Sinnsity Skrevet 5. september 2024 #1 Del Skrevet 5. september 2024 I dag er dag 7 etter insett, så i vanlig syklus 10dpo. Jeg hadde fersk 3 dagers egg satt inn, så kroppen både produserer progesteron også går jeg på cyclogest. Hadde veldig ømme bryster dager etter egguttaket som hold seg fram til i dag så begynte ømmhet å forsvinne og jeg fikk menslignende smerter istedet.....samme som jeg får på første mensdag. Syns det e litt tydlig for menssmerter, det e jo bare 10 dpo, men samtidig tenker at naturlig Progesteron beynner da vel å gå ned, så kanskje derfor. Syns det e dritt. Vi fikk ingenting på frys denne gangen (av 11 egg!!!! wtf..) så det e bare veldig mega satans dritt. E bare lei meg, blodprøve er på mandag..........Har vært gravid før (mista i uke 7) og da hadde jeg ømme bryster hele veien. Jeg vet ikke hva jeg vil med å fortelle dette. Selfølgeli vil jeg høre noen som sier at de hadde det akkurat samme og sitter nå med friskt barn, men samtidig skjønner hvor dette går. Er bare veldig veldig lei meg og klarer ikke å tenke på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg hadde menssmerter da jeg ble gravid. Anonymkode: 06a3f...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 Føler med deg, det er så smertefullt. Det kan fortsatt gå bra, men forstår godt fortvilelsen. Krysser fingrene for deg. Anonymkode: 13bca...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg hadde mensenmurringer fra 3 dager etter innsett og frem til uke 10 - det var det eneste symptomet jeg hadde - er nå 3 uker unna termin. Har hatt ulike former for tidlige symptomer fra innsett til innsett/graviditet til graviditet - så ulikheter i symptomer trenger ikke bety at man ikke lykkes. Anonymkode: fa159...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnsity Skrevet 5. september 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Føler med deg, det er så smertefullt. Det kan fortsatt gå bra, men forstår godt fortvilelsen. Krysser fingrene for deg. Anonymkode: 13bca...a66 Tusen takk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå