Rockefot99 Skrevet 1. mars #941 Del Skrevet 1. mars (endret) Poly skrev (2 timer siden): Knust fingertupp. Hardt liv altså. Nå må dere gi dere! Helt normalt å sjekke opp en sånn finger og de fleste forstår at det ikke er godt med en knust fingertupp. Sikkert mye med disse to man kan kritisere, men at han går til lege med knust fingertupp er ikke en av de! Endret 1. mars av Rockefot99 Skrivefeil 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. mars #942 Del Skrevet 1. mars Rockefot99 skrev (35 minutter siden): Nå må dere gi dere! Helt normalt å sjekke opp en sånn finger og de fleste forstår at det ikke er godt med en knust fingertupp. Sikkert mye med disse to man kan kritisere, men at han går til lege med knust fingertupp er ikke en av de! Ble jo bevist at det faktisk var noe galt med fingeren,så da kan ikke det i seg selc latterliggjøres,da må det angripes fra andre veier.. Helt idiotisk.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 1. mars #943 Del Skrevet 1. mars J.. skrev (2 timer siden): Ble jo bevist at det faktisk var noe galt med fingeren,så da kan ikke det i seg selc latterliggjøres,da må det angripes fra andre veier.. Helt idiotisk.. Ble det bevist? Eller var det noe han sa uten å bevise det? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet 1. mars #944 Del Skrevet 1. mars Nå måtte jeg bare opprette en profil her for å kunne kommentere... 🙈 Dersom en finger er så knust som en kan få inntrykk av av PF sin snapstory, hadde han måtte blitt operert eller i det minste måtte brukt skinne fast på fingeren. Ja, jeg forstår at det er vondt å skade fingeren sånn som PF har vist han har gjort. Men å omtale den som knust og lage et så dramatisk innhold rundt det på snapstory, uten at han trenger å operere eller bruke skinne mer enn "av og til for å holde fingeren festet til ringefingeren" - ja, da har du fått et mildt til moderat brudd. Ingen knusningsskade 😉 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 1. mars #945 Del Skrevet 1. mars J.. skrev (2 timer siden): Ble jo bevist at det faktisk var noe galt med fingeren,så da kan ikke det i seg selc latterliggjøres,da må det angripes fra andre veier.. Helt idiotisk.. Sitter du med bevis vi andre ikke har sett? Interessant… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 1. mars #946 Del Skrevet 1. mars Soro123 skrev (6 minutter siden): Nå måtte jeg bare opprette en profil her for å kunne kommentere... 🙈 Dersom en finger er så knust som en kan få inntrykk av av PF sin snapstory, hadde han måtte blitt operert eller i det minste måtte brukt skinne fast på fingeren. Ja, jeg forstår at det er vondt å skade fingeren sånn som PF har vist han har gjort. Men å omtale den som knust og lage et så dramatisk innhold rundt det på snapstory, uten at han trenger å operere eller bruke skinne mer enn "av og til for å holde fingeren festet til ringefingeren" - ja, da har du fått et mildt til moderat brudd. Ingen knusningsskade 😉 Er dette noko å bruke side opp og ned å diskutere? Evt kva ønsker ein få ut av ein slik situasjon? Er det fruktbart eller er en berre ute for å ta nokon. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet 1. mars #947 Del Skrevet 1. mars oss-to skrev (2 minutter siden): Er dette noko å bruke side opp og ned å diskutere? Evt kva ønsker ein få ut av ein slik situasjon? Er det fruktbart eller er en berre ute for å ta nokon. Jeg har ikke diskutert noe side opp og side ned. Men når PF så konsekvent omtaler fingeren som knust, og med hans og Stinas tidligere "dramatiske" turer til legevakta, hadde jeg lyst til å kommentere det faktum at det må være begrenset hvor knust den fingeren kan ha vært. På samme måte som at du som vanlig har behov for å forsvare alt både PF og S foretar seg og deler, hadde jeg lyst til å belyse denne "knusningsskaden" i denne tråden. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 1. mars #948 Del Skrevet 1. mars Han nevner ordet «ødelagt» og «fingertupp» i samme setning. Det dreier seg alfså om et brudd helt i ytterste ledd som er estimert til og heles i løpet av to uker. Han lager så mye greier og styr for så lite. Han er en sytekopp. Står foer min kommentar om at han/de har det jævla tøft altså! Not! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 1. mars #949 Del Skrevet 1. mars Soro123 skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke diskutert noe side opp og side ned. Men når PF så konsekvent omtaler fingeren som knust, og med hans og Stinas tidligere "dramatiske" turer til legevakta, hadde jeg lyst til å kommentere det faktum at det må være begrenset hvor knust den fingeren kan ha vært. På samme måte som at du som vanlig har behov for å forsvare alt både PF og S foretar seg og deler, hadde jeg lyst til å belyse denne "knusningsskaden" i denne tråden. Beklager denne var ikkje til deg. Den skulle ut som eigen melding. Klart du skal få dele ditt syn på , som du kallar det " knusningsskaden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 1. mars #950 Del Skrevet 1. mars Er dette noko å bruke side opp og ned å diskutere? Brudd eller bråt? Evt kva ønsker ein få ut av ein slik situasjon? Er det fruktbart eller er en berre ute for å ta nokon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 1. mars #951 Del Skrevet 1. mars Poly skrev (2 minutter siden): Han nevner ordet «ødelagt» og «fingertupp» i samme setning. Det dreier seg alfså om et brudd helt i ytterste ledd som er estimert til og heles i løpet av to uker. Han lager så mye greier og styr for så lite. Han er en sytekopp. Står foer min kommentar om at han/de har det jævla tøft altså! Not! Han nevnte helt i starten at fingeren var knust. Enkelte svelget det helt rått, og mener det nå er bevist ved at han dro på skadevakten. Helt tydelig at de ikke vet hva en knust finger er, og at han da hadde fått en helt annen behandling enn litt støtte. oss-to skrev (1 minutt siden): Er dette noko å bruke side opp og ned å diskutere? Brudd eller bråt? Evt kva ønsker ein få ut av ein slik situasjon? Er det fruktbart eller er en berre ute for å ta nokon. Spør heller Pelle om hvorfor, han har jo omtrent ikke postet om noe annet de siste 24 timer. Tråden her reflekter innholdet på kanalen hans. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 1. mars #952 Del Skrevet 1. mars Spania33 skrev (3 minutter siden): Han nevnte helt i starten at fingeren var knust. Enkelte svelget det helt rått, og mener det nå er bevist ved at han dro på skadevakten. Helt tydelig at de ikke vet hva en knust finger er, og at han da hadde fått en helt annen behandling enn litt støtte. Spør heller Pelle om hvorfor, han har jo omtrent ikke postet om noe annet de siste 24 timer. Tråden her reflekter innholdet på kanalen hans. Dette vart jo eit politikar svar. Berre svada. Ingen svar på det eg spurte om😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet 1. mars #953 Del Skrevet 1. mars Kan jo også nevnes at dersom de på skadestua i går hadde hatt noe som helst formening om at den fingeren var så knust at han måtte operert, hadde PF aldri fått lov til å spise noe slik som han fikk lov til mens han venta i går. Så de på sykehuset visste allerede mens han venta i går at denne "knusningsskaden" var så lite alvorlig at den ikke trengte noe operasjon. (Reglene på "alle" akuttmottak er sånn at har du tatt røntgen, skal du ikke spise noe før du har fått beskjed om at du kan det, i tilfelle du trenger operasjon.) 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 1. mars #954 Del Skrevet 1. mars oss-to skrev (2 minutter siden): Dette vart jo eit politikar svar. Berre svada. Ingen svar på det eg spurte om😅 Du spurte om hvorfor folk bruker tid på fingeren til Pelle her i tråden om Pelle. Jeg svarte at du må spørre Pelle om hvorfor de siste 24 timer på snap har handlet om fingeren hans, da denne tråden her i aller høyeste grad reflekterer det Pelle legger ut. At du får dette til å være et politisk svar sier jo bare sitt. