Poly Skrevet 28. februar #921 Del Skrevet 28. februar melgu skrev (1 minutt siden): OT: men overraskende mange som blir sendt til røntgen både ettermiddag, kveld, på helg og ja da faktisk på natt og, med spørsmål om fraktur i finger. Men vil ikke si det er akkurat dét som er den største utfordringen for helsevesenet. Det stemmer om fingen er tydelig i skjevstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melgu Skrevet 28. februar #922 Del Skrevet 28. februar Poly skrev (Akkurat nå): Det stemmer om fingen er tydelig i skjevstilling. Trenger ikke å være det engang, om det er riktig eller ikke skal jeg ikke uttale meg om. Men ingen får komme å ta røntgen uten henvisning fra en lege, så det må isåfall tas med henvisende lege, ikke pasienten 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 28. februar #923 Del Skrevet 28. februar melgu skrev (1 minutt siden): Trenger ikke å være det engang, om det er riktig eller ikke skal jeg ikke uttale meg om. Men ingen får komme å ta røntgen uten henvisning fra en lege, så det må isåfall tas med henvisende lege, ikke pasienten 😄 Ja, blir uansett litt OT. Gjort er gjort. Nå er han sendt til røntgen uansett. Spent på hvordan det går med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 28. februar #924 Del Skrevet 28. februar Palmemor skrev (29 minutter siden): Hvor er oppdateringen?? Jeg lurer på hvordan det går med den knuste fingeren. Tror han har mer enn nok med å roe ned Stina som har fått gjennomgå på snap i dag😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. februar #925 Del Skrevet 28. februar Klump skrev (17 minutter siden): Tror han har mer enn nok med å roe ned Stina som har fått gjennomgå på snap i dag😅 Ja det må være sjukt vanskelig å få voksenkjeft, knuse fingeren OG ta vare på en baby idag. Huff og huff 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 28. februar #926 Del Skrevet 28. februar Palmemor skrev (Akkurat nå): Ja det må være sjukt vanskelig å få voksenkjeft, knuse fingeren OG ta vare på en baby idag. Huff og huff Tøffeste dagen i livet dette skal du se 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 28. februar #927 Del Skrevet 28. februar Han har oppdatert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 1. mars #928 Del Skrevet 1. mars oss-to skrev (2 timer siden): Han hadde smerter. Han fekk mange meldingar om å oppsøke legevakt.Han lever jo mykje av fingrane sine. Skjønner ikkje at du kan hisse deg opp over det. Han gjorde han , you do you. Hvis han lever av fingrane sine bør han kanskje roe seg litt ned med vektene.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 1. mars #929 Del Skrevet 1. mars (endret) Palmemor skrev (2 timer siden): Ja det må være sjukt vanskelig å få voksenkjeft, knuse fingeren OG ta vare på en baby idag. Huff og huff Han driter nok i Stina og alt annet enn fingeren sin i dag, håper han redder den i det minste.. makan til egoistisk fyr har jeg sjeldent observert. Endret 1. mars av Pigaloppa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars #930 Del Skrevet 1. mars Klump skrev (2 timer siden): Tror han har mer enn nok med å roe ned Stina som har fått gjennomgå på snap i dag😅 Tror ikke Stina har fått med seg at han har knust fingeren engang, jeg. Så opptatt hun har vært med å ro. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 1. mars #931 Del Skrevet 1. mars loffen skrev (10 minutter siden): Tror ikke Stina har fått med seg at han har knust fingeren engang, jeg. Så opptatt hun har vært med å ro. Hva skjedde med Stina? Eller hvorfor må hun «ro» ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 1. mars #932 Del Skrevet 1. mars Pigaloppa skrev (42 minutter siden): Han driter nok i Stina og alt annet enn fingeren sin i dag, håper han redder den i det minste.. makan til egoistisk fyr har jeg sjeldent observert. Hæ? Observerer du han som en sjeldent egoistisk type? Hvorfor - hvis jeg kan spørre? jeg har helt motsatt inntrykk 😳😳 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 1. mars #933 Del Skrevet 1. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1. mars #934 Del Skrevet 1. mars Konklusjon: ingenting 😂😂😂😂👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faltforfristelsen Skrevet 1. mars #935 Del Skrevet 1. mars Regner med jeg ikke er den eneste som reagerer på rigiditeten med "fikk ikke mine 4 timer i dag, måtte ta det igjen etterpå" 😆 Altså jeg mener, det er veldig fint at han vil være med sønnen sin, men hva med å bare være sammen som en familie? Nå tenker jeg Stina hadde behov for egentid i går kveld etter stormen rundt henne, hvor hun måtte være alene med barnet hele dagen. Ikke at jeg forsvarer ting hun sier, men ser for meg hun har hatt det kjipt i den lille bobla si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1. mars #936 Del Skrevet 1. mars faltforfristelsen skrev (6 minutter siden): Regner med jeg ikke er den eneste som reagerer på rigiditeten med "fikk ikke mine 4 timer i dag, måtte ta det igjen etterpå" 😆 Altså jeg mener, det er veldig fint at han vil være med sønnen sin, men hva med å bare være sammen som en familie? Nå tenker jeg Stina hadde behov for egentid i går kveld etter stormen rundt henne, hvor hun måtte være alene med barnet hele dagen. Ikke at jeg forsvarer ting hun sier, men ser for meg hun har hatt det kjipt i den lille bobla si. Rigid er jo disse to i et nøtteskall. Reagerer mer på at du ikke klarer å spise mat men må drikke 3 YT i stedet fordi de ikke har «sunn mat» på kiosken. Det er jo helt idiotisk. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faltforfristelsen Skrevet 1. mars #937 Del Skrevet 1. mars Dojakitty skrev (16 minutter siden): Rigid er jo disse to i et nøtteskall. Reagerer mer på at du ikke klarer å spise mat men må drikke 3 YT i stedet fordi de ikke har «sunn mat» på kiosken. Det er jo helt idiotisk. Er det sykehuset i Tønsberg han var på? Isåfall maks 10 minutt å gå til Meny 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 1. mars #938 Del Skrevet 1. mars Så ingenting ble gjort med den knuste fingeren? Det er jo litt rart da… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaKis Skrevet 1. mars #939 Del Skrevet 1. mars faltforfristelsen skrev (3 minutter siden): Er det sykehuset i Tønsberg han var på? Isåfall maks 10 minutt å gå til Meny 😆 Og en cafe rett over gaten med salater, diverse påsmurt og rimelig sikker på at de har koffeinfri kaffe også😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 1. mars #940 Del Skrevet 1. mars Knust fingertupp. Hardt liv altså. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå