Gå til innhold

Kjæresten vil ikke prøve nye stillinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år, og jeg har vært mindre fornøyd med sexlivet vårt en stund nå. Vi har sex omtrent to ganger i uken, vanligvis i mindre enn ti minutter, og det er alltid misjonær. Jeg har kommet med mange forslag gjennom årene – leker, kostymer, å prøve nye ting – men han er aldri mottakelig og vil alltid gjøre det på samme måte. I det siste har jeg blitt så lei av sexen at jeg ikke har hatt lyst på det, så de siste tre-fire gangene han har initiert har jeg avvist ham. Jeg onanerer mye fordi sexlysten min er veldig høy; ideelt sett ville jeg hatt sex minst 4-5 ganger i uken, men jeg får aldri orgasme når jeg har sex med ham, så det føles meningsløst hvis han ikke engang prøver å få meg til å få orgasme.

I går kveld initierte han sex, og (spøkefullt) sa jeg at han kunne ha sex med meg, men bare hvis han snudde meg rundt på alle fire og tok meg bakfra. Han spurte, "Hvorfor?" og prøvde å legge seg oppå meg. Jeg stoppet ham og sa, "Fordi det er sånn jeg vil ha det." Han stoppet og sa, "Hvorfor vil du at jeg skal snu deg rundt? Jeg vil gjøre det sånn." Vi diskuterte frem og tilbake i noen minutter, og jeg sa, "Hvis du ikke skal prøve det sånn som jeg vil ha det, så vil jeg ikke gjøre noe i kveld." Han ble veldig opprørt og sa at jeg var "virkelig rar." Han sa at han ikke visste hvor dette kom fra, men at det var «fucked up» at jeg ikke ville ha sex med ham med mindre han gjorde det slik jeg ville. Jeg svarte at det er akkurat det han alltid har gjort mot meg – han vil bare ha sex med meg hvis det er på *hans* måte, og han svarte, "Greit, bare vær sånn, jeg gidder ikke å leke dumme leker med deg."

Gjorde jeg noe galt når jeg ikke ville ha sex fordi han ikke vil prøve noe nytt med meg? Jeg vil ha sex med ham, men jeg vil også komme, og etter 7 år med å prøve, så er misjonær ikke nok. Er det noen grunn til at en fyr ikke vil ta kjæresten sin bakfra? Jeg går mye på treningsstudio og legger mye arbeid i rumpeballene mine, og jeg føler det burde være noe de fleste gutter ville ønske å gjøre. Hva bør jeg gjøre her?

Anonymkode: ded9f...711

  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er bra du vil prøve nye ting, og du prøver å kommunisere med han. Ikke godt å vite hva som stopper han? Men jeg synes du skal stå opp for din seksualitet. 

At han bare vil holde på med misjonærstillingen kan han ikke kreve av deg. 

Rart hele greia..

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dumt å ta denne samtalen midt i akten?

Anonymkode: fbc31...a10

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart enkelte menn som helt analfabeter når det kommer til kvinner. I stedet for å ærlig si at de ikke aner hva de driver på med eller at de trenger teskje veiledning, så later de som at de kun liker én ting. Eller ikke liker å slikke. Ikke liker ditten.  Ikke liker datten..sannheten er at de har aldri prøvd å aner ikke hva de skal gjøre.

Eller så har de prøvd å vist seg elendige. Og gitt opp.

Vet ikke hvor erfaren kjæresten din er, men det sexlivet du beskriver hadde vært uaktuelt for meg. Hadde ikke gitt det 1 år en gang, og ihvertfall ikke 7!! 

Tror kommunikasjonen må være noe sånt som:

Jeg har lyst til å ha sex med deg. Jeg har høy lyst, og har lyst til å gjøre flere seksuelle ting sammen med deg enn misjonær. Jeg vil vi skal utforske hverandre og nyte hverandre lenger enn noen minutter. Det trenger ikke være slik hver eneste gang vi har sex, men hver uke. Hva tenker du?

Anonymkode: f208d...5f7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avsluttet 2 forhold pga dette. Sa vi heller kunne være venner. Helt uaktuelt med ett sånt sexliv når det ikke er skade eller fysisk sykdom som er årsak til at de kun kan ha sex i en stilling. Misjonær er romantisk og koselig stilling, men kun den blir veldig kjedelig 

Anonymkode: d89f6...24b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kanskje dumt å ta denne samtalen midt i akten?

Anonymkode: fbc31...a10

Var det midt i akten? Nei, de kom ikke så langt🤓

Anonymkode: 8dc6f...dea

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han bestemt i 7 år, når er det din tur de neste 7

Anonymkode: 1d449...f47

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri møtt en mann som sier nei til å ta meg bakfra 🙈🙈 skjønner at du er dritt lei , sex skal ikke være rutine . 

Anonymkode: ef3a3...da5

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri møtt en mann som ikke vil ta meg bakfra eller som sier neitakk til å ha meg på toppen f.eks. 

Den amøben du er sammen med er en pussig skrue. Jeg tror ikke jeg hadde hatt din tålmodighet (7 år!), nei. Det skal være på begges premisser. Om man ikke vil det samme hver gang, så bytter man på. Annenhver gang får man velge stilling for eksempel. Men det virker altså ikke som dere er noe særlig kompatible, ts...

Har du prøvd å spørre han hvorfor han bare liker en stilling, sånn utenom når dere ikke ligger i sengen? F.eks en kveld på sofaen når dere prater sammen om løst og fast? Skyte inn et par spørsmål om sexlivet der og da? Hva sier han om du prøver å snakke om sexlivet? Bare avfeier det?

Anonymkode: 7c8ef...ce0

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv får jeg ingen verdens ting ut av variasjon/bytte stillinger underveis. Det blir bare forstyrrende og gjør at jeg mister tenningen/lysten.

Jeg har en stilling jeg liker best og har ingen som heldt grunn til å ha sex i en annen stilling, om ikke partner konkret ønsker det. Da gjør jeg det for å glede han, men får mye mindre nytelse ut av det selv.

Variasjon for variasjonen sin del er unyttig for meg. Jeg liker best å gjøre de tingene jeg syntes er deiligst.

Anonymkode: d47e2...4c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han som er sær. Høres ut som han har relativt grei lyst, men han er kjedelig i senga. Han er ikke utforskende og nysgjerrig. Han er ikke en seksuell og seksuell person. Han har bare et fysisk behov for sex med jevne mellomrom, men seksualitet hans er ikke en del av personlighet hans. Jeg måtte dessverre selv gjøre det slutt med en bra mann pga det samme. 

Anonymkode: 61be8...316

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år, og jeg har vært mindre fornøyd med sexlivet vårt en stund nå. Vi har sex omtrent to ganger i uken, vanligvis i mindre enn ti minutter, og det er alltid misjonær. Jeg har kommet med mange forslag gjennom årene – leker, kostymer, å prøve nye ting – men han er aldri mottakelig og vil alltid gjøre det på samme måte. I det siste har jeg blitt så lei av sexen at jeg ikke har hatt lyst på det, så de siste tre-fire gangene han har initiert har jeg avvist ham. Jeg onanerer mye fordi sexlysten min er veldig høy; ideelt sett ville jeg hatt sex minst 4-5 ganger i uken, men jeg får aldri orgasme når jeg har sex med ham, så det føles meningsløst hvis han ikke engang prøver å få meg til å få orgasme.

I går kveld initierte han sex, og (spøkefullt) sa jeg at han kunne ha sex med meg, men bare hvis han snudde meg rundt på alle fire og tok meg bakfra. Han spurte, "Hvorfor?" og prøvde å legge seg oppå meg. Jeg stoppet ham og sa, "Fordi det er sånn jeg vil ha det." Han stoppet og sa, "Hvorfor vil du at jeg skal snu deg rundt? Jeg vil gjøre det sånn." Vi diskuterte frem og tilbake i noen minutter, og jeg sa, "Hvis du ikke skal prøve det sånn som jeg vil ha det, så vil jeg ikke gjøre noe i kveld." Han ble veldig opprørt og sa at jeg var "virkelig rar." Han sa at han ikke visste hvor dette kom fra, men at det var «fucked up» at jeg ikke ville ha sex med ham med mindre han gjorde det slik jeg ville. Jeg svarte at det er akkurat det han alltid har gjort mot meg – han vil bare ha sex med meg hvis det er på *hans* måte, og han svarte, "Greit, bare vær sånn, jeg gidder ikke å leke dumme leker med deg."

Gjorde jeg noe galt når jeg ikke ville ha sex fordi han ikke vil prøve noe nytt med meg? Jeg vil ha sex med ham, men jeg vil også komme, og etter 7 år med å prøve, så er misjonær ikke nok. Er det noen grunn til at en fyr ikke vil ta kjæresten sin bakfra? Jeg går mye på treningsstudio og legger mye arbeid i rumpeballene mine, og jeg føler det burde være noe de fleste gutter ville ønske å gjøre. Hva bør jeg gjøre her?

Anonymkode: ded9f...711

Kjent problemstilling, også med motsatt fortegn hvor kvinnen er med på det meste, men som aldri tar initiativ eller foreslår variasjon. Det blir veldig kjedelig i lengden….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke bare kjedelig i senga, han er også egoistisk i senga. I tillegg er han mindre begavet når han klarer å si at det er fucked Up at du ikke vil ha sex med han fordi du vil ha det som du vil, når han har fått det som han vil i 7 år. Er han ego i hverdagslivet også?

Anonymkode: 77b14...541

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde nok vært for kjedelig for meg, kudos for at du har klart å holde ut så lenge.

Anonymkode: 76660...dbc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er ikke bare kjedelig i senga, han er også egoistisk i senga. I tillegg er han mindre begavet når han klarer å si at det er fucked Up at du ikke vil ha sex med han fordi du vil ha det som du vil, når han har fått det som han vil i 7 år. Er han ego i hverdagslivet også?

Anonymkode: 77b14...541

Ja han er det, skulle ønske det var bare i dette han var ego 😭

Anonymkode: ded9f...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakfra er digg. rart han ikke liker det.

Anonymkode: 5ea4f...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år, og jeg har vært mindre fornøyd med sexlivet vårt en stund nå. Vi har sex omtrent to ganger i uken, vanligvis i mindre enn ti minutter, og det er alltid misjonær. Jeg har kommet med mange forslag gjennom årene – leker, kostymer, å prøve nye ting – men han er aldri mottakelig og vil alltid gjøre det på samme måte. I det siste har jeg blitt så lei av sexen at jeg ikke har hatt lyst på det, så de siste tre-fire gangene han har initiert har jeg avvist ham. Jeg onanerer mye fordi sexlysten min er veldig høy; ideelt sett ville jeg hatt sex minst 4-5 ganger i uken, men jeg får aldri orgasme når jeg har sex med ham, så det føles meningsløst hvis han ikke engang prøver å få meg til å få orgasme.

I går kveld initierte han sex, og (spøkefullt) sa jeg at han kunne ha sex med meg, men bare hvis han snudde meg rundt på alle fire og tok meg bakfra. Han spurte, "Hvorfor?" og prøvde å legge seg oppå meg. Jeg stoppet ham og sa, "Fordi det er sånn jeg vil ha det." Han stoppet og sa, "Hvorfor vil du at jeg skal snu deg rundt? Jeg vil gjøre det sånn." Vi diskuterte frem og tilbake i noen minutter, og jeg sa, "Hvis du ikke skal prøve det sånn som jeg vil ha det, så vil jeg ikke gjøre noe i kveld." Han ble veldig opprørt og sa at jeg var "virkelig rar." Han sa at han ikke visste hvor dette kom fra, men at det var «fucked up» at jeg ikke ville ha sex med ham med mindre han gjorde det slik jeg ville. Jeg svarte at det er akkurat det han alltid har gjort mot meg – han vil bare ha sex med meg hvis det er på *hans* måte, og han svarte, "Greit, bare vær sånn, jeg gidder ikke å leke dumme leker med deg."

Gjorde jeg noe galt når jeg ikke ville ha sex fordi han ikke vil prøve noe nytt med meg? Jeg vil ha sex med ham, men jeg vil også komme, og etter 7 år med å prøve, så er misjonær ikke nok. Er det noen grunn til at en fyr ikke vil ta kjæresten sin bakfra? Jeg går mye på treningsstudio og legger mye arbeid i rumpeballene mine, og jeg føler det burde være noe de fleste gutter ville ønske å gjøre. Hva bør jeg gjøre her?

Anonymkode: ded9f...711

Hva du bør gjøre er veldig enkelt. Fortsett med det du har startet. Finn en måte å få han til å bli med på litt mer variasjon spenning og moro. Skulle ønske flere damer var som deg. Ofte så hører man det jo motsatt, at hun bare ligger der som en sekk poteter.  Veldig bra at du legger mye jobb i å trene rumpa. Beste som finnes å knulle ei hardt bakfra til hun skriker skjelver og knekker sammen i orgasme, og spesielt deilig hvis hvis rumpa er veltrent. 

Keep up the good work 👍

Anonymkode: e1957...f4e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff, ta med de digge rumpeballene dine til en annen mann som fortjener dem og vil se dem!!!

Anonymkode: 1cfa7...50f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...