AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Og med seint, så mener jeg ikke seint på kvelden. Her mener jeg at du kan tekste et par meldinger med en mann, svarer i utgangspunktet raskt, men så går det lenger tid mellom svarene. Hvordan tolker DU den? F.eks å sende på messenger, ser jo når han er aktiv, så sender du en melding før han logger av, og så logger han av uten å svare??? Da tenker jeg; Hva faen? Hvorfor ikke gidde å svare, eller i det minste si ifra eller unnskylde seg for at man logger av??? Meldingen kan jo inneholde noe viktig?! Og jeg freaker ut her nå. Sendte han en hyggelig nattamelding, og så ingen svar tilbake 😳 Han var jo varm på meldinger i går, og nå i dag, ingenting. Anonymkode: 5b813...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 Tar han kontakt med deg? Anonymkode: f27c8...74f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 Ja, men han kunne gjerne tatt mer initiativ. Han har jo tidligere skrevet at han liker meg. Men jeg føler ikke at det han sier og det han gjør samsvarer med hverandre. Og det sårer meg. For da vet jeg ikke hva jeg skal tro, og jeg blir usikker. Anonymkode: 5b813...8ba
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Skrevet 5. september 2024 Vi blir lei av meldinger. Møtes eller la være, evinnelige meldinger er et herk. Anonymkode: a4501...468 14
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Skrevet 5. september 2024 Han tekster med flere og du er kun ment som et middel til å få oppmerksomhet. Med andre ord han er useriøs og egentlig ikke interessert. Gå videre du. Finn deg en som virkelig bruker tid på å bli kjent med deg. Anonymkode: 3b59b...a20 4 3
Serafin Skrevet 5. september 2024 #6 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og med seint, så mener jeg ikke seint på kvelden. Her mener jeg at du kan tekste et par meldinger med en mann, svarer i utgangspunktet raskt, men så går det lenger tid mellom svarene. Hvordan tolker DU den? F.eks å sende på messenger, ser jo når han er aktiv, så sender du en melding før han logger av, og så logger han av uten å svare??? Da tenker jeg; Hva faen? Hvorfor ikke gidde å svare, eller i det minste si ifra eller unnskylde seg for at man logger av??? Meldingen kan jo inneholde noe viktig?! Og jeg freaker ut her nå. Sendte han en hyggelig nattamelding, og så ingen svar tilbake 😳 Han var jo varm på meldinger i går, og nå i dag, ingenting. Anonymkode: 5b813...8ba Du skal kun bruke meldinger som en måte for å avtale treff på. Meldinger frem og tilbake er nytteløst. Hvis man er seriøse så blir man enige om å treffes i det virkelige liv. 4 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #7 Skrevet 5. september 2024 Drit i ham Anonymkode: 9ffe8...845 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #8 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, men han kunne gjerne tatt mer initiativ. Han har jo tidligere skrevet at han liker meg. Men jeg føler ikke at det han sier og det han gjør samsvarer med hverandre. Og det sårer meg. For da vet jeg ikke hva jeg skal tro, og jeg blir usikker. Anonymkode: 5b813...8ba Da hadde jeg lent meg litt tilbake, hvis han da aldri tar initiativ så er han nok ikke interessert dessverre. Og hvis du føler deg forvirret, så er det også ofte en indikasjon på at de ikke er interessert nok. Anonymkode: f27c8...74f 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #9 Skrevet 5. september 2024 Jeg tror ikke det er så vanskelig med rett person. Kan være en naiv tanke av meg, men om du føler det er labert, er det kanskje akkurat det det er/vil bli mellom dere. Serafin skrev (5 minutter siden): Du skal kun bruke meldinger som en måte for å avtale treff på. Meldinger frem og tilbake er nytteløst. Hvis man er seriøse så blir man enige om å treffes i det virkelige liv. Jeg vil luke ut ting om personen før jeg møter dem, for vil helst ikke møte dem som er helt helt feil. Vi har vel alle ulike måter å navigere dating. Anonymkode: 338b1...300 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #10 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke det er så vanskelig med rett person. Kan være en naiv tanke av meg, men om du føler det er labert, er det kanskje akkurat det det er/vil bli mellom dere. Jeg vil luke ut ting om personen før jeg møter dem, for vil helst ikke møte dem som er helt helt feil. Vi har vel alle ulike måter å navigere dating. Anonymkode: 338b1...300 Opplever at de fleste er annerledes/ bedre ved å møtes fysisk. Finner da fort ut om kjemien er der eller ikke. Med meldinger er det håpløst. Anonymkode: a4501...468 2 1
Meowmere Skrevet 5. september 2024 #11 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vil luke ut ting om personen før jeg møter dem, for vil helst ikke møte dem som er helt helt feil. Vi har vel alle ulike måter å navigere dating. Ekstremt vanskelig å luke ut noen på meldinger. Du vil få mer gjennomtenkte svar på melding, mens hvis du møter han vil du få mer uredigerte svar. På meldinger er det lett å danne seg et glansbilde. 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #12 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplever at de fleste er annerledes/ bedre ved å møtes fysisk. Finner da fort ut om kjemien er der eller ikke. Med meldinger er det håpløst. Anonymkode: a4501...468 Mener ikke nødvendigvis kjemi, men verdier og om han føles jordnær og fornuftig, uforenlige ønsker om hverdagen fra begge hold som jeg spsier ikke kjøtt det kan bli dumt, vil ikke ha hund, kanskje han ikke viser den i profilen og ikke minst det med barn og festing osv. Om han er en player å det med flaks går fort å finne det ut, om han kun vil på date med meg fordi jeg er kvinne å det er det. Om han har litt spice, jeg tuller mye, kan ikke være med en som ikke liker det. Å det har jeg opplevd gjennom melding. Om jeg har rett kjemi med en mann med hund, 3 barn, anti vegetar og gir meg gress/ viser slakt bilder for å provosere, er semi for dop, vil date meg for sex, så vil jeg ikke vite det 😅 Next. Anonymkode: 338b1...300
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #13 Skrevet 5. september 2024 Meowmere skrev (1 minutt siden): Ekstremt vanskelig å luke ut noen på meldinger. Du vil få mer gjennomtenkte svar på melding, mens hvis du møter han vil du få mer uredigerte svar. På meldinger er det lett å danne seg et glansbilde. Er ikke ute etter glansbilder, men utelukke problemområder. Anonymkode: 338b1...300
Gjest goodbeforelong Skrevet 5. september 2024 #14 Skrevet 5. september 2024 Kan hende han synes det blir mye..?
SPOCA Skrevet 5. september 2024 #15 Skrevet 5. september 2024 Han er ikke spesielt interessert, det er slik jeg tolker slike menn. For å si det sånn: da mannen min fant meg var han veldig på og svært interessert - mye mer enn noen annen mann hadde vært tidligere. Du merker det når en mann er interessert og faktisk er "redd" for å miste deg. 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #17 Skrevet 5. september 2024 Sannsynligvis fordi han hater å skrive meldinger, på samme måte som veldig mange andre, både kvinner og menn. Meldinger er utrolig ineffektiv kommunikasjonsform og det kan fort ta evigheter å formidle noe som kunne vært gjort på 5 minutter face to face. Dersom du vil bli litt bedre kjent med en person før du møter vedkommende IRL, gjør heller en videosamtale. Er i utgangspunktet ikke noen stor fan av nettdating, fordi enkelte på død og liv skal chatte i det uendelig. Nå skal det sies at jeg for så vidt møtte min kone online (selv om det ikke var en datingapp), men vi møttes IRL dagen etter at vi ble kjent. Anonymkode: c0353...a58 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #18 Skrevet 5. september 2024 Skjønner ikke at folk orker å prøve å etablere relasjoner basert på meldinger. Selv har jeg ikke varsler på hverken snapchat, insta eller messenger. Anonymkode: a8d23...655 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #19 Skrevet 5. september 2024 Du kommer til å forstå forhold bedre når du er ferdig med ungdomskolen. Anonymkode: 10a05...64e 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #20 Skrevet 5. september 2024 Du vet han ikke nødvendigvis er pålogget selv om det ser slik ut? Ikke sikkert han har på varsler heller. Jeg mener kvinner har et urealistisk krav til hvor tilgjengelig man skal være på some til enhver tid. Alle er ikke konstant pålogget... Anonymkode: c8eda...896 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå