Dojakitty Skrevet 18. februar #821 Del Skrevet 18. februar FruRosa skrev (11 minutter siden): Dette skjønner jeg ikke helt. Ellers pleier hun jo å vise at hun slipper hunden ut på verandaen før hun lager seg frokost. Da kan hun altså forstyrre dem, men ikke når hun skal på trilletur. Er det bare en (dårlig) unnskyldning for ikke å ta henne med ut på tur? 🎯🎯🎯🎯 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 18. februar #822 Del Skrevet 18. februar Catnip skrev (På 16.2.2025 den 22.27): Jeg er også i mot utlevering av barn, men lista ligger veeeldig lavt for utlevering hvis du mener at han driver med det? Hva nøyaktig er det du synes er for utleverende? Barnet er jo knapt til stede på snappen, annet enn at han nevner når de skal være sammen ot hvilke bøker de leser, liksom? Fint å være obs på dette, men nå virker det som om du leter med lupe. Han forteller om alle mulige rutiner de har, rommet til barnet, at de har en rutine med at PF ligger med barnet på bart bryst (jeg har ikke noe i mot dette i seg selv, men jeg mener det er privat), dåpen. Han viser ikke barnet i seg selv, men han utleverer det likevel. Og hvordan blir det når barnet blir 1 år, 5 år, 8 år? Jeg leter ikke med lupe men jeg legger kanskje lista lavt ja. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. februar #823 Del Skrevet 22. februar Drar han på løpetur for så å dra på kjøpesenteret og prøve klær?? Uten å dusje?? Æsj 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. februar #824 Del Skrevet 22. februar Palmemor skrev (1 minutt siden): Drar han på løpetur for så å dra på kjøpesenteret og prøve klær?? Uten å dusje?? Æsj Er vi virkelig sjokkerte… ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. februar #825 Del Skrevet 22. februar Dojakitty skrev (6 minutter siden): Er vi virkelig sjokkerte… ? Over han, ja faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 24. februar #826 Del Skrevet 24. februar Dojakitty skrev (På 22.2.2025 den 13.41): Er vi virkelig sjokkerte… ? Nei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 26. februar #827 Del Skrevet 26. februar (endret) Nå må han jo tulle, eller? Dagens meme?? På legevakta fordi han klemte en finger mellom noen vekter og fingeren er hoven og vond nå? SYV AV TI PÅ SMERTESKALA?? Men han kan tekste og legge ut snap?? Jeg husker jeg kalte ring of fire for 8/10 på smerteskala. Greit at smerte er personlig, men holy fuck altså. Kanskje dette er tidenes beste accidental ragebait. Holdt på å glemme… på legevakta for å få DRAINET fingeren. Akkurat som om de gjør det på en HOVEN finger. Endret 26. februar av KaraThrace 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 26. februar #828 Del Skrevet 26. februar Ja Pelle, best og ringe ambulansen også, så er du sikker. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjelldattera Skrevet 26. februar #829 Del Skrevet 26. februar Tipper han er helt seriøs når han spør om han burde dra på legevakta. Han har fått med seg at folk syns det var drøyt å skulle på legevakta med en gang han fikk feber i jula og pga kuttet i fingeren til Stina. Men tror han bare spør fordi han har skjønt at han ikke vet helt, uten at han legger noe mer i det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 26. februar #830 Del Skrevet 26. februar KaraThrace skrev (5 minutter siden): Nå må han jo tulle, eller? Dagens meme?? På legevakta fordi han klemte en finger mellom noen vekter og fingeren er hoven og vond nå? SYV AV TI PÅ SMERTESKALA?? Men han kan tekste og legge ut snap?? Jeg husker jeg kalte ring of fire for 8/10 på smerteskala. Greit at smerte er personlig, men holy fuck altså. Kanskje dette er tidenes beste accidental ragebait. Holdt på å glemme… på legevakta for å få DRAINET fingeren. Akkurat som om de gjør det på en HOVEN finger. Det må jo være tull? Hva tenker han legevakta skal gjøre? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 26. februar #831 Del Skrevet 26. februar Blir som med ene gutten min. Måtte ringe ambulanse pga oppkastrunde rett etter mandeloperasjon med blod etc. Alt gikk fint men han var veldig redd. Når vi satt i ambulansen så spørr de om smertenivået og han svarer 8. Da visket jeg til ene ambulansearbeideren at han ikke har opplevd mye smerte enda😅 Han virket ikke særlig smertepåvirket heller. 🥹 Men PelleK er egentlig bare et stort barn i voksen innpakning. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 26. februar #832 Del Skrevet 26. februar Eyr skrev (3 minutter siden): Blir som med ene gutten min. Måtte ringe ambulanse pga oppkastrunde rett etter mandeloperasjon med blod etc. Alt gikk fint men han var veldig redd. Når vi satt i ambulansen så spørr de om smertenivået og han svarer 8. Da visket jeg til ene ambulansearbeideren at han ikke har opplevd mye smerte enda😅 Han virket ikke særlig smertepåvirket heller. 🥹 Men PelleK er egentlig bare et stort barn i voksen innpakning. 🎯🎯🎯🎯🎯 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesti7654 Skrevet 26. februar #833 Del Skrevet 26. februar KaraThrace skrev (48 minutter siden): Nå må han jo tulle, eller? Dagens meme?? På legevakta fordi han klemte en finger mellom noen vekter og fingeren er hoven og vond nå? SYV AV TI PÅ SMERTESKALA?? Men han kan tekste og legge ut snap?? Jeg husker jeg kalte ring of fire for 8/10 på smerteskala. Greit at smerte er personlig, men holy fuck altså. Kanskje dette er tidenes beste accidental ragebait. Holdt på å glemme… på legevakta for å få DRAINET fingeren. Akkurat som om de gjør det på en HOVEN finger. Jeg følger ikke han, og har blokkert Stina. Men fikk opp clickbaiten hans på utforsk av fingeren, og det første jeg tenkte var at han GARANTERT dro på legevakt 😂😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 26. februar #834 Del Skrevet 26. februar (endret) Man er vel mer redd for knusning av ledd/bein enn opphopning av væske? Tror han overlever helt fint, jeg. Endret 26. februar av Jea10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 26. februar #835 Del Skrevet 26. februar Vegglampe skrev (1 time siden): Det må jo være tull? Hva tenker han legevakta skal gjøre? Tappe fingeren for væske😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 27. februar #836 Del Skrevet 27. februar 🤣🤣🤣🙈🙈😵💫😵💫 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 27. februar #837 Del Skrevet 27. februar Granneman82 skrev (1 time siden): 🤣🤣🤣🙈🙈😵💫😵💫 😂😂😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 27. februar #838 Del Skrevet 27. februar Ikke rart det er kø på legevakta hvis folk løper dit med feber, klemt finger og papirkutt. Hva med å ringe fastlegen som andre folk? 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 27. februar #839 Del Skrevet 27. februar Han har huet så langt oppi egen ræv 🙈🙈🤣🤣🤣😵💫😵💫 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 27. februar #840 Del Skrevet 27. februar Altså, hvordan går det an at en snart 40 år gammel mann er SÅ uvitende om hvordan ting fungerer?? For alt han vet så kunne det sittet folk inne på alle undersøkelsesrom, sekretærene/sykepleierne kunne hatt masse telefoner og legen/legene på legevakta har jo faktisk endel annet ansvar enn å bare snakke med de som sitter på venterommet 😵💫😵💫 Nå synes jeg dumheten hans har nådd nye høyder😵💫😵💫 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå