Gjest Butterflygirl Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Sluttet på p-pillen i oktober ifjor. Etter det så har det vært mye rart som har skjedd i kroppen. Både positivt og negativt. Jeg sluttet fordi jeg tror kroppen rett og slett ikke tålte det mer. Det siste året jeg gikk på det, så hadde jeg magekrampe 3-4 ganger i uka. Smertene varte i flere timer før det gikk over etter flere doturer. Magen fikk virkelig gjennomgå. Jeg håper bare det ikke har ødelagt magesekken/lever/nyrene mine. Etter at jeg sluttet på pilllen, forsvant magesmertene mine. Nå har jeg sjelden magesmerter (det er 4 mnd siden pilleslutt og jeg har bare hatt mageproblemer 1 gang). Men opplever mye kvalme ved eggløsning, som jeg ikke hadde før. Kvalmen kan bare plutselig komme og da må jeg bare slappe av. Kommer som regel 1-2 ganger om dagen. Blir borte etter at mensen kommer. Har nettopp vært ute og reist over hav og land. Dette har også vært stor påkjenning for magen, med tanke stress og endret døgnrytme. Vurderer å dra til legen. Noen med lignende erfaringer? Endret 21. februar 2006 av Butterflygirl
Blackjack Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Har hatt mange rare "bivirkninger" etter pilleslutt jeg og, tror det er helt vanlig. Jeg har lagt på meg en del, fått kviser både i ansikt og på rygg, og mensen min er så uregelmessig at jeg må se å komme meg til legen snart (52 dagers syklus.. ) Alle reagerer nok forskjellig både på pillene og når man slutter, men har du mange bivirkninger synes jeg du skal dra til legen din og høre med h*n.
Gjest Butterflygirl Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Når du nevner mensen, så kommer mensen min hver 6 uke. Ja, tror jeg skal ta meg en tur til legen. har aldri tatt GU. På tide synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Jeg sluttet med pillen i Okt,har gått ned 5 kg etter det:FORDEL! Men bakdelen er vel at jeg har VELDIG kraftig mens(mye blødning)annenhver gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå