Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Vero Moda hadde de før lengde 30 på noen av modellene sine. Når jeg spør nå får jeg bare til svar at "det er ingen som kjøper det" så de har sluttet med det... Jeg blir galen :frustrert: det kan da ikka bare være meg som er litt kort i dette landet????!!!!!

Noen som har tips til hvor jeg kan handle klær som jeg slipper å legge opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levi's har i hvertfall 30 i lengde, og Lee finnes i 31.

Skrevet

Henry Choice har jeg sett helt nede i 28, men de er ikke akkurat så lekre da. Prøv Lee du, de er fine.

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg er åååå liten!! Men bred over rumpa...*sukk*

Skrevet

Merkelig! Jeg bruker lengde 30 i jeans og har aldri følt meg spesielt lita, jeg er 168. Nå ser jeg at mange går med veeeeldig lange bukser, da - nedtrakkede og hullete bak hælen. Kanskje det ikke bare er mote, men ren nød som er årsaken?

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg er 160 høy - og korte ben.

Men jeg løser problemet med J&C-de syr opp buksene inkl. i prisen!

Skrevet
Levi's har i hvertfall 30 i lengde, og Lee finnes i 31.

Bare så dumt at de er så utrolig smale i livet at jeg ikke får de over hoftene en gang.... :grine:

Skrevet
Her finner du jeans fra Levi's og Lee i 29"/30" lengde i hvert fall opp til str. 46 (Og da er de store i størrelsen!).
Skrevet

de fleste bukser jeg har funnet har vært 32 i beina og jeg trenger ikke det overhodet med mine 158 cm..

Heldivis har jeg en snill mamma som syr dem opp for meg da :)

Skrevet

Så vidt jeg vet har JC for små størrelser. (beregnet for 13-14 åringer uten hofter) Jeg har uheldigvis en mamma som ikke kan legge opp bukser. Dessuten er det jo forbannet irriterende å måtte øbegynne å sy på en bukse til mange hundre kroner FØR jeg en gang har brukt den....

Personlig tror jeg ikke det er moten som gjør at de fleste går med brett, oppsydde eller herpete bukser- det er fordi lengden ikke passer.

Håper flere en meg kan begynne å mase i butikkene etter lengde 30 for jeg tror alle bare er vandt til at de ikke har det og derfor kjøper 32.

Ingen som ber om større utvalg- ingen større utvalg!!!! :sur:

Skrevet
Merkelig! Jeg bruker lengde 30 i jeans og har aldri følt meg spesielt lita, jeg er 168. Nå ser jeg at mange går med veeeeldig lange bukser, da - nedtrakkede og hullete bak hælen. Kanskje det ikke bare er mote, men ren nød som er årsaken?

Jeg vil heller ha en bukse som er litt for lang enn litt for kort. Og så synes jeg ikke det gjør noe at den er litt slitt bak, særlig hvis det er jeans.

Skrevet (endret)

Jeg bruker iallefall aldri for lange bukser fordi jeg syns det er veldig morsomt å tråkke på buksekanten for hver steg jeg tar..... :forvirret:

Det er ikke alltid man har noe valg, når man tydeligvis er for kort i forhold til hva man burde vært i klesverdenen.

Og jeg syns ikke oppleggskant er noe fint.

Endret av Replica
Skrevet

Kanskje du har sett meg? :ler:

Jeg skulle gjerne hatt 28 eller 30 i lengde, men det finner jeg aldri. Levis bukser synes jeg ikke er noe fine, og jeg har enda ikke funnet en Lee modell som passer skikkelig. Så jeg ender alltid opp med altfor lange bukser. Dressbukser er greit nok, da kan jeg lett legge dem opp selv. Men jeans blir så stygge når de legges opp synes jeg. Hvis en ikke gjør det slik som de på JC da - men det får jeg ikke til. Men jeg burde vel bare prøve, det er jo ikke fint når buksen er 15 ca for lang heller...

Skrevet
Jeg vil heller ha en bukse som er litt for lang enn litt for kort. Og  så synes jeg ikke det gjør noe at den er litt slitt bak, særlig hvis det er jeans.

Er helt enig, altfor lang er bedre enn høyvannsbukser.

Skrevet
Er helt enig, altfor lang er bedre enn høyvannsbukser.

Jeg må brette opp jeans i 32" med 3-4 bretter. Sier seg selv at det ville vært helt latterlig om jeg skulle gått med de nede.

Skrevet

Jeg er også liten. Som nevnt finnes Levi's med 30", det samme gjør Wrangler. Ellers var jeg på salg i helgen, og da så jeg at Gant hadde busker med 30". Fant ikke noen jeg likte, da.

Piglet

Skrevet
Jeg må brette opp jeans i 32" med 3-4 bretter. Sier seg selv at det ville vært helt latterlig om jeg skulle gått med de nede.

Nei det skal du ikke si, jeg syntes det er stilig med lange bukser jeg :)

Gjest Tristessa
Skrevet

To valg: finn bukser i 30". Denimbirds har, Lee har i 31, de aller fleste merker har... Jeg synes personlig det ikke blir like fint å legge opp jeans, det blir ikke rette slitasjen nederst, men jeg er kresen og kanskje alene om å mene det. Ellers er det fullt mulig å ha litt lengre bukser dersom de er veldig smale, type drainpipes. Da vil de bare legge seg oppå foten/ankelen uten at du tråkker hull på dem.

Skrevet

Jeg synes også at bukser med oppbrett på ikke ser like kult ut som uten. Har ganske korte bein jeg også, men Lee i 31" funker fint her. Eller Fornarina...Wrangler.... Og Denimbirds ja!

Vet hvor frustrerende det er å ikke finne bukser som passer i lengden, men har funnet ut at det er lettere å gå rett til en butikk med litt dyrere bukser (Carlings fremfor Only og Vero Moda f. eks), betale litt mer, og stresse langt mindre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...