Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Himmelen_91 skrev (3 timer siden):

Måtte den drømmen bli virkelig 😂❤️

Hvorfor ønsker du at de skal gå gjennom et samlivsbrudd?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så stygt sagt. Hvorfor ønske mennesker vondt selv om de er litt "annerledes"?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å huske å kle barnet godt 🙂 sokker er viktig! 

Å- sier du det ….. 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (10 timer siden):

Ønsker du at barn skal vokse opp som skilsmissebarn?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (11 timer siden):

Hvordan i alle dager kan du få deg til å si noe slikt? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (12 timer siden):

Smålig kommentar...! 

Kan si mye om de to i det huset, men å ønske at noen ender med å dra fra hverandre, det kan vi vel holde oss for gode for?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg ser PF, så tar jeg meg i å tenke at hvis han hadde fått klippet håret, fått på seg noe annet enn en singlett og de uflatterende buksene og sluttet med all unaturlig posing på alle bilder - så hadde han faktisk vært en kjekk kar 💖 Vi snakker ikke skinny jeans og skjorte liksom, men en stil som passer til et menneske på snart 40 år. Han er 10/10 på både omsorg og kjærlighet, men den litt ufreshe og ustelte stilen han kjører, samtidig som han poserer med trutmunn og muskler i full spenn, det skaper et helt annet førsteinntrykk enn jeg tror han selv tror han utstråler. 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (3 minutter siden):

Hver gang jeg ser PF, så tar jeg meg i å tenke at hvis han hadde fått klippet håret, fått på seg noe annet enn en singlett og de uflatterende buksene og sluttet med all unaturlig posing på alle bilder - så hadde han faktisk vært en kjekk kar 💖 Vi snakker ikke skinny jeans og skjorte liksom, men en stil som passer til et menneske på snart 40 år. Han er 10/10 på både omsorg og kjærlighet, men den litt ufreshe og ustelte stilen han kjører, samtidig som han poserer med trutmunn og muskler i full spenn, det skaper et helt annet førsteinntrykk enn jeg tror han selv tror han utstråler. 

Men så betyr vel ikke din mening om hans utseende noe for han,så det spiller jo ingen rolle.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (På 6.3.2025 den 3.32):

Nei det er da ikke noe å ønske, de har barn sammen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (31 minutter siden):

Men så betyr vel ikke din mening om hans utseende noe for han,så det spiller jo ingen rolle.

Hva er greia med slik flåsete svar? Jeg skrev hva jeg tenker, på et forum. Hadde jeg tenkt at min mening var viktig for han, hadde jeg faktisk skrevet direkte til han. 

For min del må han gjerne kle seg og ha håret som han vil hvis det er slik han ønsker å ha det, og jeg har heller ikke ment at han skulle bry seg om min personlige mening (hallo?), men JEG personlig mener at stilen gjør at han fremstår ufresh og lite stelt. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (6 minutter siden):

Hva er greia med slik flåsete svar? Jeg skrev hva jeg tenker, på et forum.

Og dette er nettopp et diskusjonsforum.

Hvis du ikke tåler å få svar på meningene dine,burde du skrive de en annen plass.

Jeg synes det er flåsete å skrive hvordan noen burde endre eget utseende,klesstil eller lignende for å være attraktiv for en selv som seer,det er jo helt irrelevant for tråden,influenceren selv og alle som leser.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (21 minutter siden):

Og dette er nettopp et diskusjonsforum.

Hvis du ikke tåler å få svar på meningene dine,burde du skrive de en annen plass.

Jeg synes det er flåsete å skrive hvordan noen burde endre eget utseende,klesstil eller lignende for å være attraktiv for en selv som seer,det er jo helt irrelevant for tråden,influenceren selv og alle som leser.

Jeg tåler fint å få svar og ha saklige diskusjoner. Og klarer man å ha det, så kan man lære mye av hverandre. Dog skrev jeg aldri noe sted at mine meninger hadde noen betydning for PF, jeg skrev mine egne, personlige tanker. På dette diskusjonsforumet. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinkpashion skrev (3 timer siden):

Hvis du ser på tidligere bilder av han så hadde han fyldige kinn, kul sveis og kul stil. Utrolig hvordan han har tapt seg.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (På 14.3.2025 den 12.13):

Hvis du ser på tidligere bilder av han så hadde han fyldige kinn, kul sveis og kul stil. Utrolig hvordan han har tapt seg.

.

Endret av Motelvibes
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (16 timer siden):

Kunne godt bytta buksa som henger nesten under rompeballene😄 forøvrig helt enig med deg angående posering og trutmunn, samtidig litt overrasket over hvor lite tyn han får for det til sammenligning med Stina. Han er like ille som hun i mine øyne. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Motelvibes skrev (13 timer siden):

Han burde få (lov til å ha) samme sveis igjen, det var veldig fint. 

Den sveisen bestemte han selv seg for, det sa han på snap på vei inn til frisør. Ser ut som han har klipt seg sjøl,i blinde..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (4 minutter siden):

Den sveisen bestemte han selv seg for, det sa han på snap på vei inn til frisør. Ser ut som han har klipt seg sjøl,i blinde..

Ser ut som en gammel tante 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 time siden):

Ser ut som en gammel tante 🙈

Sier dere slikt om folks hår når dere ikke er anonyme og? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Jeg mente den han hadde før. Da håret var lengre og falt mer naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...