Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller virker han veldig opptatt av at prisen på julegavene til ønskegreia skal komme med på bildene? 🫠

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mitral skrev (45 minutter siden):

Er det bare meg eller virker han veldig opptatt av at prisen på julegavene til ønskegreia skal komme med på bildene? 🫠

Har tenkt samme tanke… og da blir det litt med bismak for min del. Det er en flott gjerning, ikke tro jeg mener noe annet! Men å «skryte» av at han bruker så store summer og samtidig «klage» på at han er blakk, må vente til neste mnd, si hvor mye han bruker… det blir noe rart med hele greia 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (På 7.12.2025 den 18.00):

Har tenkt samme tanke… og da blir det litt med bismak for min del. Det er en flott gjerning, ikke tro jeg mener noe annet! Men å «skryte» av at han bruker så store summer og samtidig «klage» på at han er blakk, må vente til neste mnd, si hvor mye han bruker… det blir noe rart med hele greia 

Stor forskjell på å klage og å informere...

Endret av Littelulla
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Håpar Pellek og alle influensarar ser historia til FruJohansen på instagram. 

Endret av oss-to
  • Liker 2
Skrevet

Han ser avmagret og syk ut

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Bilde fra PF sin snap, så kan man gjøre seg opp sin egen mening.....😊

Screenshot_20251210_181605_Snapchat.jpg

Skrevet
Granneman82 skrev (1 time siden):

Bilde sier mer enn tusen ord

• Nyttig 3
Skrevet
Granneman82 skrev (3 timer siden):

Han ser i alle fall ikke frisk og sunn ut.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Tøvftta skrev (26 minutter siden):

Han ser i alle fall ikke frisk og sunn ut.

Han er nok ikke usunn i så måte. Han spiser jo veldig mye bra mat, sjekker seg hvert år for aaaalt mellom himmel og jord. Han hadde nok ikke fått til å yte så bra på trening dersom han ikke hadde rett mat i kroppen. Men at han ser avmagret ut er jeg enig i. Han veier ikke så mye, men har jo mye muskler. Så hadde de forsvunnet hadde det ikke blitt bra 

• Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (25 minutter siden):

Han er nok ikke usunn i så måte. Han spiser jo veldig mye bra mat, sjekker seg hvert år for aaaalt mellom himmel og jord. Han hadde nok ikke fått til å yte så bra på trening dersom han ikke hadde rett mat i kroppen. Men at han ser avmagret ut er jeg enig i. Han veier ikke så mye, men har jo mye muskler. Så hadde de forsvunnet hadde det ikke blitt bra 

Enig med deg. Og så har de en ettåring, som PF tar mye amsvar for. Han jobber jo ugudelige tider med musikken i tilleggbtil å bidra 100% på dagtid. 

Det er ikke uvanlig at mødre srr litt.. slitne ut.. i løpet av de første småbarnsårene. Tenker vi skal huske på at det i like stor grad kan gjelde far. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Palmemor skrev (25 minutter siden):

At han ikke er usunn vet jeg. Men han ser jo ikke ut som han spiser bra og tar vare på seg utifra det synlige for øyet.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

Enig med deg. Og så har de en ettåring, som PF tar mye amsvar for. Han jobber jo ugudelige tider med musikken i tilleggbtil å bidra 100% på dagtid. 

Det er ikke uvanlig at mødre srr litt.. slitne ut.. i løpet av de første småbarnsårene. Tenker vi skal huske på at det i like stor grad kan gjelde far. 

Han ser ikke bare litt sliten ut, og å bortforklare det vi ser med at det er så slitsomt med en ettårig er rart for meg. Håper bare han ikke er syk

• Nyttig 2
Skrevet

På det bildet hadde han nettopp hatt matforgiftning da. Man ser lett ekstra "avmagret" ut etter et par dager med null mat og drikke.

• Liker 3
Skrevet
Tøvftta skrev (3 timer siden):

At han ikke er usunn vet jeg. Men han ser jo ikke ut som han spiser bra og tar vare på seg utifra det synlige for øyet.

Det er jeg ikke uenig i. Visuelt sett så ser han ikke så sprek ut som han er

• Liker 2
Skrevet
Littelulla skrev (3 timer siden):

Ja han jobber jo til langt på natt og må tidvis opp tidlig fordi noen andre (som bør ha nok timer egentid på kvelden fra før) må sove lenger

• Nyttig 1
Skrevet

Syns han ser normal ut jeg, her har man jo valgt ut et uheldig bilde og bruker det som eksempel. Han ser jo ikke sånn ut. 

Uting å diskutere andres kropper sånn! 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Granneman82
Tastefeil
Skrevet
Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Han ser ikke bare litt sliten ut, og å bortforklare det vi ser med at det er så slitsomt med en ettårig er rart for meg. Håper bare han ikke er syk

Ved å si jeg jeg bortforklarer noe sier du at det er "dere" som sitter på sannheten. Det vet vi ikke. Ergo bortforklarer jeg ikke noe som helst, men viser til andre perspektiver å huske på i situasjonen.  

Palmemor skrev (37 minutter siden):

Ja han jobber jo til langt på natt og må tidvis opp tidlig fordi noen andre (som bør ha nok timer egentid på kvelden fra før) må sove lenger

Jeg er enig i at den stikker. Og det gjør litt ekstra vondt etter kommentaren om "viktigere ting å bruke pengene på" (tilgi meg om det ikke var ordrett det som ble sagt) enn et piano han ønsker seg (selvom det hun la ut bilde av til 650k var drøyt dyrt).  Det kan hende han hadde hatt godt av litt ekstra pleie om dagen. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Littelulla skrev (20 minutter siden):

Ved å si jeg jeg bortforklarer noe sier du at det er "dere" som sitter på sannheten. Det vet vi ikke. Ergo bortforklarer jeg ikke noe som helst, men viser til andre perspektiver å huske på i situasjonen.  

Jeg er enig i at den stikker. Og det gjør litt ekstra vondt etter kommentaren om "viktigere ting å bruke pengene på" (tilgi meg om det ikke var ordrett det som ble sagt) enn et piano han ønsker seg (selvom det hun la ut bilde av til 650k var drøyt dyrt).  Det kan hende han hadde hatt godt av litt ekstra pleie om dagen. 

Han skriver i dag at han har hatt fullt opp med sønnen. Han er virkelig en som setter sønnens behov fremfor egne hver eneste dag! Hadde nok satt pris på ett piano ja. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...