Pigaloppa Skrevet onsdag kl 21:30 #1401 Skrevet onsdag kl 21:30 Palmemor skrev (På 1.7.2025 den 12.42): Lurer på hvordan armene hans ser ut uten at han flekser de på alle bildene... Huff, han er så tynn at han har fått gammel mann hender. Men jeg mistenker at han ser på det som sunt med tydelige blodårer. 5 1
chsa Skrevet onsdag kl 22:35 #1402 Skrevet onsdag kl 22:35 Idag var det helt ekstremt med sener og årer, til og med med filter for å se de enda bedre til han tenkte å vise de på barnas hus?! Han klarte å vinkle en skjev vogn til senene sine til og med 😂 Hvilket oppheng denne mannen har i hendene sine... Han med hender og dama med titsa+leppene, så rart fokus på en bestemt ting med utseende begge to 9 1
Littelulla Skrevet onsdag kl 23:02 #1403 Skrevet onsdag kl 23:02 chsa skrev (22 minutter siden): Idag var det helt ekstremt med sener og årer, til og med med filter for å se de enda bedre til han tenkte å vise de på barnas hus?! Han klarte å vinkle en skjev vogn til senene sine til og med 😂 Hvilket oppheng denne mannen har i hendene sine... Han med hender og dama med titsa+leppene, så rart fokus på en bestemt ting med utseende begge to Det var jo for å vise skillet på hendene. Som svar på "Hvor ofte triller du da?", så retter han ut hendene og viser et tydelig skillet der hvor fingrene går under håndtaket på vogna og er bleke fordi de ikke får sol, mens håndbaken er gyllen solbrun. Og de hendene hans er da vitterlig ikke så senete. Ikke mer enn andre som trener styrke. Det er helt normalt... 3
Palmemor Skrevet torsdag kl 04:58 #1404 Skrevet torsdag kl 04:58 Littelulla skrev (5 timer siden): Det var jo for å vise skillet på hendene. Som svar på "Hvor ofte triller du da?", så retter han ut hendene og viser et tydelig skillet der hvor fingrene går under håndtaket på vogna og er bleke fordi de ikke får sol, mens håndbaken er gyllen solbrun. Og de hendene hans er da vitterlig ikke så senete. Ikke mer enn andre som trener styrke. Det er helt normalt... at de er senete pga trening er helt normalt. Hans trang til å flexe de og vise de frem i enhver situasjon er ikke normalt 13 1 5
Pasha Skrevet torsdag kl 05:07 #1405 Skrevet torsdag kl 05:07 og hvis den vogna skjener etter så kort tid er det jo noe galt.. så mye triller han ikke..Vogner skal tåles å bruke mye mer til flere unger 5
Littelulla Skrevet torsdag kl 05:58 #1406 Skrevet torsdag kl 05:58 Pasha skrev (41 minutter siden): og hvis den vogna skjener etter så kort tid er det jo noe galt.. så mye triller han ikke..Vogner skal tåles å bruke mye mer til flere unger Nettopp. Derfor er det jo greit at de får sjekket hva som er problemet... Palmemor skrev (50 minutter siden): at de er senete pga trening er helt normalt. Hans trang til å flexe de og vise de frem i enhver situasjon er ikke normalt Ja, helt normalt. Folk her kaller det "gammel mann hender" og at han bruker filter for å vise sener/årer. Derfor poengterte jeg at han gjorde det jo ikke for å flexe, men for å dra en morsomhet rundt dette med bruk av vognen.... Og om det er normalt å flexe når man er opptatt av styrketrening? Ja, det er veldig vanlig. At dere lar dere provosere av det er jo deres rett, men å kalle det unormalt stemmer ikke helt. Husk at mange følger ham nettopp for treningen hans også og syns det er allright å se musklene hans. 3
Palmemor Skrevet torsdag kl 12:00 #1407 Skrevet torsdag kl 12:00 Littelulla skrev (6 timer siden): Nettopp. Derfor er det jo greit at de får sjekket hva som er problemet... Ja, helt normalt. Folk her kaller det "gammel mann hender" og at han bruker filter for å vise sener/årer. Derfor poengterte jeg at han gjorde det jo ikke for å flexe, men for å dra en morsomhet rundt dette med bruk av vognen.... Og om det er normalt å flexe når man er opptatt av styrketrening? Ja, det er veldig vanlig. At dere lar dere provosere av det er jo deres rett, men å kalle det unormalt stemmer ikke helt. Husk at mange følger ham nettopp for treningen hans også og syns det er allright å se musklene hans. Jeg vet hvorfor han gjorde det, for å vise skillet. Men det finnes jo ikke ett eneste bilde av den mannen på hans kanaler uten at han flekser for å vise seg frem. Det er ikke normalt. Selv når han holder ungen sin gjør han det på bilder 1 3
Sur sitron Skrevet torsdag kl 12:10 #1408 Skrevet torsdag kl 12:10 Palmemor skrev (4 minutter siden): Jeg vet hvorfor han gjorde det, for å vise skillet. Men det finnes jo ikke ett eneste bilde av den mannen på hans kanaler uten at han flekser for å vise seg frem. Det er ikke normalt. Selv når han holder ungen sin gjør han det på bilder Husker at jeg beundret ham rundt juletider da han viste en utrolig gavmildhet overfor barn som ikke hadde så mye, og det var veldig fint av ham. Den senere tid er jeg imidlertid redd for at dette helse-fokuset hans har tatt helt overhånd. Har aldri møtt noen som har så til de grader fokus på trening, søvnscore og den perfekte olivenoljen 😅 5 3
Littelulla Skrevet torsdag kl 12:33 #1409 Skrevet torsdag kl 12:33 Palmemor skrev (28 minutter siden): Jeg vet hvorfor han gjorde det, for å vise skillet. Men det finnes jo ikke ett eneste bilde av den mannen på hans kanaler uten at han flekser for å vise seg frem. Det er ikke normalt. Selv når han holder ungen sin gjør han det på bilder "(...) for å vise seg frem". Kan jo tenkes at han blir tolket i verste mening og tillagt litt mer flex enn hva han i utgangspunktet tenkte også. Uansett, er det så feil at man ser en veltrent kropp bare fordi den er veltrent? Hadde det vært samme oppstyret om han hadde fiskebolle-armer i stedet? Hadde han fortsatt fått høre at han "flexer"? Du sier jo også at du vet hvorfor han gjorde det han gjorde på videoen. Likevel er det jo flexing han blir beskyldt for? Hvordan skal han kunne dele bilder/videoer hvor han selv er med uten å bli beskyldt for å gjøre det "for å flexe"? Jeg blir litt forvirret av dette, jeg..... 3
Janne1975 Skrevet torsdag kl 13:34 #1410 Skrevet torsdag kl 13:34 chsa skrev (14 timer siden): Idag var det helt ekstremt med sener og årer, til og med med filter for å se de enda bedre til han tenkte å vise de på barnas hus?! Han klarte å vinkle en skjev vogn til senene sine til og med 😂 Hvilket oppheng denne mannen har i hendene sine... Han med hender og dama med titsa+leppene, så rart fokus på en bestemt ting med utseende begge to Han synes han har blitt så brun på hendene etter trilleturene😂 Sier han aldri har vært så brun i hele sitt liv. Spør du meg ser han mer ut som et spøkelse 2 3
Littelulla Skrevet torsdag kl 16:36 #1411 Skrevet torsdag kl 16:36 Janne1975 skrev (3 timer siden): Han synes han har blitt så brun på hendene etter trilleturene😂 Sier han aldri har vært så brun i hele sitt liv. Spør du meg ser han mer ut som et spøkelse Føler du deg bedre med deg selv når du kan rakke ned på folks utseende? 4 6
JegErIkkeMeg Skrevet torsdag kl 18:05 #1412 Skrevet torsdag kl 18:05 Littelulla skrev (5 timer siden): "(...) for å vise seg frem". Kan jo tenkes at han blir tolket i verste mening og tillagt litt mer flex enn hva han i utgangspunktet tenkte også. Uansett, er det så feil at man ser en veltrent kropp bare fordi den er veltrent? Hadde det vært samme oppstyret om han hadde fiskebolle-armer i stedet? Hadde han fortsatt fått høre at han "flexer"? Du sier jo også at du vet hvorfor han gjorde det han gjorde på videoen. Likevel er det jo flexing han blir beskyldt for? Hvordan skal han kunne dele bilder/videoer hvor han selv er med uten å bli beskyldt for å gjøre det "for å flexe"? Jeg blir litt forvirret av dette, jeg..... Har du sett hvordan han ser ut på bildene/videoene Stina legger ut av ham? Der ser han helt normal ut. Og det er ingenting galt i det, men det blir da veeeldig tydelig at han flekser på egne bilder. 3 3
Palmemor Skrevet torsdag kl 18:11 #1413 Skrevet torsdag kl 18:11 Littelulla skrev (5 timer siden): "(...) for å vise seg frem". Kan jo tenkes at han blir tolket i verste mening og tillagt litt mer flex enn hva han i utgangspunktet tenkte også. Uansett, er det så feil at man ser en veltrent kropp bare fordi den er veltrent? Hadde det vært samme oppstyret om han hadde fiskebolle-armer i stedet? Hadde han fortsatt fått høre at han "flexer"? Du sier jo også at du vet hvorfor han gjorde det han gjorde på videoen. Likevel er det jo flexing han blir beskyldt for? Hvordan skal han kunne dele bilder/videoer hvor han selv er med uten å bli beskyldt for å gjøre det "for å flexe"? Jeg blir litt forvirret av dette, jeg..... jeg skriver jeg vet hvorfor, aka at han gjorde det for å vise skillet. Han kunne gjort det uten å samtidig spenne hele hånda så alle årene tøyt ut. Han er så ekstremt opptatt av kropp, og bruker enhver anledning til å vise seg frem. Kanskje han er som frua , glad for at han klarte å stå i mot presset om å være naturlig 3 3
Littelulla Skrevet torsdag kl 19:15 #1414 Skrevet torsdag kl 19:15 (endret) JegErIkkeMeg skrev (1 time siden): Har du sett hvordan han ser ut på bildene/videoene Stina legger ut av ham? Der ser han helt normal ut. Og det er ingenting galt i det, men det blir da veeeldig tydelig at han flekser på egne bilder. Man ser gjerne annerledes ut på bilder man tar selv (posering) og situasjonsbilder. Ikke nødvendigvis fornøyd "flexe muskler", men for å ta bilder man er fornøyd med selv. Det trenger ikke bety så voldsomt mye. Palmemor skrev (1 time siden): jeg skriver jeg vet hvorfor, aka at han gjorde det for å vise skillet. Han kunne gjort det uten å samtidig spenne hele hånda så alle årene tøyt ut. Han er så ekstremt opptatt av kropp, og bruker enhver anledning til å vise seg frem. Kanskje han er som frua , glad for at han klarte å stå i mot presset om å være naturlig Når man er så trent som han så "tar man ikke i" når man ikke er potetsekk. Man får gjerne økt muskeltonus/spenning i musklene, så man bruker sterkere bevegelser med mindre kraft. Ergo kan det hende du må "stramme" hånda (jeg vet ikke hvor godt trent du er, derfor sier jeg "kan hende") for å få samme reaksjon som han når han strekker ut fingrene. Hva med hans treningsresultater er det som ikke er naturlig? Endret torsdag kl 19:16 av Littelulla 2 3
Pigaloppa Skrevet torsdag kl 22:30 #1415 Skrevet torsdag kl 22:30 Littelulla skrev (9 timer siden): "(...) for å vise seg frem". Kan jo tenkes at han blir tolket i verste mening og tillagt litt mer flex enn hva han i utgangspunktet tenkte også. Uansett, er det så feil at man ser en veltrent kropp bare fordi den er veltrent? Hadde det vært samme oppstyret om han hadde fiskebolle-armer i stedet? Hadde han fortsatt fått høre at han "flexer"? Du sier jo også at du vet hvorfor han gjorde det han gjorde på videoen. Likevel er det jo flexing han blir beskyldt for? Hvordan skal han kunne dele bilder/videoer hvor han selv er med uten å bli beskyldt for å gjøre det "for å flexe"? Jeg blir litt forvirret av dette, jeg..... Hvorfor så opptatt av å avvise alt som skrives om han? Er vell ikke en veltrent kropp som blir feil, men den trangen til å vise seg frem som er litt rart av en voksen mann. Men han skryter jo av det meste om seg selv, så hva kan man forvente.. 3 3
Blåttvann Skrevet torsdag kl 22:45 #1416 Skrevet torsdag kl 22:45 Palmemor skrev (På 1.7.2025 den 12.42): Lurer på hvordan armene hans ser ut uten at han flekser de på alle bildene... 2 1
Janne1975 Skrevet torsdag kl 23:25 #1417 Skrevet torsdag kl 23:25 Littelulla skrev (6 timer siden): Føler du deg bedre med deg selv når du kan rakke ned på folks utseende? Jeg rakker ikke ned på utseendet hans. Jeg synes det er komisk at han gjentatte ganger, flere dager på rad, sier han er så brun. Se bare på bildet ovenfor her. I rest my case, Stina 2 5
Eyr Skrevet fredag kl 05:03 #1418 Skrevet fredag kl 05:03 Det har offisielt tilta for fyren. På tide med en skjermpause PF! 1 5
Palmemor Skrevet fredag kl 05:46 #1419 Skrevet fredag kl 05:46 Blåttvann skrev (7 timer siden): Se der ja. Ingen blodårer og sener som stikker ut, selv om han faktisk løfter en ting… merkelig det der 1 7
Littelulla Skrevet fredag kl 06:11 #1420 Skrevet fredag kl 06:11 (endret) Pigaloppa skrev (9 timer siden): Hvorfor så opptatt av å avvise alt som skrives om han? Er vell ikke en veltrent kropp som blir feil, men den trangen til å vise seg frem som er litt rart av en voksen mann. Men han skryter jo av det meste om seg selv, så hva kan man forvente.. Jeg avviser ikke, men jeg stiller motspørsmål og jeg prøver å vise at man ikke trenger å tolke mennesker i verste mening i alt de gjør. Her inne tillegger dere PF veldig mange meninger og er veldig bastante i deres tolkninger av ham. Jeg opplever ham på en helt annen måte, og ønsker derfor å argumentere for min tolkninger av ham. Jeg ser ikke at det er mer "avvisning" enn hva andre her gjør motsatt vei. Jeg er bare ikke enig med dere, det er det. Janne1975 skrev (8 timer siden): Jeg rakker ikke ned på utseendet hans. Jeg synes det er komisk at han gjentatte ganger, flere dager på rad, sier han er så brun. Se bare på bildet ovenfor her. I rest my case, Stina "Han synes han har blitt så brun på hendene etter trilleturene😂 Sier han aldri har vært så brun i hele sitt liv. Spør du meg ser han mer ut som et spøkelse". Hvordan er dette ikke å rakke ned på utseendet hans? Å si at han ser ut som et spøkelse fordi han ikke er spesielt solbrun på kroppen er i hvertfall ikke et kompliment... Først latterliggjør du at han sier han er brunere enn noengang (i hvertfall på hendene/armene. Og der har vi jo fått se tydelig skille etter kokka hans, så han tar jo ikke feil), og deretter sier du at du syns han ser mer ut som et spøkelse. Du snakker ham altså ned for noe han ikke kan noe for/utseendet. Den siste hilsenen din her, "I rest my case, Stina", var den myntet på meg? Du tenker hersketeknikk er den beste framgangsmetoden for å få fram at du "ikke rakker ned på" utseendet hans? Endret fredag kl 08:08 av Littelulla 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå