AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Del Skrevet 5. september 2024 ? Jeg er dame. Og lurer på hvordan det er å være pen? Anonymkode: 5ef1b...117 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 Det er helt topp Anonymkode: 12bed...8e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 Om pretty priviledge eksisterer? Anonymkode: 2d8c4...9da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ? Jeg er dame. Og lurer på hvordan det er å være pen? Anonymkode: 5ef1b...117 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er helt topp Anonymkode: 12bed...8e9 Haha. Enkelt og greit. 😆 Tråden kan herved stenges. Vet ikke hvorfor dette fremsto som ufattelig komisk akkurat nå. Mulig jeg er trøtt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Del Skrevet 5. september 2024 Avslappende😊 Anonymkode: 66b29...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #6 Del Skrevet 9. september 2024 Det er gøy når man er med andre pene. Ikke gøy når man er med ikke-pene mennesker. Man får gjerne veldig rar oppmerksomhet da, synes jeg. Utseende og personlighet står i stil, synes jeg, selv om mindre pene ofte maser om at det ikke har en sammenheng. Anonymkode: 941b4...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #7 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er gøy når man er med andre pene. Ikke gøy når man er med ikke-pene mennesker. Man får gjerne veldig rar oppmerksomhet da, synes jeg. Utseende og personlighet står i stil, synes jeg, selv om mindre pene ofte maser om at det ikke har en sammenheng. Anonymkode: 941b4...765 Pene blir ofte slemme. Hvis du er pen, bekrefter du mitt poeng. Det hadde vært genialt om verden ble som Shallow Hal, og alle plutselig fikk et utseende som sto i stil med personligheten Anonymkode: e1c4e...119 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #8 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg har vært begge deler. Vokste opp som ikke- pen, og var en guttejente gutta så absolutte ikke kikket på, men til og med kunne slenge,stygge kommentarer etter. Så jeg vet hvordan det er å ikke bli betraktet som pen. Så bare blomstret jeg opp, og ble også mer opptatt av sminke, hår og klær. Totalt sett fullstendig forvaltning, fra å bli betraktet som uattraktiv til en gutter og menn siklet etter. På en måte veldig glad for å ha opplevd begge deler, og begge deler har også sine fordeler og ulemper. Begge deler fører både til bedre og til verre oppførsel, avhengig av situasjon. Jeg har både vært glad for at jeg hadde en slik utvikling, og lengtet tilbake til å være mer eller mindre usynlig for menn. Ja opplevde for egen del ikke å ha dårlig selvbilde da jeg ikke ble ansett som pen. Jeg var skoleflink, smart og flink til mye, og hadde god selvfølelse i det. Hadde også mange gode venner. Selvfølelsen ble en periode dårligere av å ha et utseende menn likte veldig, for jeg ble sa usikker på om det var verdien de så i meg. Jeg følte meg litt jaktet på, som i at menn var rovdyr og jeg et bytte også. Synes det var noe ekkelt. Etterhvert ble jeg flinkere til å mestre slikt. Anonymkode: f0eb8...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå