Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar og jeg har hatt et turbulent «forhold» siden jeg ble gravid for 2 år siden og det har vært mye fram og tilbake. Vi var kjærester da vi var yngre, men har ikke vært i noe forhold da jeg ble gravid og heller ikke etterpå. Vi prøvde kort tid etter sønnen vår ble født på barnefars initiativ, helt til han fikk panikk ellerno å forsvant ut av livet vårt. 

For noen måneder siden tok han kontakt igjen og har kommet til oss ofte. Det har vært litt rar stemning mellom oss til tider, men det har blitt bedre. Vi har fått god kontakt og det har kun hvert vennskapelig mellom oss, selv om jeg tror han vet hva jeg føler for han..

For litt siden fortalte han at vi ikke kan sove i samme seng fordi han ikke vil ødelegge ting mellom oss og at ting er best sånn som det er nå, men samtidig føler jeg at han gir blanda signaler. Alt dette er veldig forvirrende for meg…Jeg vet ikke om det er fordi han ikke vil fordi han ikke liker meg eller kroppen min eller om det er det motsatte, at han mener vi ikke kan sove i samme seng fordi han ikke klarer å holde seg unna og det ender opp med sex?? Etter han sa dette her og ikke kunne utdype det noe mer, så kysser han meg på kinnet når vi sier hadet og etter det her har ting blitt rart mellom oss igjen. Dette er slitsomt, og det nytter ikke å ta opp denne samtalen med han igjen heller..

Anonymkode: f9a5b...321

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må slutte å sove i samme seng som ham. 

Fokuser på å ta vare på barnet deres.

Anonymkode: bc1f0...494

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er nok klok i denne situasjonen, det er dumt å potensielt ødelegge ting når dere samarbeider bra.

Anonymkode: 75970...edd

• Liker 4
Skrevet

Høres for meg ut som han er klar over at han ikke er helt god nok for deg enda (var jo et par punkter i historien som tilsa at han ikke var helt ....tja, med alt på stell?) og ber om at du holder deg unna samtidig som han oppriktig bryr seg om deg.

Det kan nok føre til litt blandede signaler, men her er det nok best med "gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør". Har en mann faktisk vært såpass klar på dette så ville jeg tatt det som gospel. Det er det neimen ikke ofte vi er.

• Liker 2
Skrevet

Tilknytningsskadd? 

Anonymkode: 4786b...d6b

Skrevet

Han innser han ikke vil være i et romantisk forhold med deg, men vet han vil ønske sex med deg om dere havner i samme seng. 

Han bryr seg om deg fordi du er moren til barnet hans.

Han vil ikke ødelegge samarbeidet med å ha sex med deg uten følelser.

Anonymkode: 530d2...566

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Barnefar og jeg har hatt et turbulent «forhold» siden jeg ble gravid for 2 år siden og det har vært mye fram og tilbake. Vi var kjærester da vi var yngre, men har ikke vært i noe forhold da jeg ble gravid og heller ikke etterpå. Vi prøvde kort tid etter sønnen vår ble født på barnefars initiativ, helt til han fikk panikk ellerno å forsvant ut av livet vårt. 

For noen måneder siden tok han kontakt igjen og har kommet til oss ofte. Det har vært litt rar stemning mellom oss til tider, men det har blitt bedre. Vi har fått god kontakt og det har kun hvert vennskapelig mellom oss, selv om jeg tror han vet hva jeg føler for han..

For litt siden fortalte han at vi ikke kan sove i samme seng fordi han ikke vil ødelegge ting mellom oss og at ting er best sånn som det er nå, men samtidig føler jeg at han gir blanda signaler. Alt dette er veldig forvirrende for meg…Jeg vet ikke om det er fordi han ikke vil fordi han ikke liker meg eller kroppen min eller om det er det motsatte, at han mener vi ikke kan sove i samme seng fordi han ikke klarer å holde seg unna og det ender opp med sex?? Etter han sa dette her og ikke kunne utdype det noe mer, så kysser han meg på kinnet når vi sier hadet og etter det her har ting blitt rart mellom oss igjen. Dette er slitsomt, og det nytter ikke å ta opp denne samtalen med han igjen heller..

Anonymkode: f9a5b...321

Hadde jeg vært deg så hadde jeg satt litt grenser for han her...Hvis du føler deg forvirret så ikke godta at han behandler deg slik...Kyss på kinnet hadde ikke jeg tolerert, med mindre jeg var oppriktig interessert i han. En god klem er greit om det føles naturlig. 

Å sove i samme seng er ikke lurt med mindre begge vet hva dere vil...

Du kan jo prøve å kommunisere med han, at de signalene han gir forvirrer deg? 

Så er det jo flott at han ønsker å ha en god relasjon til deg 👏👏👏. Det er bra 💕

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...