Love2017juni Skrevet 15. november #1621 Skrevet 15. november Ingen tvil om at pelle er mye borte for tiden; Stina har snappa at hun har med seg kidden med venninner igår+ hun skulle også få besøk av venniner idag. Når hun er ute på ting alene så er kidden hjemme med far i 99prosent av tilfellene. Eller så deler hun at far skal bort og da har hun alltid besøk hos seg. Gøy pelle fikk bli med i maskorama 👏👏 8 2
Janey79 Skrevet 15. november #1622 Skrevet 15. november Jeg vet hvem han er fordi jeg leser her og har vært litt innom Stina før hun ble gravid. Men hadde aldri hørt om han før, selv om han var med på SVD. Stusser over at han er så kjent at han er med på Maskorama, og at de hadde han innom Stjernekamp. Føler han er mest kjent på KG og av de som følger Stina. Jeg vet han har godt betalte oppdrag fra utlandet, men det treffer ikke nødvendigvis seerne av NRK-programmer. 3
Zenhouse Skrevet 15. november #1623 Skrevet 15. november Janey79 skrev (6 minutter siden): Jeg vet hvem han er fordi jeg leser her og har vært litt innom Stina før hun ble gravid. Men hadde aldri hørt om han før, selv om han var med på SVD. Stusser over at han er så kjent at han er med på Maskorama, og at de hadde han innom Stjernekamp. Føler han er mest kjent på KG og av de som følger Stina. Jeg vet han har godt betalte oppdrag fra utlandet, men det treffer ikke nødvendigvis seerne av NRK-programmer. Han deltok også på Skal vi danse for ca 10 år siden. Hadde aldri hørt/sett ham før da husker jeg. Men skjønte jo at han var veldig stor på YouTube den gang, mest i utlandet tror jeg. Men tror ikke den gjengse seer kjenner til ham nei.
Visla Skrevet 15. november #1624 Skrevet 15. november Sett hint del 2 nå, og han er garantert brokkolien! 1
FruRosa Skrevet 15. november #1625 Skrevet 15. november Visla skrev (56 minutter siden): Sett hint del 2 nå, og han er garantert brokkolien! Hva kom fram i de hintene?
Visla Skrevet 15. november #1626 Skrevet 15. november FruRosa skrev (7 minutter siden): Hva kom fram i de hintene? Han sier konge, trener (løper og løfter vekter), lager mat blant annet 1 3
refill Skrevet 15. november #1628 Skrevet 15. november Jeg har null tro på at Pelle legger ut gaveshopping med en baktanke, utover å eventuelt inspirere andre. Han virker ikke higen på oppmerksomhet/bekreftelse. Tror han mer snapper for å dele/informere og være i kontakt med folk rett og slett. Vedr om han er med i Maskorama. Det er jo skrekkelig mye som taler for han - nesten for mye 😂 Har undret meg over om han har bred nok profil jeg og, men de fleste har jo i variabel grad litt begrenset nedslagsfelt. Jeg ser han er mye nevnt i kommentarfelt rundtom (ikke her inne primært), men om folk har fått navnet fra andre eller om de har kommet frem til det selv er jo ikke godt å vite. 8 11
NoaideBiehtar Skrevet 15. november #1629 Skrevet 15. november Janey79 skrev (5 timer siden): Jeg vet hvem han er fordi jeg leser her og har vært litt innom Stina før hun ble gravid. Men hadde aldri hørt om han før, selv om han var med på SVD. Stusser over at han er så kjent at han er med på Maskorama, og at de hadde han innom Stjernekamp. Føler han er mest kjent på KG og av de som følger Stina. Jeg vet han har godt betalte oppdrag fra utlandet, men det treffer ikke nødvendigvis seerne av NRK-programmer. Han har 3.9 millioner abonnenter på YouTube, så populariteten hans strekker seg litt utover "betalte oppdrag fra utlandet". 14 4
Janey79 Skrevet 15. november #1630 Skrevet 15. november NoaideBiehtar skrev (3 minutter siden): Han har 3.9 millioner abonnenter på YouTube, så populariteten hans strekker seg litt utover "betalte oppdrag fra utlandet". Joa, men ikke nødvendigvis i Norge. 1
California Skrevet 15. november #1631 Skrevet 15. november Hadde håpet på å få se PelleK i Stjernekamp, for å se hvordan han gjør seg i andre sjangre. Men syns det er morsomt at han fikk slippe til i Maskorama! 7 2
Jodaneida Skrevet 15. november #1632 Skrevet 15. november (endret) Motelvibes skrev (På 12.11.2025 den 14.37): https://www.countryliving.com/uk/wildlife/pets/a37845514/dangerous-let-dog-lick-plate/ pga salmonella. Ikke vanskelig å forstå dette. Så du kaster alt som rått svinekjøtt har vært på? Endret 15. november av Jodaneida 1
solsolsol Skrevet 16. november #1633 Skrevet 16. november Ikke kjempevanlig for norske hunder å ha salmonella altså. Jeg synes det er bra med influensertråder fordi mange gjør ting som er skadelig for samfunnet, men i mange av trådene her gjør dere ikke annet enn å hakke på alle mulige småting dere synes er rart eller teit eller annerledes enn hva dere ville gjort. Er dere sånn mot vennene deres også? 4 8
Tough cookie Skrevet 16. november #1634 Skrevet 16. november California skrev (15 timer siden): Hadde håpet på å få se PelleK i Stjernekamp, for å se hvordan han gjør seg i andre sjangre. Men syns det er morsomt at han fikk slippe til i Maskorama! Han har vært med i Stjernekamp for flere år siden
Pasha Skrevet 16. november #1635 Skrevet 16. november Tough cookie skrev (4 timer siden): Han har vært med i Stjernekamp for flere år siden hvilket år?
Angel75 Skrevet 16. november #1636 Skrevet 16. november Tough cookie skrev (4 timer siden): Han har vært med i Stjernekamp for flere år siden Han har bare vært mentor og gjestedommer. 1 1
Palmemor Skrevet 16. november #1637 Skrevet 16. november Hvis han absolutt skal bevise at han ikke er brokkolien, hvorfor legger han ikke ut en snap i sanntid fra det stedet han er rundt sånn i 20 tida? 3
Tough cookie Skrevet 16. november #1638 Skrevet 16. november Angel75 skrev (2 timer siden): Han har bare vært mentor og gjestedommer. Trodde han var med for rundt 6-7 år tilbake?
Pigaloppa Skrevet 16. november #1639 Skrevet 16. november Palmemor skrev (47 minutter siden): Hvis han absolutt skal bevise at han ikke er brokkolien, hvorfor legger han ikke ut en snap i sanntid fra det stedet han er rundt sånn i 20 tida? Har han fjernet det han sa i går (om å ikke være brokkolien) som han i dag sier han står for?
Palmemor Skrevet 16. november #1640 Skrevet 16. november Pigaloppa skrev (11 minutter siden): Har han fjernet det han sa i går (om å ikke være brokkolien) som han i dag sier han står for? Sikkert gått ut på tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå