Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Tough cookie skrev (23 timer siden):

Da får hun ta seg en tur ut mens han spiser fenalår- det er ikke verre enn det. 

Han har jo strengt tatt ett eget område i huset han kan gnafse i seg det fenalåret på da. Han kan jo ikke være så tøffel

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (På 12.12.2024 den 13.04):

Han har jo strengt tatt ett eget område i huset han kan gnafse i seg det fenalåret på da. Han kan jo ikke være så tøffel

..eller kjøpe seg ferdig skivet og gafle i seg i bilen sin 🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toriamoria skrev (2 timer siden):

..eller kjøpe seg ferdig skivet og gafle i seg i bilen sin 🤭

Mange muligheter! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (På 11.12.2024 den 14.06):

Nå tror jeg ikke noen av de troner på skalaen over de mest intelligente menneskene på kloden. De ser ikke hvordan dette ser ut for normale folk

Kva mener du med normale folk ?. Spør sidan det virkar som du sit på fasiten!. Lettere sjokert over at en i 2024 brukar slike uttrykk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (På 23.11.2024 den 19.29):

Snakker du for oss alle?😮‍💨 Da sier jeg: Klart det er vanlig. 

Det er vanlig at man deler opp nattene.

Det er vanlig at en tar en hel natt og så bytter man på.

Det er vanlig at mor tar baby hele natten pga amming.

Alle gjør det som passer seg. Det er vanlig😤

NEI ! BABYEN VIL HA MOREN HELST FØRSTE MÅNEDENE! INSTINKT!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hildrandedu33 skrev (47 minutter siden):

NEI ! BABYEN VIL HA MOREN HELST FØRSTE MÅNEDENE! INSTINKT!

Hvorfor roper du?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss-to skrev (21 timer siden):

Kva mener du med normale folk ?. Spør sidan det virkar som du sit på fasiten!. Lettere sjokert over at en i 2024 brukar slike uttrykk.

Normale folk= som ikke poster livet sitt til resten av landet. 
Kom deg ned fra krenkehesten. Jesus Christ 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 timer siden):

Normale folk= som ikke poster livet sitt til resten av landet. 
Kom deg ned fra krenkehesten. Jesus Christ 

Ok.Det finnst to typar kritikk. Den eine er velmeinande og upartisk, mens den andre kommer fra kritiske personer som kompenserer for sin egen følelse av misnøye ved å klage på andre. Korleis ytre og mota kritikk?                Just saying

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenalår lukter jo ganske mye av personen som spiser det, så kan bare tenke meg til at det er derfor. 😅 

Passiv aggressiviteten fortsetter i alle fall i full vigør! Han måtte flytte maten sin fra hovedkjøkkenet til studiokjøkkenet fordi «han hadde glemt at Stina alltid reagerer på ett eller annet i denne retten, sikkert hvitløk». (Og unnskyld meg, men den jenta spiser nok indisk til å tåle hvitløk godt, i tillegg til de der potetlefsene som hun tidvis spiser hver dag og diverse takeaway. Aldri hørt ett ord om at hun ikke tåler hvitløk, men det er kanskje meg. Tror hun heller lider av «detlukterikkesågodt, kandutadetbortjegammer»)

Og så må han fikse dobbelt opp med varmeflasker til sitat «frysepinnen Stina, som ironisk nok kun kan drikke vann om det er 80% isbiter». For et galehus. 😅 Og, altså, om min samboer skulle tatt opp alt som jeg gjør som er rart, så hadde ikke jeg kommet godt ut av det heller. Men han gjør ikke det overfor venner engang fordi han respekterer meg, og ditto, mens PelleK hiver det ut til flerfoldige hundretusen følgere. 🤔

Endret av KaraThrace
Endret på klarhet i tekst
  • Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (6 minutter siden):

Fenalår lukter jo ganske mye av personen som spiser det, så kan bare tenke meg til at det er derfor. 😅 

Passiv aggressiviteten fortsetter i alle fall i full vigør! Han måtte flytte maten sin fra hovedkjøkkenet til studiokjøkkenet fordi «han hadde glemt at Stina alltid reagerer på ett eller annet i denne retten, sikkert hvitløk». (Og unnskyld meg, men den jenta spiser nok indisk til å tåle hvitløk godt, i tillegg til de der potetlefsene som hun tidvis spiser hver dag og diverse takeaway. Aldri hørt ett ord om at hun ikke tåler hvitløk, men det er kanskje meg. Tror hun heller lider av «detlukterikkesågodt, kandutadetbortjegammer»)

Og så må han fikse dobbelt opp med varmeflasker til sitat «frysepinnen Stina, som ironisk nok kun kan drikke vann om det er 80% isbiter». For et galehus. 😅 Og, altså, om min samboer skulle tatt opp alt som jeg gjør som er rart, så hadde ikke jeg kommet godt ut av det heller. Men han gjør ikke det overfor venner engang fordi han respekterer meg, og ditto, mens PelleK hiver det ut til flerfoldige hundretusen følgere. 🤔

Det er jo i følge noen her inne ikke lov å tolke, men jeg er enig med deg. Jeg tolker også de snappene hans som passivagressive mot henne. Jeg ville gjort det samme selv hadde jeg bodd med en sånn primadonna. Jeg er ifølge kollegaer Dronninga av passiv agressiv fremtoning så jeg tror ikke jeg tar helt feil i min tolkning av han. Jeg ville kommet elendig ut av det selv, men heldigvis er ikke jeg heller journalistmat og har 100K følgere :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 minutter siden):

Det er jo i følge noen her inne ikke lov å tolke, men jeg er enig med deg. Jeg tolker også de snappene hans som passivagressive mot henne. Jeg ville gjort det samme selv hadde jeg bodd med en sånn primadonna. Jeg er ifølge kollegaer Dronninga av passiv agressiv fremtoning så jeg tror ikke jeg tar helt feil i min tolkning av han. Jeg ville kommet elendig ut av det selv, men heldigvis er ikke jeg heller journalistmat og har 100K følgere :)

Får ikkje til å utheve , men første linja i innlegget ditt er vel passivagressivt . You do prove your point😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (18 minutter siden):

Får ikkje til å utheve , men første linja i innlegget ditt er vel passivagressivt . You do prove your point😅

Just presis! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (1 time siden):

Hun har sagt at hun ikke tåler hvitløk. Bare noen typer. F.eks. i hvitløksbrød 🫠 Så enig med deg – det handler nok om at hun ikke liker lukta…

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JegErIkkeMeg skrev (35 minutter siden):

Hun har sagt at hun ikke tåler hvitløk. Bare noen typer. F.eks. i hvitløksbrød 🫠 Så enig med deg – det handler nok om at hun ikke liker lukta…

Man kan ikke velge hvilke «typer» hvitløk man er allergisk mot. Herregud hun der

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (1 time siden):

Hahaha, sant det. Når han kjøper hvitløksbrød må han kjøpe en type til seg og en annen type HVITLØKSBRØD til henne. 

Edit: hun spiser hvitløksbrød på snap på. I rest my case.IMG_0079.thumb.jpeg.243f0ccde208aa9f5c07680fc05e60f8.jpeg

Endret av KaraThrace
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig inntrykket av at det er "kjærlighetsspråket hans", i hvertfall ikke at det er passivt aggressivt. 😅

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Guido skrev (27 minutter siden):

Jeg har egentlig inntrykket av at det er "kjærlighetsspråket hans", i hvertfall ikke at det er passivt aggressivt. 😅

Ja han forguder henne jo. Jeg får heller inntrykk at han synes «nykkene» hennes bare er sjarmerende.  Så tror heller ikke det er skjulte stikk under han skriver 😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det han driver med, han er jo besatt av trening. Trening er jo sunt, men jeg har mine tanker at treningen han bedriver ikke akkurat er sunt. Altså: Stina og Philip gikk og la seg 23:30 elns og da skulle han rydde hele huset da det visst nok er hans ansvar fra tida. Ser ut som han er ferdig rundt 01:00, men da sier han at han skal trene og jobbe litt før han kan sove da han ikke har hatt nok tid til det tidligere… 😅 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (10 minutter siden):

Hva er det han driver med, han er jo besatt av trening. Trening er jo sunt, men jeg har mine tanker at treningen han bedriver ikke akkurat er sunt. Altså: Stina og Philip gikk og la seg 23:30 elns og da skulle han rydde hele huset da det visst nok er hans ansvar fra tida. Ser ut som han er ferdig rundt 01:00, men da sier han at han skal trene og jobbe litt før han kan sove da han ikke har hatt nok tid til det tidligere… 😅 

Han har nok en litt annen døgnrytme enn oss og, skal sies :) Og han jobber jo noe på natt pga tidsforskjellen. Men ja, han er ganske intens når det kommer til treninga

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (10 timer siden):

Han har nok en litt annen døgnrytme enn oss og, skal sies :) Og han jobber jo noe på natt pga tidsforskjellen. Men ja, han er ganske intens når det kommer til treninga

Tror ikke han noensinne har pleid å jobbe natt tidligere pga det. Får forøvrig litt vondt av fyren, som virker som ikke gjør annet enn å rydde, handle, vaske og "gjøre klart for Stina". Hva gjør hun, annet enn å amme? Mannen rekker ikke å jobbe en gang. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...