Faina Skrevet i går, 15:39 #1101 Del Skrevet i går, 15:39 Vet også om et par stk i andre enden, 184 og 194. 50 kg der også. De er friske, men veldig tynne. I motsetning til de andre som ser helt normal slank ut. Selv om de er veldig tynne så har de da muskler og er sterke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet i går, 16:01 #1102 Del Skrevet i går, 16:01 Faina skrev (24 minutter siden): Kan da være både frisk og grei høyde og veie 50 kg. Vet flere menn rundt 167-170 som veier 50 kg. De er både friske, flotte og sterke. Sterke🤣🤣 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet i går, 16:02 #1103 Del Skrevet i går, 16:02 Faina skrev (23 minutter siden): Vet også om et par stk i andre enden, 184 og 194. 50 kg der også. De er friske, men veldig tynne. I motsetning til de andre som ser helt normal slank ut. Selv om de er veldig tynne så har de da muskler og er sterke. Selvfølgelig er de ikke friske med muskler og sterke. Er det mulig. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet i går, 16:20 #1104 Del Skrevet i går, 16:20 Klarer ikke å se for meg en sunn og frisk mann på over 1.80 veie 50 kg. Jeg har en kompis som er 1.85 og veier ca 60 kg, han er undervektig og sliter med å gå opp i vekt. Han ser ikke frisk ut. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet i går, 16:31 #1105 Del Skrevet i går, 16:31 Men går dere rundt og vet hva menn i omgangskretsen veier?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet i går, 16:49 #1106 Del Skrevet i går, 16:49 hvaduikkeser skrev (45 minutter siden): Selvfølgelig er de ikke friske med muskler og sterke. Er det mulig. Du får nå tro hva du vil, men disse er både friske og sterke. Trenger ikke se ut som en boler for å være sterk. De har fysiske jobber og ligger slett ikke under de som veier mer og bor på treningssenter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet i går, 16:50 #1107 Del Skrevet i går, 16:50 MissCortado skrev (19 minutter siden): Men går dere rundt og vet hva menn i omgangskretsen veier?? Jepp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LIPP Skrevet i går, 17:16 #1108 Del Skrevet i går, 17:16 Jeg vet ikke en gang hva jeg selv veier! Sykt å vite hva ens samboer veier, enda mer hva venner og folk rundt veier. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 17:16 #1109 Del Skrevet i går, 17:16 Faina skrev (1 time siden): Vet også om et par stk i andre enden, 184 og 194. 50 kg der også. De er friske, men veldig tynne. I motsetning til de andre som ser helt normal slank ut. Selv om de er veldig tynne så har de da muskler og er sterke. Jeg tror ikke et sekund på deg, for det er faktisk ikke mulig å være så høy og veie så lite og være friske og sterke. Men en slik diskusjon ang vekt og høyde med bare løgner kan taes i eget forum. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet i går, 17:21 #1110 Del Skrevet i går, 17:21 Hvorfor diskuteres vekt når det så vidt meg bekjent ikke er noe han har fokus på i kanalene sine? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet i går, 19:10 #1111 Del Skrevet i går, 19:10 Bibbi_ skrev (1 time siden): Jeg tror ikke et sekund på deg, for det er faktisk ikke mulig å være så høy og veie så lite og være friske og sterke. Men en slik diskusjon ang vekt og høyde med bare løgner kan taes i eget forum. Du får tro hva du vil. Jeg vet. At du mener din sannhet er bedre, det får du bare tro, men jeg er uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotekopp2021 Skrevet i går, 19:19 #1112 Del Skrevet i går, 19:19 Faina skrev (3 timer siden): Vet også om et par stk i andre enden, 184 og 194. 50 kg der også. De er friske, men veldig tynne. I motsetning til de andre som ser helt normal slank ut. Selv om de er veldig tynne så har de da muskler og er sterke. Hhahahaah nei! Altså da har du misforstått vekten og høyden til disse menneskene. Hvis man er 194 cm høy og veier 50 kilo har man en BMI på rundt 13. Da er man enten død eller døende, det er faktisk ikke mulig å være så tynn og samtidig frisk. Mannen min er rundt 1.90 og veier 100 kilo til sammenligning. Absolutt ikke tykk, men mye muskler og han har god kondis og trener ofte løping. Hadde han bare veid halvparten av den vekten hadde han vært død. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet i går, 19:43 #1113 Del Skrevet i går, 19:43 (endret) Tråden burde fått eit nytt navn. Endret 23 timer siden av oss-to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 23 timer siden #1114 Del Skrevet 23 timer siden Måtte han legge dagens torske middag tilbake i hylla fordi han glemte at han og S skulle spise sammen i dag? Hva med å ta med middag til i morgen i samme slengen? Eller blir det for mye å tenke på. og poteter uten pose? Veldig merkelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 3 timer siden #1115 Del Skrevet 3 timer siden Må altså si… måten han behandler propanflasker på forteller meg alt om hvor selektiv dum han er. Blir eitrende forbanna på at noen kan være så regelrett blåst i hodet når et lite barn bor i samme hus. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3 timer siden #1116 Del Skrevet 3 timer siden KaraThrace skrev (1 minutt siden): Må altså si… måten han behandler propanflasker på forteller meg alt om hvor selektiv dum han er. Blir eitrende forbanna på at noen kan være så regelrett blåst i hodet når et lite barn bor i samme hus. Hva? Har han dem innendørs?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 2 timer siden #1117 Del Skrevet 2 timer siden Zenhouse skrev (1 time siden): Hva? Har han dem innendørs?? Nei, ventilen og slangen er ødelagt, så han bruker en vektskive av metall for å slå gassen av og på med…. Idioti. Vet jo ikke om det er koblingen det er feil med eller om det er faktisk slått av. Og ja, det er ute i friluft, så det er ikke fare for at gassen lekker ut mens de sover, men allikevel. Jeg hadde regel rett eksplodert selv om det var min samboer som gjorde det, hadde ikke trengt noe propan for å ta ut en husvegg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå