Spania33 Skrevet 27. februar #841 Del Skrevet 27. februar Hadde jeg vært legen som tok imot han på legevakten så hadde jeg blåst litt på fingeren, satt på et Donald-plaster og gitt han en liten plastikkleke som premie. 26 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 27. februar #842 Del Skrevet 27. februar Spania33 skrev (På 27.2.2025 den 7.40): Hadde jeg vært legen som tok imot han på legevakten så hadde jeg blåst litt på fingeren, satt på et Donald-plaster og gitt han en liten plastikkleke som premie. Ekspander Han fikk ikke komme inn til legen, fikk ispose av sykepleier med beskjed om å kontakte lege i dag om det ble verre 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 27. februar #843 Del Skrevet 27. februar KaraThrace skrev (På 26.2.2025 den 20.06): Nå må han jo tulle, eller? Dagens meme?? På legevakta fordi han klemte en finger mellom noen vekter og fingeren er hoven og vond nå? SYV AV TI PÅ SMERTESKALA?? Men han kan tekste og legge ut snap?? Jeg husker jeg kalte ring of fire for 8/10 på smerteskala. Greit at smerte er personlig, men holy fuck altså. Kanskje dette er tidenes beste accidental ragebait. Holdt på å glemme… på legevakta for å få DRAINET fingeren. Akkurat som om de gjør det på en Ekspander Syv av ti på smerteskala... herregud for en tåpelig uttalelse av en voksen mann. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 27. februar #844 Del Skrevet 27. februar Ringte han ikke inn først? Nå har de vært to ganger på legevakt på kort tid uten engang å få snakke med en lege... Det er litt flaut 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 27. februar #845 Del Skrevet 27. februar Palmemor skrev (På 27.2.2025 den 8.51): Ringte han ikke inn først? Nå har de vært to ganger på legevakt på kort tid uten engang å få snakke med en lege... Det er litt flaut Ekspander Litt?! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 27. februar #846 Del Skrevet 27. februar Tessa12 skrev (På 27.2.2025 den 8.16): Han fikk ikke komme inn til legen, fikk ispose av sykepleier med beskjed om å kontakte lege i dag om det ble verre Ekspander Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 27. februar #847 Del Skrevet 27. februar Poly skrev (På 27.2.2025 den 9.05): Hvordan vet du det? Ekspander Så at han hadde skrevet det nå, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 27. februar #848 Del Skrevet 27. februar Granneman82 skrev (På 27.2.2025 den 5.44): Han har huet så langt oppi egen ræv 🙈🙈🤣🤣🤣😵💫😵💫 Ekspander Men de hadde ikke tid til og se på han. (Fordi det ble konkludert med at det ikke var legevaktmateriale) Selvom det bare satt «1 type» på venterommet. Håper han lærer noe av hvordan ting henger sammen i det minste. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 27. februar #849 Del Skrevet 27. februar Tipper de ler av de to der på den legevakten 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 27. februar #850 Del Skrevet 27. februar Tessa12 skrev (På 27.2.2025 den 8.16): Han fikk ikke komme inn til legen, fikk ispose av sykepleier med beskjed om å kontakte lege i dag om det ble verre Ekspander Herlighet. De trenger medisinske verger. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 27. februar #851 Del Skrevet 27. februar firetoen skrev (På 27.2.2025 den 8.53): Litt?! Ekspander Jeg prøver å moderere meg så ikke jeg får kjeft... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 27. februar #852 Del Skrevet 27. februar Det var vel litt å ta i å kalle den steinhaugen utenfor veterinærkontoret han var i for et fjell.. hvis han drømt om å beseire et slikt et når han jobbet på kontor kunne han sikkert gjort det i den 30 min pausen han hadde og i tillegg rukket å spist maten sin 😅 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 27. februar #853 Del Skrevet 27. februar Palmemor skrev (På 27.2.2025 den 8.51): Ringte han ikke inn først? Nå har de vært to ganger på legevakt på kort tid uten engang å få snakke med en lege... Det er litt flaut Ekspander Eller google før man ringer legevakta. Det gjør jeg når jeg er usikker. Men klemt finger, der hadde jeg plukka frem fryste erter og kjølt ned fingeren uten å måtte Google eller ringe legevakt.. Rett og slett pinlig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 27. februar #854 Del Skrevet 27. februar Dojakitty skrev (På 27.2.2025 den 9.22): Tipper de ler av de to der på den legevakten Ekspander Det å le Av nokon er ein stygg handling.Tipper de som arbeidar på legevakta ,ser til dagen kor forskjellige folk er. Dermed har dei nok litt meire forståelse og opptrer også medmenesklig og proffisjonelt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet 27. februar #855 Del Skrevet 27. februar oss-to skrev (På 27.2.2025 den 18.32): Det å le Av nokon er ein stygg handling.Tipper de som arbeidar på legevakta ,ser til dagen kor forskjellige folk er. Dermed har dei nok litt meire forståelse og opptrer også medmenesklig og proffisjonelt. Ekspander Opptrer medmenneskelig og profesjonelt overfor pasienter og pårørende, ja. Pauserommet er en helt annen sak. Jeg kan love deg at det snakkes om ting som dette ☺️ Hilsen en sikker kilde 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 27. februar #856 Del Skrevet 27. februar oss-to skrev (På 27.2.2025 den 18.32): Det å le Av nokon er ein stygg handling.Tipper de som arbeidar på legevakta ,ser til dagen kor forskjellige folk er. Dermed har dei nok litt meire forståelse og opptrer også medmenesklig og proffisjonelt. Ekspander GIVE ME A FUCKING BREAK😂😂😂😂 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 27. februar #857 Del Skrevet 27. februar JegErIkkeMeg skrev (På 27.2.2025 den 18.36): Opptrer medmenneskelig og profesjonelt overfor pasienter og pårørende, ja. Pauserommet er en helt annen sak. Jeg kan love deg at det snakkes om ting som dette ☺️ Hilsen en sikker kilde Ekspander Råttene miljøer kan jo finnast ,men eg snakka om det jamnne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet 27. februar #858 Del Skrevet 27. februar oss-to skrev (På 27.2.2025 den 18.52): Råttene miljøer kan jo finnast ,men eg snakka om det jamnne. Ekspander Her er det ikke snakk om råtne miljøer, men enhver legevakt og ethvert akuttmottak. Og før du fortsetter: Nei, jeg har selvfølgelig ikke vært innom ALLE legevakter og akuttmottak, men en del. Og denne typen pasienter snakkes det om "på det jamne". 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 27. februar #859 Del Skrevet 27. februar (endret) JegErIkkeMeg skrev (På 27.2.2025 den 19.03): Her er det ikke snakk om råtne miljøer, men enhver legevakt og ethvert akuttmottak. Og før du fortsetter: Nei, jeg har selvfølgelig ikke vært innom ALLE legevakter og akuttmottak, men en del. Og denne typen pasienter snakkes det om "på det jamne". Ekspander Du vitnar om ein liten forståelse og toleranse. Og om det stemmer at det gjeld grin eg innvendig. Er det berre somatikk og nevrotypisk som gjeld i di bok? Endret 27. februar av oss-to 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 27. februar #860 Del Skrevet 27. februar JegErIkkeMeg skrev (På 27.2.2025 den 18.36): Opptrer medmenneskelig og profesjonelt overfor pasienter og pårørende, ja. Pauserommet er en helt annen sak. Jeg kan love deg at det snakkes om ting som dette ☺️ Hilsen en sikker kilde Ekspander Skriver under på denne altså. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå