Mitral Skrevet 7. desember #1761 Skrevet 7. desember Er det bare meg eller virker han veldig opptatt av at prisen på julegavene til ønskegreia skal komme med på bildene? 🫠 3 3
Palmemor Skrevet 7. desember #1762 Skrevet 7. desember Mitral skrev (45 minutter siden): Er det bare meg eller virker han veldig opptatt av at prisen på julegavene til ønskegreia skal komme med på bildene? 🫠 Har tenkt samme tanke… og da blir det litt med bismak for min del. Det er en flott gjerning, ikke tro jeg mener noe annet! Men å «skryte» av at han bruker så store summer og samtidig «klage» på at han er blakk, må vente til neste mnd, si hvor mye han bruker… det blir noe rart med hele greia 8 2
Littelulla Skrevet 7. desember #1763 Skrevet 7. desember (endret) Palmemor skrev (På 7.12.2025 den 18.00): Har tenkt samme tanke… og da blir det litt med bismak for min del. Det er en flott gjerning, ikke tro jeg mener noe annet! Men å «skryte» av at han bruker så store summer og samtidig «klage» på at han er blakk, må vente til neste mnd, si hvor mye han bruker… det blir noe rart med hele greia Stor forskjell på å klage og å informere... Endret 11. desember av Littelulla 1 1
Måne Rampelyset Skrevet 9. desember #1764 Skrevet 9. desember Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1
oss-to Skrevet 10. desember #1765 Skrevet 10. desember (endret) Håpar Pellek og alle influensarar ser historia til FruJohansen på instagram. Endret 10. desember av oss-to 2
Granneman82 Skrevet 11. desember #1767 Skrevet 11. desember Bilde fra PF sin snap, så kan man gjøre seg opp sin egen mening.....😊
Anneisabell Skrevet 11. desember #1768 Skrevet 11. desember Granneman82 skrev (1 time siden): Bilde fra PF sin snap, så kan man gjøre seg opp sin egen mening.....😊 Bilde sier mer enn tusen ord 3
Tøvftta Skrevet 11. desember #1769 Skrevet 11. desember Granneman82 skrev (3 timer siden): Bilde fra PF sin snap, så kan man gjøre seg opp sin egen mening.....😊 Han ser i alle fall ikke frisk og sunn ut. 7 1
Palmemor Skrevet 11. desember #1770 Skrevet 11. desember Tøvftta skrev (26 minutter siden): Han ser i alle fall ikke frisk og sunn ut. Han er nok ikke usunn i så måte. Han spiser jo veldig mye bra mat, sjekker seg hvert år for aaaalt mellom himmel og jord. Han hadde nok ikke fått til å yte så bra på trening dersom han ikke hadde rett mat i kroppen. Men at han ser avmagret ut er jeg enig i. Han veier ikke så mye, men har jo mye muskler. Så hadde de forsvunnet hadde det ikke blitt bra 4
Littelulla Skrevet 11. desember #1771 Skrevet 11. desember Palmemor skrev (25 minutter siden): Han er nok ikke usunn i så måte. Han spiser jo veldig mye bra mat, sjekker seg hvert år for aaaalt mellom himmel og jord. Han hadde nok ikke fått til å yte så bra på trening dersom han ikke hadde rett mat i kroppen. Men at han ser avmagret ut er jeg enig i. Han veier ikke så mye, men har jo mye muskler. Så hadde de forsvunnet hadde det ikke blitt bra Enig med deg. Og så har de en ettåring, som PF tar mye amsvar for. Han jobber jo ugudelige tider med musikken i tilleggbtil å bidra 100% på dagtid. Det er ikke uvanlig at mødre srr litt.. slitne ut.. i løpet av de første småbarnsårene. Tenker vi skal huske på at det i like stor grad kan gjelde far. 5 1 8
Tøvftta Skrevet 11. desember #1772 Skrevet 11. desember Palmemor skrev (25 minutter siden): Han er nok ikke usunn i så måte. Han spiser jo veldig mye bra mat, sjekker seg hvert år for aaaalt mellom himmel og jord. Han hadde nok ikke fått til å yte så bra på trening dersom han ikke hadde rett mat i kroppen. Men at han ser avmagret ut er jeg enig i. Han veier ikke så mye, men har jo mye muskler. Så hadde de forsvunnet hadde det ikke blitt bra At han ikke er usunn vet jeg. Men han ser jo ikke ut som han spiser bra og tar vare på seg utifra det synlige for øyet. 2 3
Pigaloppa Skrevet 11. desember #1773 Skrevet 11. desember Littelulla skrev (1 time siden): Enig med deg. Og så har de en ettåring, som PF tar mye amsvar for. Han jobber jo ugudelige tider med musikken i tilleggbtil å bidra 100% på dagtid. Det er ikke uvanlig at mødre srr litt.. slitne ut.. i løpet av de første småbarnsårene. Tenker vi skal huske på at det i like stor grad kan gjelde far. Han ser ikke bare litt sliten ut, og å bortforklare det vi ser med at det er så slitsomt med en ettårig er rart for meg. Håper bare han ikke er syk 2
Llise Skrevet 11. desember #1774 Skrevet 11. desember På det bildet hadde han nettopp hatt matforgiftning da. Man ser lett ekstra "avmagret" ut etter et par dager med null mat og drikke. 3
Palmemor Skrevet 11. desember #1775 Skrevet 11. desember Tøvftta skrev (3 timer siden): At han ikke er usunn vet jeg. Men han ser jo ikke ut som han spiser bra og tar vare på seg utifra det synlige for øyet. Det er jeg ikke uenig i. Visuelt sett så ser han ikke så sprek ut som han er 2
Palmemor Skrevet 11. desember #1776 Skrevet 11. desember Littelulla skrev (3 timer siden): Enig med deg. Og så har de en ettåring, som PF tar mye amsvar for. Han jobber jo ugudelige tider med musikken i tilleggbtil å bidra 100% på dagtid. Det er ikke uvanlig at mødre srr litt.. slitne ut.. i løpet av de første småbarnsårene. Tenker vi skal huske på at det i like stor grad kan gjelde far. Ja han jobber jo til langt på natt og må tidvis opp tidlig fordi noen andre (som bør ha nok timer egentid på kvelden fra før) må sove lenger 1
NoaideBiehtar Skrevet 11. desember #1777 Skrevet 11. desember Syns han ser normal ut jeg, her har man jo valgt ut et uheldig bilde og bruker det som eksempel. Han ser jo ikke sånn ut. Uting å diskutere andres kropper sånn! 4 1 2
Granneman82 Skrevet 11. desember #1778 Skrevet 11. desember (endret) . Endret 11. desember av Granneman82 Tastefeil
Littelulla Skrevet 11. desember #1779 Skrevet 11. desember Pigaloppa skrev (2 timer siden): Han ser ikke bare litt sliten ut, og å bortforklare det vi ser med at det er så slitsomt med en ettårig er rart for meg. Håper bare han ikke er syk Ved å si jeg jeg bortforklarer noe sier du at det er "dere" som sitter på sannheten. Det vet vi ikke. Ergo bortforklarer jeg ikke noe som helst, men viser til andre perspektiver å huske på i situasjonen. Palmemor skrev (37 minutter siden): Ja han jobber jo til langt på natt og må tidvis opp tidlig fordi noen andre (som bør ha nok timer egentid på kvelden fra før) må sove lenger Jeg er enig i at den stikker. Og det gjør litt ekstra vondt etter kommentaren om "viktigere ting å bruke pengene på" (tilgi meg om det ikke var ordrett det som ble sagt) enn et piano han ønsker seg (selvom det hun la ut bilde av til 650k var drøyt dyrt). Det kan hende han hadde hatt godt av litt ekstra pleie om dagen. 2 1
Palmemor Skrevet 11. desember #1780 Skrevet 11. desember Littelulla skrev (20 minutter siden): Ved å si jeg jeg bortforklarer noe sier du at det er "dere" som sitter på sannheten. Det vet vi ikke. Ergo bortforklarer jeg ikke noe som helst, men viser til andre perspektiver å huske på i situasjonen. Jeg er enig i at den stikker. Og det gjør litt ekstra vondt etter kommentaren om "viktigere ting å bruke pengene på" (tilgi meg om det ikke var ordrett det som ble sagt) enn et piano han ønsker seg (selvom det hun la ut bilde av til 650k var drøyt dyrt). Det kan hende han hadde hatt godt av litt ekstra pleie om dagen. Han skriver i dag at han har hatt fullt opp med sønnen. Han er virkelig en som setter sønnens behov fremfor egne hver eneste dag! Hadde nok satt pris på ett piano ja. 2 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå