, det var ikke storebror. Gutta på 1 og 3 krangler, de røsker ting ut av hverandres hender, de kjempe om oppmerksomheten til oss foreldre og de gjør ting vi ikke liker. Men det er jo helt normalt. Vi må tåle at de er egne personer som markerer seg:) Anonymkode: fd008...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå