AnonymBruker Skrevet 6. september #21 Del Skrevet 6. september "Hei, jeg er Dr. Edelpop Lundgren. Hva kan jeg hjelpe deg med?" Anonymkode: 097b9...f61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solvåår Skrevet 6. september #22 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (1 time siden): I slekten vår har det vært flere generasjoner med jenter som har fått navnet Stinchen🙈Tradisjonen stoppet heldigvis på midten av 1800-tallet. Anonymkode: caef4...b5a Kan ikke sammenlignes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #23 Del Skrevet 6. september Uff nei, å stakkars, hvis jenta skulle flyttet til et engelskspråklig land. Anonymkode: 21e35...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #24 Del Skrevet 9. september Hver gang stakkaren skal ringe til en eller annen etat, og presenterer seg som Edelpop Olsen, så tror alle at det er kødd. Anonymkode: 8384c...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #25 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 1.09): Kom over et navn på ei lita jente her om dagen, og synes det var noe utrolig søtt og pent med det. Søsteren min venter barn og jeg prøvde å hinte om dette navnet, men hun bare lo. Hva tenker dere om Edelpop? Anonymkode: dad4c...33a Da tenker jeg stakkars barn... Anonymkode: 73bfd...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Clara Skrevet 9. september #26 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 12.48): "Hei, jeg er Dr. Edelpop Lundgren. Hva kan jeg hjelpe deg med?" Anonymkode: 097b9...f61 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #27 Del Skrevet 9. september Du ser for deg en statsminister eller høyesterettsadvokat med det navnet? Eller har du tenkt å holde henne liten og søt og stille hele livet? Anonymkode: 0daa9...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #28 Del Skrevet 9. september Ha! Her forleden hørte jeg Omelia. Anonymkode: d3f9c...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirstrimmel Skrevet 11. september #29 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 12.40): I slekten vår har det vært flere generasjoner med jenter som har fått navnet Stinchen🙈Tradisjonen stoppet heldigvis på midten av 1800-tallet. Anonymkode: caef4...b5a Stinchen Dass er jo en klassiker! (...stakkars!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. september #30 Del Skrevet 11. september Edelrock er kulere. Eller hva med Edelblues eller Edeljazz? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #31 Del Skrevet 11. september Raven.Writingdesk skrev (På 6.9.2024 den 6.22): adde man brukt det som mellomnavn til et langt kortere fornavn, så kunne det kanskje fungert bra, da kan barn/foreldre velge å bare bruke fornavnet en periode når barnet er lite om navnet skulle by på problem.. noen korte fornavn kunne vært Fay, My, Liv - Edelpop Hvordan gjøre et allerede håpløst navn enda verre... Anonymkode: c8029...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 12. september #32 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan gjøre et allerede håpløst navn enda verre... Anonymkode: c8029...571 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #33 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 8.28): Ha! Her forleden hørte jeg Omelia. Anonymkode: d3f9c...dfb Gah! De foreldrene som lager navn for å være annerledes. Omelia Hansen, jadda. Anonymkode: c6f63...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #34 Del Skrevet 13. september Papirstrimmel skrev (På 11.9.2024 den 9.40): Stinchen Dass er jo en klassiker! (...stakkars!) Det var faktisk minst to som het det. Stinchen Catharine Dass (f. Coldevin i 1752) og hennes barnebarn Stinchen Catharina Coldevin Stub (f. Dass i 1798) Anonymkode: d1d01...ab1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #35 Del Skrevet 4. oktober Kult navn Anonymkode: 3f257...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå