Palmemor Skrevet 10. november #1601 Skrevet 10. november Bluey skrev (10 minutter siden): Mer maskoramahint; Flere som fikk assosiasjoner til "Tåkeskogen"-tegninger i bakgrunnen til Brokkolien? Helt på slutten der? 😊 Ja! Jeg så ikke den første gang jeg kikka innom, men så hele sangen i går. Tenkte på det samme! 1
MissCortado Skrevet 10. november #1602 Skrevet 10. november Jeg har ikke fått sett Maskorama, men jeg blir skikkelig skuffet hvis han er Brokkolien. Ikke pga Pelle, men fordi hintene ikke pleier å være så obvious. 3
Blomsterjente92 Skrevet 11. november #1603 Skrevet 11. november Måtte sjekke ut på youtube (maskorama) siden jeg ikke ser på det, og det er garantert han som er brokkolien ja! 1
Minimeg1234 Skrevet 11. november #1604 Skrevet 11. november MissCortado skrev (14 timer siden): Jeg har ikke fått sett Maskorama, men jeg blir skikkelig skuffet hvis han er Brokkolien. Ikke pga Pelle, men fordi hintene ikke pleier å være så obvious. Jeg stusset veldig over alle hintene som var med allerede i første episode. Kan hende de som «lager « dette ikke har vært på snap og sett det som er der. Eller så er det en annen . 3
Palmemor Skrevet 11. november #1605 Skrevet 11. november Minimeg1234 skrev (13 minutter siden): Jeg stusset veldig over alle hintene som var med allerede i første episode. Kan hende de som «lager « dette ikke har vært på snap og sett det som er der. Eller så er det en annen . Jeg tenkte og at hintene ikke er såååå bra. For isåfall lyser alle hint PK, med unntatt av den HG? Den skjønte jeg ikke?
loffen Skrevet 11. november #1606 Skrevet 11. november Alt for lett! HG på krukka på kjøkkenet, kan være kvikksølv. Han testet seg jo for det, fordi han spiser så mye laks. Og sjakkbrikken i hånda, det er 'helt konge'! Og tåkeskogen i bakgrunnen. Stemmen hans er også lett gjenkjennelig. 2 2
Palmemor Skrevet 11. november #1607 Skrevet 11. november loffen skrev (1 time siden): Alt for lett! HG på krukka på kjøkkenet, kan være kvikksølv. Han testet seg jo for det, fordi han spiser så mye laks. Og sjakkbrikken i hånda, det er 'helt konge'! Og tåkeskogen i bakgrunnen. Stemmen hans er også lett gjenkjennelig. Åjaaaa! Selvsagt!! Hvis det er tilfelle at de hintene er såååå enkle så er jeg villig til å vedde på at han har bedt om det sånn at han kan bli stemt ut tidlig 🤣🤣
NoaideBiehtar Skrevet 11. november #1608 Skrevet 11. november Palmemor skrev (5 minutter siden): Åjaaaa! Selvsagt!! Hvis det er tilfelle at de hintene er såååå enkle så er jeg villig til å vedde på at han har bedt om det sånn at han kan bli stemt ut tidlig 🤣🤣 Man blir jo ikke stemt ut tidlig selv om folk gjetter hvem man er? Hintene er jo ikke så åpenbare for de som ikke kjenner/følger en godt. Veldig vanskelig for de som utleverer alt om seg selv på SoMe å komme med hint som gir mening uten å avsløre... 1 2
Vinnanna15 Skrevet 11. november #1609 Skrevet 11. november Er ikke tvil om at det er han! Har hørt endel på han oppigjennom 😊
Soro123 Skrevet 11. november #1610 Skrevet 11. november Pigaloppa skrev (På 10.11.2025 den 12.10): Dette var en utrolig bra kommentar, og du har nok helt rett i at Pelle har et stort behov for å kunne skinne. Kommer til syne når han poster sitt selvskryt uansett hva han gjør. Og han gjør mye bra når det gjelder bl.a julegavene han kjøper,men det blir mye "se hvor snill jeg er,og hvor mye penger jeg bruker" Jeg får samme følelse når jeg ser PF som filmer dag etter dag etter dag før jul at han kjøper mengder av gaver til ønsketreene, som jeg gjør når jeg ser Christina Y.S. arrangere RAUS - for all del fantastisk at det gjøres! Men jeg sitter igjen med en bismak om at fokus på seg selv og skryt er hovedmålet. 5 1
Palmemor Skrevet 11. november #1611 Skrevet 11. november NoaideBiehtar skrev (2 timer siden): Man blir jo ikke stemt ut tidlig selv om folk gjetter hvem man er? Hintene er jo ikke så åpenbare for de som ikke kjenner/følger en godt. Veldig vanskelig for de som utleverer alt om seg selv på SoMe å komme med hint som gir mening uten å avsløre... haha jeg har sikkert misforstått konseptet! Jeg har bare såvidt sett på det tidligere. men nei, hintene er ikke så enkle for de som ikke følger han, men han fikk jo mange følgere i fjor pga barnemusikken så vil tro han har bredt nedslagsfelt blant foreldre med små barn hvertfall
NoaideBiehtar Skrevet 11. november #1612 Skrevet 11. november Palmemor skrev (1 time siden): haha jeg har sikkert misforstått konseptet! Jeg har bare såvidt sett på det tidligere. men nei, hintene er ikke så enkle for de som ikke følger han, men han fikk jo mange følgere i fjor pga barnemusikken så vil tro han har bredt nedslagsfelt blant foreldre med små barn hvertfall Pga barnemusikken i fjor? Han har da laget barnemusikk i mange år? Hva var spesielt i fjor? 😅 Jeg tror egentlig ikke han har særlig nedslagsfelt blant småbarnsforeldre nei. Heller blant litt nerdete folk. 2
NoaideBiehtar Skrevet 11. november #1613 Skrevet 11. november Soro123 skrev (1 time siden): Jeg får samme følelse når jeg ser PF som filmer dag etter dag etter dag før jul at han kjøper mengder av gaver til ønsketreene, som jeg gjør når jeg ser Christina Y.S. arrangere RAUS - for all del fantastisk at det gjøres! Men jeg sitter igjen med en bismak om at fokus på seg selv og skryt er hovedmålet. Det er overhodet ikke mitt inntrykk. Jeg opplever han som svært genuin, og som får litt "oppheng" i ting, og som gir ganske blaffen i hvordan andre oppfatter han. Ikke fordi han er kynisk eller noe, det bare bryr han ikke. De sosiale antennene er ikke helt stilt inn på det, rett og slett. Er derfor jeg liker han, egentlig. Han svarer jo ofte ærlig og saklig på kommentarer som er ment å være frekke eller ironiske, han ser bare sak og handler ut fra det, enten det er julegaver eller lipødem. 😅 4 13
Palmemor Skrevet 11. november #1614 Skrevet 11. november (endret) NoaideBiehtar skrev (14 minutter siden): Pga barnemusikken i fjor? Han har da laget barnemusikk i mange år? Hva var spesielt i fjor? 😅 Jeg tror egentlig ikke han har særlig nedslagsfelt blant småbarnsforeldre nei. Heller blant litt nerdete folk. Var det ikke i fjor han laga en hel masse paw patrol og ting fra ymse barneserier? Eller ikke laga da, men covra. Syns å huske han fikk masse meldinger fra folk som skrev at ungene digga sangene og at han takka for alle nye følgere og sånn. Kan ha vært året før, men jeg har ikke fulgt han såååå lenge Endret 11. november av Palmemor 1
Minimeg1234 Skrevet 11. november #1615 Skrevet 11. november Soro123 skrev (2 timer siden): Jeg får samme følelse når jeg ser PF som filmer dag etter dag etter dag før jul at han kjøper mengder av gaver til ønsketreene, som jeg gjør når jeg ser Christina Y.S. arrangere RAUS - for all del fantastisk at det gjøres! Men jeg sitter igjen med en bismak om at fokus på seg selv og skryt er hovedmålet. Jeg tror dette er noe han har gjort i flere år før han begynte å snappe. Jeg får absolutt ikke noe følelse av at dette er gjort for å skryte. Jeg ser at han oppfordrer andre som har mulighet til å hjelpe . 1 13
Banænie Skrevet 12. november #1616 Skrevet 12. november Hintene er enkle, men nå fikk jo maskorama kritikk for at hintene var for vanskelige ifjor, og for "far out".. så kanskje dette er for at det skal være enklere. Pluss, er Pelle så kjent for Ola dunk? 1
FruRosa Skrevet 12. november #1617 Skrevet 12. november Palmemor skrev (21 timer siden): Jeg tenkte og at hintene ikke er såååå bra. For isåfall lyser alle hint PK, med unntatt av den HG? Den skjønte jeg ikke? loffen skrev (20 timer siden): Alt for lett! HG på krukka på kjøkkenet, kan være kvikksølv. Han testet seg jo for det, fordi han spiser så mye laks. Og sjakkbrikken i hånda, det er 'helt konge'! Og tåkeskogen i bakgrunnen. Stemmen hans er også lett gjenkjennelig. I tillegg til at han nylig sjekket verdiene av tungmetaller i kroppen er en annen teori om HG at Kvikksølv er Mercury på engelsk. Se skjermdumpen jeg har lagt inn for å se hvordan dette kan være et hint til Pelle. 1
Motelvibes Skrevet 12. november #1618 Skrevet 12. november (endret) Jodaneida skrev (På 8.11.2025 den 0.19): Men ærlig talt dere, så lenge man vasker tallerkenen etterpå har det ingenting så si. er dere de samme som kaster barneklær med oppkast/avføring på? https://www.countryliving.com/uk/wildlife/pets/a37845514/dangerous-let-dog-lick-plate/ pga salmonella. Ikke vanskelig å forstå dette. Endret 12. november av Motelvibes 1 1
Zenhouse Skrevet 12. november #1619 Skrevet 12. november Banænie skrev (6 timer siden): Hintene er enkle, men nå fikk jo maskorama kritikk for at hintene var for vanskelige ifjor, og for "far out".. så kanskje dette er for at det skal være enklere. Pluss, er Pelle så kjent for Ola dunk? Tror ikke han er så kjent blant Maskorama-seerne. Bortsett fra en gjesteopptreden som dommer på Stjernekamp så er det jo veldig mange år siden han var med i Skal vi danse. Musikken hans er jobogså rettet mot det japanske markedet. Har blitt noen artikler i VG/Dagbladet siste året, men egentlig fokus på Stina da. Jeg selv synes Brokkolien høres kliss lik PF. Uansett hvem Brokkolien skulle vise seg å være, håper jeg han blir værende stund, for jeg liker stemmen. 2 4
loffen Skrevet 12. november #1620 Skrevet 12. november FruRosa skrev (10 timer siden): I tillegg til at han nylig sjekket verdiene av tungmetaller i kroppen er en annen teori om HG at Kvikksølv er Mercury på engelsk. Se skjermdumpen jeg har lagt inn for å se hvordan dette kan være et hint til Pelle. Aha! Takk, det var kul info jeg ikke visste om som bare bekrefter det enda mer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå