Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er greia med å ha ungen i bæresele når du står og lager mat? Alle voksne burde skjønne hvor galt det kan gå, også Pelle!! Brannsår etter sprut fra kjele eller under føtter kan lett unngås ved å la ungen være på gulvet, eller stå ved siden i den nye stolen sin! Blir forbaust over slik dumskap.

• Liker 4
  • Nyttig 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sammy! skrev (På 29.10.2025 den 17.58):

Hmmm.... Tviler på hunden deres med livet den lever krever jevnlig behandling mot orm. Det er faktisk ikke sånn at kjæledyrene våre går rundt med konstant orm i magen. Tror det kommer til å gå helt fint jeg.

Tenker det handler om prinsipper . At mennesker og hund har hver sine skåler . På lik linje med at man har ulik farge på klut til do/ benk . Å ulik farge på skjærefjøl til grønnsak , kylling , fisk og storfe . Det handler om gode rutiner på renslighet . 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Men ærlig talt dere, så lenge man vasker tallerkenen etterpå har det ingenting så si. 
er dere de samme som kaster barneklær med oppkast/avføring på? 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet

Nå har han begynt å handle inn julegaver fra sånn ønsketre igjen. Jeg syns det er helt nydelig og rørende gjort,  og håper at akkurat dette vil «influense» andre til å gjøre det samme. Jeg gjør det samme selv, men ikke i samme skala som han gjør. 

• Liker 10
  • Hjerte 8
  • Nyttig 12
Skrevet
Kinder skrev (48 minutter siden):

Nå har han begynt å handle inn julegaver fra sånn ønsketre igjen. Jeg syns det er helt nydelig og rørende gjort,  og håper at akkurat dette vil «influense» andre til å gjøre det samme. Jeg gjør det samme selv, men ikke i samme skala som han gjør. 

Enig . 
Jeg tror han har et stort hjerte for andre. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Gjest sushi92
Skrevet

Opptatt i kveld med å synge som Brokkolien på Maskorama😀

Skrevet
sushi92 skrev (32 minutter siden):

Opptatt i kveld med å synge som Brokkolien på Maskorama😀

Det må vel være han? 

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Det må vel være han? 

Jaa🥦

Gjest sushi92
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Det må vel være han? 

100%☺️

Skrevet
sushi92 skrev (7 minutter siden):

100%☺️

Sikker? Han traff ikke alle notene og det hørtes ikke heeelt ut som han?

Gjest sushi92
Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Jeg syntes det hørtes ut som han☺️ og Brokkolien prater ganske fort,slik som han gjør. Men man kan vel egentlig ikke vite 100%. Har tatt feil før😅 Men jeg er så sikker som det går😛

Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Er jo ikke sikkert det er så lett å få alt 100% i en slik maske?.jeg synes det hørtes ut som han

• Liker 2
Skrevet
sushi92 skrev (Akkurat nå):

Jeg syntes det hørtes ut som han☺️ og Brokkolien prater ganske fort,slik som han gjør. Men man kan vel egentlig ikke vite 100%. Har tatt feil før😅 Men jeg er så sikker som det går😛

Gøy! Har ikke sett på det i år, gikk bare inn å hørte litt i stad pga denne tråden og Jodel 🤣 får se på neste helg 😊

Skrevet
sushi92 skrev (2 minutter siden):

Det var jo og snakk om kosttilskudd.

Skrevet
oss-to skrev (14 minutter siden):

Det var jo og snakk om kosttilskudd.

Ja, sant! Sjekker innom nrk og så hintene der nå. Ett par av de kan jo absolutt passe! Kanskje han gjør seg litt «dårligere» for å ikke avsløres 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er SÅ PelleK!!

• Liker 2
Skrevet

Alex Warren sin sang handlet om sorg. Han mistet foreldrene i ung alder...samme som PF.

HG (kvikksølv) på saltbøssa kan jo peke på all fisken han spiser, og alle spørsmål  han får om tungmetall-nivået i kroppen pga det?

Det sjakktrekket tipper jeg handler om at han sier "konge" til alt mulig...han holdt vel en konge-brikke i hånden?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg blir så glad av å se omtanken han legger i gavene på ønsketreet. Og det at han faktisk legger av penger gjennom året nå som han jobber mindre viser at det betyr noe for han. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at Pelle er brokkolien. I tillegg til det som er nevnt over her merket jeg meg dette:

-han gjorde en sånn karatebevegelse da han snakket etter at dommerne hadde sagt sitt om ham. Karate stammer fra Japan, og han jobber jo for Japanske selskaper og snakker japansk.

-rebusordet hans var fotomodell, Pelle har jobbet litt som modell.

-presentasjonsvideoen av ham var tegneserieaktig. Han skriver musikk for japanske tegneserier, og lager også tegneserie til sønnen sin.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

I tillegg var Stina alene på handel med sønnen i dag. 
Og de var tidlig ute med ordne og pynte til sønnens bursdagsfeiring i morgen. Det kan tyde på at Pelle ikke var hjemme i kveld og kunne bære bord og stoler osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...