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 1. mars #955 Del Skrevet 1. mars Soro123 skrev (3 minutter siden): Kan jo også nevnes at dersom de på skadestua i går hadde hatt noe som helst formening om at den fingeren var så knust at han måtte operert, hadde PF aldri fått lov til å spise noe slik som han fikk lov til mens han venta i går. Så de på sykehuset visste allerede mens han venta i går at denne "knusningsskaden" var så lite alvorlig at den ikke trengte noe operasjon. (Reglene på "alle" akuttmottak er sånn at har du tatt røntgen, skal du ikke spise noe før du har fått beskjed om at du kan det, i tilfelle du trenger operasjon.) Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 1. mars #956 Del Skrevet 1. mars Spania33 skrev (Akkurat nå): Du spurte om hvorfor folk bruker tid på fingeren til Pelle her i tråden om Pelle. Jeg svarte at du må spørre Pelle om hvorfor de siste 24 timer på snap har handlet om fingeren hans, da denne tråden her i aller høyeste grad reflekterer det Pelle legger ut. At du får dette til å være et politisk svar sier jo bare sitt. Eg lurer jo ikkje på kva Pelle synst. Han er jo tydelig opptatt av fingeren sin. Det eg spør om kva ein får ut av å diskutere dette over fleire sider? Eg lurer på kvifor ein fing kan skape eit slikt engasjemang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 1. mars #957 Del Skrevet 1. mars oss-to skrev (Akkurat nå): Eg lurer jo ikkje på kva Pelle synst. Han er jo tydelig opptatt av fingeren sin. Det eg spør om kva ein får ut av å diskutere dette over fleire sider? Eg lurer på kvifor ein fing kan skape eit slikt engasjemang? Du har fått med deg at Pelle «tydelig er opptatt av fingeren sin», for så å spørre hvorfor brukerne her inne er opptatt av at Pelle er så opptatt av fingeren sin? 😅Godt gjort å misse den linken, du er tross alt inne på et diskusjonsforum… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 1. mars #958 Del Skrevet 1. mars (endret) oss-to skrev (8 minutter siden): Eg lurer jo ikkje på kva Pelle synst. Han er jo tydelig opptatt av fingeren sin. Det eg spør om kva ein får ut av å diskutere dette over fleire sider? Eg lurer på kvifor ein fing kan skape eit slikt engasjemang? 😅 er jo nettopp det at Pelle lager et slikt oppstyr som fører til at det blir diskutert her. Spør heller deg selv hva du får ut av og være her og stille spørsmål ved hva andre mennesker ønsker og diskutere. Er du et slags moralpoliti eller noe? Endret 1. mars av Poly 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 1. mars #959 Del Skrevet 1. mars Spania33 skrev (2 minutter siden): Du har fått med deg at Pelle «tydelig er opptatt av fingeren sin», for så å spørre hvorfor brukerne her inne er opptatt av at Pelle er så opptatt av fingeren sin? 😅Godt gjort å misse den linken, du er tross alt inne på et diskusjonsforum… Her er jo ikkje diskusjonsforum. Uten å overdrive er det eit latterligjørings forum. Her kommer til og med folk med sitt første innlegg for å kritisere de som ønsker ein meire nøytral diskusjon. Som grunna hets i kommentarane ,endar i at ein forsvarar. Alt av det PelleK er inderleg, så at han kun har fokus på fingen, det skjønnar eg. Men skjønnar ikkje kvifor panelet her er like rigid.vi skal diskutere brudd eller brot over fleire sider, der fleire verkar ha ekspertise på området. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 1. mars #960 Del Skrevet 1. mars oss-to skrev (1 minutt siden): Her er jo ikkje diskusjonsforum. Uten å overdrive er det eit latterligjørings forum. Her kommer til og med folk med sitt første innlegg for å kritisere de som ønsker ein meire nøytral diskusjon. Som grunna hets i kommentarane ,endar i at ein forsvarar. Alt av det PelleK er inderleg, så at han kun har fokus på fingen, det skjønnar eg. Men skjønnar ikkje kvifor panelet her er like rigid.vi skal diskutere brudd eller brot over fleire sider, der fleire verkar ha ekspertise på området. Jo, dette er et diskusjonsforum. Og akkurat nå blir situasjonen rundt fingeren til Pelle og hans reaksjoner diskutert her inne. Ser at dette ikke faller i smak hos deg, kanskje du heller bør oppsøke andre tråder hvor det for tiden ikke diskuteres skadede fingre. 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå