Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Visla skrev (Akkurat nå):

De bestiller jo ofte takeaway. Så han spiser jo det han også. 
man må ikke ha den oljen, shaker og havregrøt og bli helt opphengt i regimet sitt 

Er tildels enig i det. Eg har aldri greid halde ein kur i heile mitt liv. Men eg tenker at dette bestemmer han sjølv. Han hadde jo ikkje hatt den framgangen om han ikkje var dedikert. Det er jo nødvendigvis ikkje gale, berre fordi det er annaleis en vi ville gjort.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faltforfristelsen

Blir kult å se han som gjestedommer! Interessant å se hvordan han fremstår utenom snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faltforfristelsen
oss-to skrev (20 minutter siden):

Ja ,det er vel her vi må være enige om, å være uenige. Både i familie og i arbeid er eg borti mange som er særspiste. Tenkjer det viktigaste er at ein et mat som ein likarog  kan ete, en treng ikkje gjere stort nummer av det.

Visla skrev (16 minutter siden):

De bestiller jo ofte takeaway. Så han spiser jo det han også. 
man må ikke ha den oljen, shaker og havregrøt og bli helt opphengt i regimet sitt 

Det er nettopp det at det framstår som om han MÅ ha den grøten, enten istedet for eller i tillegg til annen mat. Selvfølgelig skal han spise det han liker, men virker som den MÅ spises hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (3 minutter siden):

Det er nettopp det at det framstår som om han MÅ ha den grøten, enten istedet for eller i tillegg til annen mat. Selvfølgelig skal han spise det han liker, men virker som den MÅ spises hver dag. 

Ja, han seier jo det. Han et den grauten kvar dag. Han seier også han likar ete den samme maten ( har oppheng) i periodar ,feks burataen osb. Han gjer dette fordi han vill og kan. Det kan plutseleg snu så er det oppheng på noko anna. Det er jo ikkje noko rart med dette. Berre ein annan måte å ete på.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (3 timer siden):

Er tildels enig i det. Eg har aldri greid halde ein kur i heile mitt liv. Men eg tenker at dette bestemmer han sjølv. Han hadde jo ikkje hatt den framgangen om han ikkje var dedikert. Det er jo nødvendigvis ikkje gale, berre fordi det er annaleis en vi ville gjort.

Selvfølgelig. Synes bare det er merkelig når man en sjelden gang har besøk man skal spise sammen med og «kose seg med et godt måltid». 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (45 minutter siden):

Er han ekspert på å synge på ukjent språk?  Jøss. 
Trodde han kunne synge på japansk jeg

Japansk var jo et ukjent språk for han,når han startet.

Skal jo lære deltagerne teknikker for hvordan gå løs på oppgaven.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekk han var på Stjernekamp med håret bakover. Han er en pen mann.

Jeg fatter ikke hvorfor han har den tantete frisyren til vanlig.

• Liker 13
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (På 26.3.2025 den 17.22):

Er han ekspert på å synge på ukjent språk?  Jøss. 
Trodde han kunne synge på japansk jeg

Han kan 14 ulike språk 😊

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Han kan 14 ulike språk 😊

Det kan visst Stina og. Unikum disse to.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (41 minutter siden):

Hvorfor sammenligne kompetansen deres i jobbene deres bare for å gjøre narr?

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (På 24.3.2025 den 20.40):

Kanskje han har en diagnose feks som gjør at det er sånn? Hva vet vi. Igjen er det noe han skal kritiseres for? Kanskje føler han at han MÅ? Så lenge han er sunn og frisk går det bra selv om han er rigid i matveien. 

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (1 time siden):

Ja husker den videoen hvor hun demonstrerte de ulike språkene hun kunne…. Ikonisk. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faltforfristelsen
Klink skrev (38 minutter siden):

Kanskje han har en diagnose feks som gjør at det er sånn? Hva vet vi. Igjen er det noe han skal kritiseres for? Kanskje føler han at han MÅ? Så lenge han er sunn og frisk går det bra selv om han er rigid i matveien. 

Har ikke sagt at det ikke går bra, eller at han ikke skal spise det. Og ja det kan være diagnose, men det tenker jeg vi ikke trenger å spekulere i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Ja husker den videoen hvor hun demonstrerte de ulike språkene hun kunne…. Ikonisk. 

Men kan han 14 ulike språk? Sånn i form av at han kan snakke og gjøre seg forstått? Er helt imponert over at han har lært og lærer japansk, så skulle jo ikke forundre meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte kikke litt innom Stjernekamp i går. 

Har ikke tenkt så mye over det før, men PF må jo være full av Botox? Helt stiv i maska, bare munnen som beveger seg, pluss et ørlite rykk i ene øyebrynet. "Plastikkdukke-vibes" leste jeg i Stjernekamp-tråden, og det er jeg egentlig ganske enig i. 

Musklene var også ganske fraværende, så det er tydeligvis mye flexing og posering på Snap...han ble ganske sped ved siden av de fleste andre.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (47 minutter siden):

Har ikke sagt at det ikke går bra, eller at han ikke skal spise det. Og ja det kan være diagnose, men det tenker jeg vi ikke trenger å spekulere i? 

Ei så hvorfor nevne andres matinntak i det hele tatt? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 timer siden):

Hvorfor svarer du sånn? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (47 minutter siden):

Men kan han 14 ulike språk? Sånn i form av at han kan snakke og gjøre seg forstått? Er helt imponert over at han har lært og lærer japansk, så skulle jo ikke forundre meg 

Jeg aner ikke men om det er hvordan Stina definerer « å kunne språk» så er det en rungende nei. 
For hun definerer engelsk med russisk aksent som «et språk» så..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...