Natu Skrevet 12 timer siden #581 Del Skrevet 12 timer siden Klump skrev (4 minutter siden): Det har vært stille fra Stina ganske lenge nå. Tipper det er en eller annen krise i hjemmet. Han har nå stått på som en helt omtrent døgnet rundt i flere måneder. Ikke det minste rart om det har tiltet litt for han atm. Helt enig. Det har vært vondt å se på hvor mye han gjør/må gjøre siden babyen kom. Så helt forståelig om det blir for mye. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12 timer siden #582 Del Skrevet 12 timer siden Anonym Bruker40041 skrev (22 minutter siden): Tror dere ikke kontrakten med treningssenteret har en klausul om at de ikke er ansvarlige for tap av gjenstander som ikke er låst inn når de blir stjålet?? Det må gå an å innrømme at man gjorde noe dumt innimellom uten å skulle overkompensere med å lage en hevnplan som kunne vært fra en tegnefilm Kunne jo blitt en morsom tegnefilm , men virker veldig spesielt å legge så mye energi i hevntanker ang en stjålet bukse . Løsning : kjøp en ny . ( han har jo god råd ) . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 12 timer siden #583 Del Skrevet 12 timer siden NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Kunne jo blitt en morsom tegnefilm , men virker veldig spesielt å legge så mye energi i hevntanker ang en stjålet bukse . Løsning : kjøp en ny . ( han har jo god råd ) . Det hadde vært litt anderledes om han gjorde det med en komisk vri, men han virker så seriøs. Manisk. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 12 timer siden #584 Del Skrevet 12 timer siden Sier ikke at han ikke har bidratt bra hjemme og stått på, men altså.. Han har jo fått tid til å trene (for meg en chore men for mange en positiv ting de ønsker å bruke tid på), sove 6-8 timer sammenhengende hver natt (dag), jobbe med tulleprosjekter som å lage sang om bakterier, gå på sushirestaurant, kjøre rundt for å kjøpe ditt og datt her og der osv. Timesvis med husarbeid er det ikke daglig og de har jo selv valgt å feks småhandle hele tiden. Jeg kjenner kvinner som gjør alt med barn og hus alene + full jobb uten at noen tenker at de driver rovdrift på seg selv av den grunn.. Mange kvinner er og ganske alene om baby og gjør i tillegg mesteparten av husarbeid de første månedene "fordi de er jo i perm" + at de sover helt usammenhengende og lite fordi de tar nettene med baby alene, og har gått gjennom graviditet, fødsel og ammer og alt det som følger med.. 8 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 12 timer siden #585 Del Skrevet 12 timer siden Lurer på om jeg ikke hadde fått litt småuggen følelse om jeg satt på en restaurant og så satt det en merkelig skrue med bestemorklipp, dunjakka på, solbriller på, og tegnet med tusj på et digert A3-ark mens han snakket om å skulle lage (stink)bomber eller EMPer. Hadde vært hakket unna å ringe nødetatene og spørre om de savna en type. 😅 Dette, kombinert med at Stina har vært borte i tre dager, leder meg til å tenke at ikke alt har vært rosenrødt de siste dagene. Kanskje han får ut litt frustrasjon, litt utløp for ting og tang her nå. Bare synd at så mange må være vitne til det og derav kommer det rykter og tanker om deres dugelighet som foreldre, etc. Folk her må gjerne syns det er teit og unødvendig at det diskuteres, men dæsken døtte de to hodene fyrer godt opp under de tankene selv sånn som de holder på…. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 12 timer siden #586 Del Skrevet 12 timer siden Kan si mye rart om PF, men dette med buksa, tyveri osv han surrer med på snap nå er ikke helt normalt...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kverrulanten Skrevet 12 timer siden #587 Del Skrevet 12 timer siden Himmelen_91 skrev (34 minutter siden): Snakker dere om det med at han tegner tyven og skal ta tyven? 😂 Ja, eller at han planlagte en felle😂🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12 timer siden #588 Del Skrevet 12 timer siden Mulig det endelig har klikka for Puffedikk? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12 timer siden #589 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Anonym Bruker40041 skrev (2 timer siden): Tror dere ikke kontrakten med treningssenteret har en klausul om at de ikke er ansvarlige for tap av gjenstander som ikke er låst inn når de blir stjålet?? Det må gå an å innrømme at man gjorde noe dumt innimellom uten å skulle overkompensere med å lage en hevnplan som kunne vært fra en tegnefilm Sønnen min fikk frastjålet dyre sko (som han ikke turde sette i gangen), earpods-etui, og flere klesplagg som var innelåst i skapet på Spenst her i byen. Og de fraskrev seg alt ansvar, han fikk ingenting. De mente reiseforsikring ville dekke det, men de dekket det heller ikke. Endret 10 timer siden av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 12 timer siden #590 Del Skrevet 12 timer siden Glufseguri skrev (11 minutter siden): Mulig det endelig har klikka for Puffedikk? Den store spørsmålet alle stiller seg er jo om han er autist. Og at det nå er så svikt i hans vanlige rutiner at han nå har "klikket". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 12 timer siden #591 Del Skrevet 12 timer siden Får veldig følelsen av at han trenger omgåes andre voksne enn bare Stina av den storyen.. 😅 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12 timer siden #592 Del Skrevet 12 timer siden PurpleTuliip skrev (Akkurat nå): Får veldig følelsen av at han trenger omgåes andre voksne enn bare Stina av den storyen.. 😅 Han trener ofte med sin bror? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 12 timer siden #593 Del Skrevet 12 timer siden Glufseguri skrev (1 minutt siden): Han trener ofte med sin bror? Det er 1 menneske, de aller fleste omgås mange fler enn det ila en uke.. på jobb, fritidsaktiviteter, henting på skole/barnehage, sosiale aktiviteter.. ser han aldri med kamerater? Kun broren 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 11 timer siden #594 Del Skrevet 11 timer siden Glufseguri skrev (9 minutter siden): Han trener ofte med sin bror? Tror han trenger flere impulser enn det. En større variasjon av andre voksne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11 timer siden #595 Del Skrevet 11 timer siden BlåSwix skrev (41 minutter siden): Kan si mye rart om PF, men dette med buksa, tyveri osv han surrer med på snap nå er ikke helt normalt...? Utrolig sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 11 timer siden #596 Del Skrevet 11 timer siden Seroquel skrev (42 minutter siden): Det er 1 menneske, de aller fleste omgås mange fler enn det ila en uke.. på jobb, fritidsaktiviteter, henting på skole/barnehage, sosiale aktiviteter.. ser han aldri med kamerater? Kun broren Om han er autist så er jo det forklaringen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 11 timer siden #597 Del Skrevet 11 timer siden Så artig!. Endå ein gang ,ser og tolker vi heilt forskjellig. Synest det var morosamt med felle for tyven eg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 10 timer siden #598 Del Skrevet 10 timer siden loffen skrev (1 time siden): Sønnen min fikk frastjålet dyse sko (som han ikke turde sette i gangen), earpods-etui, og flere klesplagg som var innelåst i skapet på Spenst her i byen. Og de fraskrev seg alt ansvar, han fikk ingenting. De mente reiseforsikring ville dekke det, men de dekket det heller ikke. Kjipt 😕 Min innboforsikring dekker dette så lenge det er i låst skap såvidt jeg husker. Veldig OT sorry 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotekopp2021 Skrevet 10 timer siden #599 Del Skrevet 10 timer siden PurpleTuliip skrev (57 minutter siden): Tror han trenger flere impulser enn det. En større variasjon av andre voksne. Hvorfor det? Sier du det til alle de som har jobber hvor man møter lite folk? Bønder? Lastebilsjåfører? Folk på hjemmekontor? Jeg tror heller at folka her på kvinneguiden trenger å oppsøke psykisk helsehjelp. Det er noe ekstremt ubehagelig med voksne mennesker som sitter og gosser seg over det de mener er en «psykose» men som i realiteten bare er en litt rar fyr som driver med litt rare ting. Hvis det er sånne voksne folk som de her inne du mener man bør møte ila dagen så er vi ekstremt uenige. Da vil jeg heller sitte alene i en grotte resten av mine dager. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 10 timer siden #600 Del Skrevet 10 timer siden Rotekopp2021 skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Sier du det til alle de som har jobber hvor man møter lite folk? Bønder? Lastebilsjåfører? Folk på hjemmekontor? Jeg tror heller at folka her på kvinneguiden trenger å oppsøke psykisk helsehjelp. Det er noe ekstremt ubehagelig med voksne mennesker som sitter og gosser seg over det de mener er en «psykose» men som i realiteten bare er en litt rar fyr som driver med litt rare ting. Hvis det er sånne voksne folk som de her inne du mener man bør møte ila dagen så er vi ekstremt uenige. Da vil jeg heller sitte alene i en grotte resten av mine dager. Har ingen problemer med å si det til hvemsomhelst nei. Han fremstår jo ekstremt ensformig i tankegangen sin, noe jeg tror kommer av at han tenker for mye uten å snakke med andre voksne. Vi har alle godt av å konversere med forskjellige mennesker, få litt nye impulser, høre hva andre syns om forskjellige ting. Her på kg finnes det et vidt spekter av folk så ja. Du er jo her du også. Jeg har heller aldri påstått han har en psykose, jeg har ymtet frempå at han fremstår som rar. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå