Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen tvil om at pelle er mye borte for tiden; Stina har snappa at hun har med seg kidden med venninner igår+ hun skulle også få besøk av venniner idag. 
Når hun er ute på ting alene så er kidden hjemme med far i 99prosent av tilfellene. 
Eller så deler hun at far skal bort og da har hun alltid besøk hos seg. 

Gøy pelle fikk bli med i maskorama 👏👏

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvem han er fordi jeg leser her og har vært litt innom Stina før hun ble gravid. Men hadde aldri hørt om han før, selv om han var med på SVD. Stusser over at han er så kjent at han er med på Maskorama, og at de hadde han innom Stjernekamp. Føler han er mest kjent på KG og av de som følger Stina.  Jeg vet han har godt betalte oppdrag fra utlandet, men det treffer ikke nødvendigvis seerne av NRK-programmer. 

• Liker 3
Skrevet
Janey79 skrev (6 minutter siden):

Jeg vet hvem han er fordi jeg leser her og har vært litt innom Stina før hun ble gravid. Men hadde aldri hørt om han før, selv om han var med på SVD. Stusser over at han er så kjent at han er med på Maskorama, og at de hadde han innom Stjernekamp. Føler han er mest kjent på KG og av de som følger Stina.  Jeg vet han har godt betalte oppdrag fra utlandet, men det treffer ikke nødvendigvis seerne av NRK-programmer. 

Han deltok også på Skal vi danse for ca 10 år siden. Hadde aldri hørt/sett ham før da husker jeg. Men skjønte jo at han var veldig stor på YouTube den gang, mest i utlandet tror jeg. Men tror ikke den gjengse seer kjenner til ham nei. 

Skrevet

Sett hint del 2 nå, og han er garantert brokkolien!  

• Liker 1
Skrevet
Visla skrev (56 minutter siden):

Sett hint del 2 nå, og han er garantert brokkolien!  

Hva kom fram i de hintene?

Skrevet
FruRosa skrev (7 minutter siden):

Hva kom fram i de hintene?

Han sier konge, trener (løper og løfter vekter), lager mat blant annet 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det gjeld stemme på brokkolien🤩

Skrevet

Jeg har null tro på at Pelle legger ut gaveshopping med en baktanke, utover å eventuelt inspirere andre. Han virker ikke higen på oppmerksomhet/bekreftelse. Tror han mer snapper for å dele/informere og være i kontakt med folk rett og slett. 

Vedr om han er med i Maskorama. Det er jo skrekkelig mye som taler for han - nesten for mye 😂 Har undret meg over om han har bred nok profil jeg og, men de fleste har jo i variabel grad litt begrenset nedslagsfelt. Jeg ser han er mye nevnt i kommentarfelt rundtom (ikke her inne primært), men om folk har fått navnet fra andre eller om de har kommet frem til det selv er jo ikke godt å vite. 

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet
Janey79 skrev (5 timer siden):

Han har 3.9 millioner abonnenter på YouTube, så populariteten hans strekker seg litt utover "betalte oppdrag fra utlandet". 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (3 minutter siden):

Han har 3.9 millioner abonnenter på YouTube, så populariteten hans strekker seg litt utover "betalte oppdrag fra utlandet". 

Joa, men ikke nødvendigvis i Norge. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde håpet på å få se PelleK i Stjernekamp, for å se hvordan han gjør seg i andre sjangre. Men syns det er morsomt at han fikk slippe til i Maskorama! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke kjempevanlig for norske hunder å ha salmonella altså. 

Jeg synes det er bra med influensertråder fordi mange gjør ting som er skadelig for samfunnet, men i mange av trådene her gjør dere ikke annet enn å hakke på alle mulige småting dere synes er rart eller teit eller annerledes enn hva dere ville gjort. Er dere sånn mot vennene deres også?

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
California skrev (15 timer siden):

Hadde håpet på å få se PelleK i Stjernekamp, for å se hvordan han gjør seg i andre sjangre. Men syns det er morsomt at han fikk slippe til i Maskorama! 

Han har vært med i Stjernekamp for flere år siden

Skrevet
Tough cookie skrev (4 timer siden):

hvilket år? 

Skrevet
Tough cookie skrev (4 timer siden):

Han har bare vært mentor og gjestedommer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis han absolutt skal bevise at han ikke er brokkolien, hvorfor legger han ikke ut en snap i sanntid fra det stedet han er rundt sånn i 20 tida?

• Liker 3
Skrevet
Angel75 skrev (2 timer siden):

Han har bare vært mentor og gjestedommer.

Trodde han var med for rundt 6-7 år tilbake?

Skrevet
Palmemor skrev (47 minutter siden):

Hvis han absolutt skal bevise at han ikke er brokkolien, hvorfor legger han ikke ut en snap i sanntid fra det stedet han er rundt sånn i 20 tida?

Har han fjernet det han sa i går (om å ikke være brokkolien) som han i dag sier han står for? 

Skrevet
Pigaloppa skrev (11 minutter siden):

Har han fjernet det han sa i går (om å ikke være brokkolien) som han i dag sier han står for? 

Sikkert gått ut på tid 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...