Poly Skrevet 16. april #1141 Skrevet 16. april Vi ser yngre ut i dag fordi vi drikker mer vann enn før? Hva snakker fyren om? 9
Nussepus Skrevet 16. april #1142 Skrevet 16. april oss-to skrev (11 timer siden): Det er jo innafor normalvekt på bmi . I dei videoane eg såg sa han, at han ikkje ønska få kommentarer på vekt. Han sa at dette var eit sårt tema fra han var ung. Kommentaren din er jo stygg og uhøflig . Da kan han la bare la være å legge ut vekta si da. Men har er vel stolt av å se mager ut. Han er jo en veldig spinkel mann. 11
oss-to Skrevet 16. april #1143 Skrevet 16. april Nussepus skrev (18 minutter siden): Da kan han la bare la være å legge ut vekta si da. Men har er vel stolt av å se mager ut. Han er jo en veldig spinkel mann. Kva i innlegget mitt var det du ikkje forstod? 5
Palmemor Skrevet 16. april #1144 Skrevet 16. april Nussepus skrev (39 minutter siden): Da kan han la bare la være å legge ut vekta si da. Men har er vel stolt av å se mager ut. Han er jo en veldig spinkel mann. Han la ut hva han veide fordi han ville vise prosessen mot å komme seg til å løfte dobbelt av egen kroppsvekt. Det er der fokuset hans ligger. Han er og ganske ærlig på at han vet han er tynn, og at det har vært ett problem lenge 1 2
Pigaloppa Skrevet 16. april #1145 Skrevet 16. april Palmemor skrev (16 timer siden): Han har en bmi som er innenfor normalvekt. Og han er jo sterk som kan løfte så tungt som han gjør Med den muskelmassen han har kan man ikke regne BMI som normalt, og han vil nok havne under normalvekt med det tatt i betraktning. Uansett ser han virkelig ikke sunn ut, han er mager og har bein som stikker ut i ansikt og på kropp. 8 8
Pigaloppa Skrevet 16. april #1146 Skrevet 16. april oss-to skrev (15 timer siden): Det er jo innafor normalvekt på bmi . I dei videoane eg såg sa han, at han ikkje ønska få kommentarer på vekt. Han sa at dette var eit sårt tema fra han var ung. Kommentaren din er jo stygg og uhøflig . Han er ikke innafor normalvekt på BMI med den muskelmassen. Selfølgelig vil han ikke at noen skal kommentere vekta, han har jo et sykt forhold til kroppen sin. 6 5
Pigaloppa Skrevet 16. april #1147 Skrevet 16. april Poly skrev (4 timer siden): Vi ser yngre ut i dag fordi vi drikker mer vann enn før? Hva snakker fyren om? Vi ser vel yngre ut idag fordi vi ikke må slite oss like mye ut som før i tiden. 5 1
Trulsa Skrevet 17. april #1148 Skrevet 17. april Nussepus skrev (På 16.4.2025 den 21.11): Da kan han la bare la være å legge ut vekta si da. Men har er vel stolt av å se mager ut. Han er jo en veldig spinkel mann. Han har hatt et opplegg med å doble sin vekt i det han tar i benkpress. Det var derfor han la ut vekta. Så nå er han tilbake på vanlig trening og du kan bare slappe av.
Pigaloppa Skrevet 17. april #1149 Skrevet 17. april Trulsa skrev (3 timer siden): Han har hatt et opplegg med å doble sin vekt i det han tar i benkpress. Det var derfor han la ut vekta. Så nå er han tilbake på vanlig trening og du kan bare slappe av. Tenker at om det er noen som burde slappe av er det Pelle K. Han er ikke et sunt forbilde, og nå da han er blitt far burde han bli voksen og slutte å, "se seg selv i speilet" hele tiden. 9
Dojakitty Skrevet 18. april #1150 Skrevet 18. april Palmemor skrev (På 16.4.2025 den 21.51): Han la ut hva han veide fordi han ville vise prosessen mot å komme seg til å løfte dobbelt av egen kroppsvekt. Det er der fokuset hans ligger. Han er og ganske ærlig på at han vet han er tynn, og at det har vært ett problem lenge Om han ikke ønsker kommentarer på vekt så legger man heller ikke opp til det ved å vise vekta!!!!!! 17
MissCortado Skrevet 18. april #1151 Skrevet 18. april Dojakitty skrev (1 time siden): Om han ikke ønsker kommentarer på vekt så legger man heller ikke opp til det ved å vise vekta!!!!!! Om han ikke ønsker kommentarer på vekt skal det faktisk holde at han sier i fra om at han ikke ønsker få det og så kan alle gjøre den enkle, lille jobben det er å respektere det. 1 5
Dojakitty Skrevet 18. april #1152 Skrevet 18. april MissCortado skrev (16 minutter siden): Om han ikke ønsker kommentarer på vekt skal det faktisk holde at han sier i fra om at han ikke ønsker få det og så kan alle gjøre den enkle, lille jobben det er å respektere det. Men sånn er ikke realiteten. Og det må folk skjønne 4
Klink Skrevet 18. april #1153 Skrevet 18. april Dojakitty skrev (Akkurat nå): Men sånn er ikke realiteten. Og det må folk skjønne Hvorfor gjelder det alle bortsett fra influensere? 1
MissCortado Skrevet 18. april #1154 Skrevet 18. april Dojakitty skrev (4 minutter siden): Men sånn er ikke realiteten. Og det må folk skjønne Så derfor er det greit? Det synes jeg er rart, men jeg går ikke videre med det her siden det blir totalt avsporing. 1 1
Sur sitron Skrevet 18. april #1155 Skrevet 18. april Dojakitty skrev (2 timer siden): Om han ikke ønsker kommentarer på vekt så legger man heller ikke opp til det ved å vise vekta!!!!!! Enig. Men det jeg reagerer mest på er måten han legger fram informasjon om helse som om han var utdannet lege. Det burde vært forbudt. 5 2
Palmemor Skrevet 18. april #1156 Skrevet 18. april Dojakitty skrev (2 timer siden): Om han ikke ønsker kommentarer på vekt så legger man heller ikke opp til det ved å vise vekta!!!!!! Ro ned utropstegn da. Du må gjerne kommentere den vekta til du spyr for alt jeg bryr meg. Men en så veltrent kropp ER ikke usunn 1
Sur sitron Skrevet 18. april #1157 Skrevet 18. april Palmemor skrev (7 minutter siden): Ro ned utropstegn da. Du må gjerne kommentere den vekta til du spyr for alt jeg bryr meg. Men en så veltrent kropp ER ikke usunn Det vanvittige kroppsfokuset er IKKE sunt og burde holdes for seg selv. 11 4
Oline5 Skrevet 18. april #1158 Skrevet 18. april Men altså, nå er det jo sånn at PF er en influenser om vi vil eller ei... Han kommenterer jo på at Burrata har blitt utsolgt i butikkene pga ham. Det er visstnok også umulig å få tak i olivenoljen pga reklameringen hans. Han påvirker folk, sånn er det. Da kan man ikke bare skippe at han også påvirker og trigger mht vekt. Det hadde blitt ramaskrik hvis en kvinnelig influenser hadde gjort det samme. Han kunne dokumentert challengen sin UTEN å nevne vekt...Han kunne bare sagt at målet var 130 kg benkpress, og ferdig med det. Ja, han er sterk... men han viser vekt, overdrevent nesten manisk fokus , han chugger all verdens tilskudd i en salig blanding, flexer muskler i kamera...foran mange mange tusen følgere. Kroppspresset blant unge gutter er et stort og økende problem, og sånne ting bidrar til det. Da hjelper det lite å si at han er veltrent og sterk. 21 8
oss-to Skrevet 18. april #1159 Skrevet 18. april Oline5 skrev (29 minutter siden): Men altså, nå er det jo sånn at PF er en influenser om vi vil eller ei... Han kommenterer jo på at Burrata har blitt utsolgt i butikkene pga ham. Det er visstnok også umulig å få tak i olivenoljen pga reklameringen hans. Han påvirker folk, sånn er det. Da kan man ikke bare skippe at han også påvirker og trigger mht vekt. Det hadde blitt ramaskrik hvis en kvinnelig influenser hadde gjort det samme. Han kunne dokumentert challengen sin UTEN å nevne vekt...Han kunne bare sagt at målet var 130 kg benkpress, og ferdig med det. Ja, han er sterk... men han viser vekt, overdrevent nesten manisk fokus , han chugger all verdens tilskudd i en salig blanding, flexer muskler i kamera...foran mange mange tusen følgere. Kroppspresset blant unge gutter er et stort og økende problem, og sånne ting bidrar til det. Da hjelper det lite å si at han er veltrent og sterk. Det kan ikkje hende at han la ut bildet om vekt etter å ha lest her inne. Diskusjonen starta nemleg lenge før.
Dojakitty Skrevet 18. april #1160 Skrevet 18. april Palmemor skrev (1 time siden): Ro ned utropstegn da. Du må gjerne kommentere den vekta til du spyr for alt jeg bryr meg. Men en så veltrent kropp ER ikke usunn Driter vel i om kroppen hans er usunn eller ikke?! Det han driver med er usunt! Punktum! Å legge det kroppshysteriet sitt ut på nett er helt hinsides all fornuft 7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå