AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Det står ofte i annonser at bpa må ha bil, da det er en del kjøreoppdrag og vanskelig /tidkrevende å komme til bruker med offentlig transport Hvem betaler for bensin, parkering og bompenger? Hvordan fungerer det? Har leverandøren en ryddig ordning rundt dette? Anonymkode: de665...683
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 Fikk for bensin, parkering og bom. Men fikk ikke noe for slitasje og vedlikehold på bilen, og heller ikke noe for forsikring (og det likte jeg ikke for skulle jeg komme utenfor et uhell med bruker i bilen så hadde alt gått på min private forsikring og det er ikke greit) Anonymkode: f8267...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk for bensin, parkering og bom. Men fikk ikke noe for slitasje og vedlikehold på bilen, og heller ikke noe for forsikring (og det likte jeg ikke for skulle jeg komme utenfor et uhell med bruker i bilen så hadde alt gått på min private forsikring og det er ikke greit) Anonymkode: f8267...d5d Hvem betalte for utgiftene? Leverandør eller bruker? Anonymkode: de665...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå