Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oline5 skrev (57 minutter siden):

Men altså, nå er det jo sånn at PF er en influenser om vi vil eller ei...

Han kommenterer jo på at Burrata har blitt utsolgt i butikkene pga ham. Det er visstnok også umulig å få tak i olivenoljen pga reklameringen hans.

Han påvirker folk, sånn er det.

Da kan man ikke bare skippe at han også påvirker og trigger mht vekt.

Det hadde blitt ramaskrik hvis en kvinnelig influenser hadde gjort det samme.

Han kunne dokumentert challengen sin UTEN å nevne vekt...Han kunne bare sagt at målet var 130 kg benkpress, og ferdig med det.

Ja, han er sterk... men han viser vekt, overdrevent nesten manisk fokus , han chugger all verdens tilskudd i en salig blanding, flexer muskler i kamera...foran mange mange tusen følgere. 

Kroppspresset blant unge gutter er et stort og økende problem, og sånne ting bidrar til det. Da hjelper det lite å si at han er veltrent og sterk.

Om en kvinnelig influenser hadde holdt på som han hadde samtlige her inne røket en kobling i hjernen. Men fordi han er mann så er det ikke så gale? Liksom at det ikke påvirker.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dojakitty skrev (18 minutter siden):

Om en kvinnelig influenser hadde holdt på som han hadde samtlige her inne røket en kobling i hjernen. Men fordi han er mann så er det ikke så gale? Liksom at det ikke påvirker.

Jeg har tenkt samme tanken selv.

Det å dele egen vekt er ganske umusikalsk, enten du er kvinne eller mann. Og det er ingen tvil om at PF har noen temmelig rigide og spesielle vaner. Men enkelte her kaster rundt seg med veldig stygge utsagn og hans utseende og det er etter mitt syn like ille. 

Noen kommenterte tidligere i tråden at han ser syk ut, er tynn og spinkel med ansiktet fullt av botox, for så å spør om det ikke er lov å si noen ser tynne ut? Altså.... 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sammy! skrev (2 minutter siden):

Det å dele egen vekt er ganske umusikalsk, enten du er kvinne eller mann. Og det er ingen tvil om at PF har noen temmelig rigide og spesielle vaner. Men enkelte her kaster rundt seg med veldig stygge utsagn og hans utseende og det er etter mitt syn like ille. 

Noen kommenterte tidligere i tråden at han ser syk ut, er tynn og spinkel med ansiktet fullt av botox, for så å spør om det ikke er lov å si noen ser tynne ut? Altså.... 

fansen til S og PF er ikke de skarpeste har jeg skjønt. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Dojakitty skrev (På 18.4.2025 den 13.00):

Til sammenligning ble vel Isabel Raad utestengt fra Instagram, etter å ha lagt ut vekten sin på story ved en «feil». Så ja, og ekteparet Berg Eriksen får vel stadig tyn for det samme. Jeg synes at selv de, ikke er så «nazi» engang som alt det PelleK driver med. Selvom jeg ikke følger han selv, så hender det jeg titter innom og det er det samme som går på repeat der også.. akkurat som hos samboeren 🥱 

Endret av Lzzy
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Sammy! skrev (På 18.4.2025 den 12.57):

Han har også mange allergier for mat ifølge han selv. Kanskje derfor han spiser som han gjør?

Skrevet

Skjedde med tråden til ,Stina? Vært borte i hele dag😏

Skrevet
Marlenene skrev (1 time siden):

Skjedde med tråden til ,Stina? Vært borte i hele dag😏

Stengt for moderering 

Skrevet
Dojakitty skrev (På 18.4.2025 den 12.38):

Mannlig influencere får ikke samme kritikken som en kvinnelig. Men det gjelder jo mange ting.

Så på god morgen Norge i dag om noen mannlig strippere fra Australia (tror jeg)  Å som programleder sa " hadde det vært damer som gjorde dette så ville det blitt ramaskrik" Men er helt ok at mannen gjør det

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tessa12 skrev (6 timer siden):

Stengt for moderering 

Så lenge?😱

Skrevet
Marlenene skrev (1 time siden):

Så lenge?😱

Åpen igjen nå

• 2 uker senere...
Skrevet

Så udelikat når han lager mat! Blir ikke akkurat frista av det griseriet han holder på med,selvom det sikkert smaker godt... 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Vinnanna15 skrev (17 timer siden):

Så udelikat når han lager mat! Blir ikke akkurat frista av det griseriet han holder på med,selvom det sikkert smaker godt... 

Håper han slutter å kaste mat ned i kokende vann når sønnen blir mere mobil, spruter jo overalt. Ser bare Harry ut når han slenger mat ned i handlekurven på butikken. Ikke rart han må skrubbe benker når han er ferdig å grise rundt seg. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Dojakitty skrev (På 18.4.2025 den 13.00):

Snakk for deg selv!

• Liker 2
Skrevet

Er det bare meg eller er det liiiitt drøyt å forsyne seg med 20 biter sushi?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (4 minutter siden):

Sikkert bare deg. Reknar med familien kjenner han😅

• Liker 6
Skrevet
Palmemor skrev (23 minutter siden):

Var jo voldsomt med antall sushi der da. Men 20 sushi er mye, men han spiser jo mye da. Skjønner ikke hvordan han klarer å få i seg så store porsjoner som han gjør😅

• Liker 2
Skrevet

hvaduikkeser skrev (6 minutter siden):

Var jo voldsomt med antall sushi der da. Men 20 sushi er mye, men han spiser jo mye da. Skjønner ikke hvordan han klarer å få i seg så store porsjoner som han gjør😅

Jeg har ikke sett snappen, men 20 biter sushi til en voksen mann er ikke så mye da. Om det er middag. 

• Liker 9
Skrevet
hvaduikkeser skrev (10 minutter siden):

At han spiser mye og trenger mye mat og alt sånn er greit. Bare jeg som syns det er litt grådig å forsyne seg sånn i selskap 🙈

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
oss-to skrev (45 minutter siden):

Sikkert bare deg. Reknar med familien kjenner han😅

Jeg hadde blitt så flau hvis gubben hadde forsynt seg med 20 sushi-biter på en gang, og attpåtil i en konfirmasjon 🙈...det hadde kanskje hjulpet om han delte det opp og forsynte seg flere ganger, men likevel flaut.

Det hjelper ikke at familien hans kjenner ham...det er jo familie på andre siden tilstede der også vil jeg tro .

Rimelig udannet, i alle fall. 

Endret av Oline5
Skrivefeil
  • Liker 12
Skrevet
Oline5 skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde blitt så flau hvis gubben hadde forsynt seg med 20 sushi-biter på en gang, og attpåtil i en konfirmasjon 🙈...det hadde kanskje hjulpet om han delte det opp og forsynte seg flere ganger, men likevel flaut.

Det hjelper ikke at familien hans kjenner ham...det er jo familie på andre siden tilstede der også vil jeg tro .

Rimelig utdannet, i alle fall. 

Litt usikker på om det er gubben din eller ditt problem 🤷‍♀️. Dette er ikkje noko vi hadde reagert på her i gården OH det er og ok.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...