Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne jo være konfirmanten med familie hadde håpet på litt rester dagen derpå også. Men neida….grådige gjester på besøk som tror de er på all you can eat buffet.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Poly skrev (28 minutter siden):

Kunne jo være konfirmanten med familie hadde håpet på litt rester dagen derpå også. Men neida….grådige gjester på besøk som tror de er på all you can eat buffet.

Sushi funker ikke særlig godt som restemat.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
J.. skrev (8 minutter siden):

Sushi funker ikke særlig godt som restemat.

Dagen etter går helt fint. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (14 timer siden):

Ingen steder, men det ble sagt at første gang var runde én. Og det var 20 biter. Så at han kjørte i seg 40 er nok ikke utenkelig 

Klassisk KG. 😂

Ingentint som antyder at han tok 40, men siden dette er KG må vi selvfølgelig anta at han tok dobbelt så mye som det vi tok. 

Dårlig vertskap å drive å sladre om hvor mye mat folk tar seg i buffet. Det er da ingen som serverer sushi i selskap og håper det blir trauste rester dagen etter og derfor sur på gjestene som forsyner seg. 🙈

Jada, han bryter nok litt etikette her og der, men det er jammen mange i denne tråden også som er uhøflige. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Sushiii skrev (6 timer siden):

Dagen etter går helt fint. 

Det er ikke i nærheten av like godt og ikke normalt å planlegge for. Sushi er dyrt, det er jo mye lurere å bestille ny, fersk sushi dagen etter enn å forvente at gjestene ikke spiser seg mette så man kan ha kjip sushi til rester. 

De fleste oppegående mennesker blir glade når gjestene liker maten så godt at den blir spist opp. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (2 timer siden):

Klassisk KG. 😂

Ingentint som antyder at han tok 40, men siden dette er KG må vi selvfølgelig anta at han tok dobbelt så mye som det vi tok. 

Dårlig vertskap å drive å sladre om hvor mye mat folk tar seg i buffet. Det er da ingen som serverer sushi i selskap og håper det blir trauste rester dagen etter og derfor sur på gjestene som forsyner seg. 🙈

Jada, han bryter nok litt etikette her og der, men det er jammen mange i denne tråden også som er uhøflige. 

Neida, men vi så jo at han tok 20 biter som "første runde" og dette er mannen som spiser uhorvelige mengder mat.

Nå var jeg på ingen måte vertsskap i det selskapet, jeg bare sier hva jeg ser av ting han har lagt ut på en offentlig story. Uhøflig og grådig er jaggu meg ikke det samme

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (19 minutter siden):

Neida, men vi så jo at han tok 20 biter som "første runde" og dette er mannen som spiser uhorvelige mengder mat.

Nå var jeg på ingen måte vertsskap i det selskapet, jeg bare sier hva jeg ser av ting han har lagt ut på en offentlig story. Uhøflig og grådig er jaggu meg ikke det samme

Blir ganske teit å snakke om 40 biter når han tok 20. Snakk om å overdrive, du mister troverdighet 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Tinkerbellee skrev (1 time siden):

Blir ganske teit å snakke om 40 biter når han tok 20. Snakk om å overdrive, du mister troverdighet 

Trenger ingen troverdighet. 20 er fortsatt for mye 

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Trenger ingen troverdighet. 20 er fortsatt for mye 

Men 20 er fortsatt ikke det samme som 40

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tinkerbellee skrev (4 timer siden):

Nei faktisk ikke. Mannen in question tok garantert 40

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet

Admin glemte å ta med spekulasjonene (over flere sider) på hvor mange sushibiter han tok i konfirmasjonsselskapet 🙊🙊

• Liker 9
Skrevet

Det døde dyret inne i varmepumpen hans har vanished.. 

• Liker 1
Skrevet
Guido skrev (9 timer siden):

Det døde dyret inne i varmepumpen hans har vanished.. 

Som i en magisk eventyrverden 

• Liker 2
Skrevet

Han bør muligens ta til seg noe av det AI sa til han i samtalen. En del der var spot on jo, på en del ting man har observert på hans snapchat. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Annonse
Skrevet
Nærsynt1234 skrev (På 24.5.2025 den 20.52):

Han bør muligens ta til seg noe av det AI sa til han i samtalen. En del der var spot on jo, på en del ting man har observert på hans snapchat. 

Hva da??

• Liker 2
Skrevet

Må virkelig være krise det hjørnet i huset som har behov for beskyttelse altså, når man sitter å kapper og kutter opp ei svær treningsmatte og bruker superlim bak rattet i bilen på parkeringa mellom butikk og trening 😂 den mannen der altså

Screenshot_20250526_225351_Snapchat.jpg

• Liker 9
Skrevet

Tror ikke han har bakt så mye med havre. Eller bakt mye generelt når jeg tenker på den pizzaen han skulle lage til Stina her en tid tilbake, den så jo ut som den var helt krise tørr og underhevet. Ser at han nå klager på at produkter i butikken som knekkebrød og kjeks som markedsføres som «havre[produkt]» ikke består av mest havre. Han mener det er villedende og ulovlig markedsføring, men han kan jo prøve å lage kjeks av f.eks. 90% havre og se hvor bra det funker. Kan avsløre at det gir et smuldrete, tørt resultat, og for produkter som allerede har lite væske som knekkebrød og kjeks: veldig hard konsistens. Helt flott at han er nysgjerrig og legger merke til ting rundt seg, men han og madammen er jo fryktelig påståelige når det kommer til å konkludere og lete etter «den eneste» årsakssammenhengen. Et produkt som inneholder 30% havre har faktisk ganske høy andel havre når man tar høyde for at man ønsker god smak og konsistens på produktet.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Hvor gammel er egentlig sønnen? Bare lurer siden de bruker innlegg i badekaret, trudde han nærmet seg året? Eller blandet jeg med Sophie Elise sin?

Edit: Glem det, ser det er novemberbarn 😊 Bare jeg som roter.

Endret av Mippiie123
Skrevet
Mippiie123 skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er egentlig sønnen? Bare lurer siden de bruker innlegg i badekaret, trudde han nærmet seg året? Eller blandet jeg med Sophie Elise sin?

Han er 6 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...