AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Del Skrevet 5. september 2024 Anonymkode: 35b04...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 Det spørs hvilken kleskode brudeparet inviterer til. Står i invitasjonen. Anonymkode: 7c014...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 Sier invitasjonen noe om dresskode? Hvis ja: Forhold deg til den. Kjolen på bildet vil jeg si at passer til «avslappet», «casual». Står det derimot «mørk dress» i invitasjonen, så syns jeg personlig at den kjolen er for lite pyntet. Hvis invitasjonen ikke sier noe om dresskode, men du kjenner brudeparet godt nok til at vet hvilken stil de legger seg på, så gjør en egen vurdering. Hvis du ikke kjenner brudeparet, så ville jeg spurt bruden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Del Skrevet 6. september 2024 Bunad er aldri feil Anonymkode: 10fac...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Del Skrevet 6. september 2024 Hva er dresskoden? Pleier stå i invitasjonen. Når det er sagt har jeg aldri hørt noen bli bortvist eller tilsnakket for å gå i en vanlig kjole, selv om de fleste er penere kledd. Regner med brudeparet er enten nære venner eller slekt, det viktigste er at du kommer 😊 Anonymkode: 8e3c1...b52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #6 Del Skrevet 6. september 2024 Ja det tror jeg, med pensko og når man fikser håret og sminken, og har en pen veske til blir det fint 😊 med mindre det er en dresskode som sier noe annet Anonymkode: 262a1...69c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6. september 2024 #7 Del Skrevet 6. september 2024 (endret) Jeg synes det er litt vanskelig å se ut fra bildet hva slags stoff det er, for hvis det er en jersey-kjole vil jeg si nei. Men hvis det er et fastere og/eller mer skinnende stoff så passer den til de mer uformelle kleskodene, i alle fall. Da mener jeg at den passer til og med kleskode mørk dress, men ikke til smoking eller galla. Styling gjør selvsagt sitt. Rett styling kan løfte antrekket flere hakk og vice versa. Ligg unna sneakers og trekkspillsokker som på bildet, de har ingen ting med et bryllupsantrekk å gjøre. Penere sko, en matchende selskapsveske, fine smykker og sminke gjør susen. Endret 6. september 2024 av Ullvott 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 2.34): Bunad er aldri feil Anonymkode: 10fac...ef2 Ikke alle har bunad? Jeg synes denne kjolen er mer enn bra nok til bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Del Skrevet 8. september 2024 Dropp sneakers og sokker, så er denne kjolen super til bryllup 🩷 Anonymkode: 1f106...795 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå