Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Angel75 skrev (På 6.3.2025 den 14.27):

Ønsker du at barn skal vokse opp som skilsmissebarn?

Han lever jo dessverre allerede som et skilsmissebarn, hvor far har samvær etter avtale. 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guido skrev (26 minutter siden):

Har stakkaren kollapset etter handleturen med 139 varer til prinsessa?.

Hvorfor bestiller hun ikke bare på nett så kan PF bare plukke det opp ferdig pakket? Utrolig spesielt opplegg. Særlig når man vet at hun er typen til å bomkjøpe 5 lebestfiter ala 350kr stk og ikke orke å returnere de, men heller handle 5 nye lebestifter ala 350kr stk. Da tenker jeg at hun fint kan påkoste seg hva enn det koster i plukk og hent-gebyr hos meny

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (59 minutter siden):

Hvorfor bestiller hun ikke bare på nett så kan PF bare plukke det opp ferdig pakket? Utrolig spesielt opplegg. Særlig når man vet at hun er typen til å bomkjøpe 5 lebestfiter ala 350kr stk og ikke orke å returnere de, men heller handle 5 nye lebestifter ala 350kr stk. Da tenker jeg at hun fint kan påkoste seg hva enn det koster i plukk og hent-gebyr hos meny

Hun tenkte nok at han er en voksen mann så det går nok bra 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (1 time siden):

Hun tenkte nok at han er en voksen mann så det går nok bra 🙂

Dadler og gelatinplater ble for mye for han gitt 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (4 timer siden):

Dadler og gelatinplater ble for mye for han gitt 

Var nok en hel del ukjente matvarer for han. Må innrømme at jeg tenkte mitt når jeg så snapene. Hadde jeg vært han, hadde jeg virkelig bestilt alt fra nettet..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegglampe skrev (16 timer siden):

Var nok en hel del ukjente matvarer for han. Må innrømme at jeg tenkte mitt når jeg så snapene. Hadde jeg vært han, hadde jeg virkelig bestilt alt fra nettet..

De er verdensmestre i å ikke planlegge. Handler hver dag og virker ikke som om de klarer å tenke litt fremover med tanke på innkjøp. Men så har de heller ingen 8-4 jobb som mange andre og har tid og økonomi til å faktisk dra på butikken hver dag. Men ja, rart er det. Stina har vel bestilt fra Oda elle noe lignende før?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det navnefest med tapas, kake og pizza til barna, men Per Fredrik spiser havregrøt han. Den rigiditeten hans er jo helt vill.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (1 time siden):

Her er det navnefest med tapas, kake og pizza til barna, men Per Fredrik spiser havregrøt han. Den rigiditeten hans er jo helt vill.

På min Snap et han graut etter selskapet. Eg såg ikkje noko unormalt med det. Sa han at han  åt graut i selskapet?

Endret av oss-to
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PF skal være gjestedommer i Stjernekamp på NRK denne uka. Deltakerne skal synge på forskjellige språk.

Gleder meg til å se ham i den settingen.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

PF skal være gjestedommer i Stjernekamp på NRK denne uka. Deltakerne skal synge på forskjellige språk.

«Da var det naturlig at de spurte meg». Selvfølgelig. Han er jo den beste. Hva med å være LITT ydmyk? 😅

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (2 timer siden):

«Da var det naturlig at de spurte meg». Selvfølgelig. Han er jo den beste. Hva med å være LITT ydmyk? 😅

Er det ikke lov og ha litt troa på seg selv og gi seg selv skryt?

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Er det ikke lov og ha litt troa på seg selv og gi seg selv skryt?

Selvfølgelig er det greit! Det er bare måten han sier det på jeg reagerer litt på – som at det var en selvfølge at akkurat han ble spurt. Han kunne jo sagt noe om at han syntes det var hyggelig, stort eller noe å bli spurt, ikke bare "da var det naturlig at de spurte meg" 🤷🏼‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han mener at det var naturlig å spørre ham siden jobben hans er å skrive musikk for andre land.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (2 timer siden):

Han er jo flink, og han har en fot innenfor en gren av musikk som er ukjent for de fleste her til lands. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Jeg også! Hadde gjerne sett han som deltaker også!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
BlåSwix skrev (43 minutter siden):

Jeg også! Hadde gjerne sett han som deltaker også!

Helt enig!

Han har en flott stemme, men kunne godt blitt utfordret i å ikke synge alt kliss likt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (På 23.3.2025 den 19.17):

På min Snap et han graut etter selskapet. Eg såg ikkje noko unormalt med det. Sa han at han  åt graut i selskapet?

Han satt jo å spiste grøt mens stina og moren spiste take away dagen før også. Veldig spesielt😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visla skrev (14 minutter siden):

Han satt jo å spiste grøt mens stina og moren spiste take away dagen før også. Veldig spesielt😅

Ja ,det er vel her vi må være enige om, å være uenige. Både i familie og i arbeid er eg borti mange som er særspiste. Tenkjer det viktigaste er at ein et mat som ein likarog  kan ete, en treng ikkje gjere stort nummer av det.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (1 minutt siden):

Ja ,det er vel her vi må være enige om, å være uenige. Både i familie og i arbeid er eg borti mange som er særspiste. Tenkjer det viktigaste er at ein et mat som ein likarog  kan ete, en treng ikkje gjere stort nummer av det.

De bestiller jo ofte takeaway. Så han spiser jo det han også. 
man må ikke ha den oljen, shaker og havregrøt og bli helt opphengt i regimet sitt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...