Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil øve og trekker orakelkort i kveld :) 

- Svarer så lenge jeg orker å legge

- Svarer ikke på spørsmål vedr helse

- Veldig fint om de som får kort gir en tilbakemelding siden jeg øver!

Husk at en slik reading kun er et øyeblikksbilde. Både du og andre har fri vilje og muligheten til å ta valg som kan endre det bildet. 

Anonymkode: 6462a...d15

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Blir jeg gravid før året er omme?

Anonymkode: cfc65...ba7

Skrevet

Kommer det til å fortsette slik som det er nå? Eller kommer det bedre tider i sikte?

Anonymkode: 732b0...030

Skrevet

Jeg har vært singel i 3 år, begynner å savne noen å dele livet med. Kommer jeg til å treffe noen i nærmeste fremtid?❤️

Anonymkode: 257d7...1a9

Skrevet

Hvordan ser fremtiden det neste året ut for meg? Kommer jeg til å få svar på det jeg venter på innen dette året er omme? :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir jeg gravid før året er omme?

Har du hatt mye motgang tidligere i livet? Får oppstart du har hatt mye å klage på med rette og mye du har måttet rette opp. Du har vært utsatt for en del urettferdighet, men endelig er det balanse i livet ditt.

Slik jeg tolker kortene er sannsynligheten for graviditet til stede, men, vær obs på at dersom det skjer kan du få overraskende følelser rundt det. Leser noe om at du kan føle deg presset. Det var liksom nå du endelig skulle få slappe av også blir du litt fanget på nytt i situasjonen, du hadde ikke regnet med å oppleve det på den måten. Sørg for at du har god støtte rundt deg :)  

Beklager til resten, men jeg måtte avslutte allerede på dette legget, uforutsett kraftig påvirkning fra åndeverden i dag ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Hvordan ser fremtiden ut? Vil jeg finne en bolig jeg vil trives i? Vil jeg treffe en mann ? 

Hilsen Sandra

Anonymkode: ae074...b87

Skrevet

Hei! Er min nye kjæreste til å stole på? Har han kontakt med andre kvinner på nettet? Orker ikke å oppleve svik igjen etter tidligere dårlig  erfaring med eksen. Hjertelig takk om du svarer i morgen eller en annen dag❤

Anonymkode: ba250...cb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Har du hatt mye motgang tidligere i livet? Får oppstart du har hatt mye å klage på med rette og mye du har måttet rette opp. Du har vært utsatt for en del urettferdighet, men endelig er det balanse i livet ditt.

Slik jeg tolker kortene er sannsynligheten for graviditet til stede, men, vær obs på at dersom det skjer kan du få overraskende følelser rundt det. Leser noe om at du kan føle deg presset. Det var liksom nå du endelig skulle få slappe av også blir du litt fanget på nytt i situasjonen, du hadde ikke regnet med å oppleve det på den måten. Sørg for at du har god støtte rundt deg :)  

Beklager til resten, men jeg måtte avslutte allerede på dette legget, uforutsett kraftig påvirkning fra åndeverden i dag ❤️

Tusen takk! Dette traff veldig godt faktisk. Skummelt.

Skrevet

Hva vil skje etter at vi går fra hverandre? 

Anonymkode: 63dce...c5b

Skrevet

Går dette forholdet bra? Eller ender det med brudd?

Anonymkode: 800d5...4f0

Skrevet

Når skal jeg treffe min store kjærligheten? 

Kommer det til å gå bra med meg mtp økonomien?

Skrevet

Jeg har møtt en mann jeg har fått følelser for. Vi er gode venner og ses og snakker daglig. Han er derimot forvirret rundt egne følelser. Har vi noen mulighet for mer enn vennskap? 

Anonymkode: 25263...300

Skrevet

Passer yrket jeg har egentlig til meg? Burde jeg bytte? 

Anonymkode: a7c12...dbb

Skrevet

Kjør på kort og VM om hun er interessert eller ikke. 

Anonymkode: c9bea...bf5

Skrevet

Kan du trekke et kort på forholdet mitt? Lurer på om kjæresten blir bedre på emosjonell kommunikasjon med tiden, føler jeg ikke klarer å snakke med han om sårbare ting, han lytter, men klarer ikke respondere på en god måte😕 

Anonymkode: 5e43d...da0

Skrevet

Hvordan blir høsten og vinteren for meg? 

Anonymkode: 2e385...91a

Skrevet

Har min samboer følelser for en annen? Hvorfor lyger h*n om relasjonen h*n har med kollegaen sin?

Skrevet

Er ganske bekymret for et familie medlem og situasjoner i livet til h*n, vil det bli bedre? 

Anonymkode: 1dd57...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...