Gjest Bikini-tid Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Ser at flere og flere ikler seg meget minimale bikinier og selv har jeg en liten lyst til å forsøke bikinier fra www.wicked-weasel.com. De er særs små og viser av og til like mye detaljer som om en hadde gått naken. Hva synes dere om slike bikinier?` For å "tilfredsstille" min mann også - leve opp til likestillingen, har jeg tenkt litt på å bestille noen "bikinier" til han på www.koalaswim.com. Hva synes dere om disse? Kunne dere menn likt å gå i slike? Og hva synes dere jenter/gutter som slike bikinier på menn? Mmm... gleder meg til sommer og varmegrader.... og snart blir det kanskje en sydentur med liten bikini...
gladidag Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Kødder du???????? hadde nok fått krampelatter og tendens til kvalme hvis eg så menn i de greiene der. String og tanga på menn er fælt! Syns ikke de bittesmå bikiniene til jenter var fine heller, uansett hvor slank og lekker en er.
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Flott å ha noe komisk å se på når man ligger rundt bassenget eller på stranda og kjeder seg...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Du mener ikke dette seriøst? Endret 21. februar 2006 av *MissA*
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 syns noen av de bikinitrusene som såvidt bare dekker kjønnsleppene var veldig sexy! kunne tenkt meg flere av dem, og hvis jeg var litt strammere i figuren ville jeg nok ha turt å bruke dem på badestranda i brazil ja!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 hadde jeg hatt kropp til det kunne jeg gjerne hatt den minste bikinien jeg fant..hihi. men nå har jeg ikke det, ikke enda hvertfall. men har man kropp til det er det ikke så galt..å så får man så lite skille..
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #7 Skrevet 22. februar 2006 meg over.. jeg er jente da. ikke mann.. bare så det er sagt. mannfolk i bikini..? string? o.l...ÆSJ..
Replica Skrevet 22. februar 2006 #8 Skrevet 22. februar 2006 Hadde mannen min ikledd seg noe slikt når han hadde planer om å besøke stranden, så måtte han nok tatt turen alene.
Ginen Skrevet 22. februar 2006 #9 Skrevet 22. februar 2006 De var litt i overkant små syns nå jeg. Hvorfor ikke bare kjøpe en du føler deg helt trygg i, som du kan gå med og føle deg flott i? Når du har så lite på deg, syns jeg nesten det er mye bedre å gå naken. Tror flere hadde reagert mindre på om du hadde gått naken, enn om du hadde troppet opp i det der. Samme gjelder mannen din.
Smørblomsten Skrevet 22. februar 2006 #11 Skrevet 22. februar 2006 UFF! Må da være måte på hvor mye man skal vise til fremmede på stranda..... Har vært på Copacabana i Brasil og der var det jo mye smått, men dette blir for vulgært etter MIN mening...
Gjest Liten Tapir Skrevet 22. februar 2006 #12 Skrevet 22. februar 2006 Tenker du overhode ikke på menneskene rundt dere?
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #13 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Huff, hvis mannen din tropper opp i det der må du være klar over at andre folk på stranda kommer til å ligge å småfnise av ham. Endret 22. februar 2006 av CatPower
monikabrx Skrevet 27. februar 2006 #14 Skrevet 27. februar 2006 :grine2: :grine2: de badebuksene er det dummeste jeg har sett.
Latee Skrevet 27. februar 2006 #15 Skrevet 27. februar 2006 Jeg hadde syntes det var svært ubehagelig om folk hadde troppet opp i sånt ved bassenget jeg lå ved. Blir ALT for vulgært
Gjest Gitte Skrevet 27. februar 2006 #16 Skrevet 27. februar 2006 Hvem kunne gått i noe som dette ?? Noe så grusomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå