AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Jeg har noen gamle møbler som jeg må kjøre på fyllinga. De har skader, så får ikke gitt dem bort. Nå snakket jeg med en nabo som mente at jeg ikke kunne levere klesskap /kommode på fyllinga før den er helt demontert. Er det sant? Anonymkode: bf8af...ee5
Meowmere Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 Nei, du kan fint levere et skap eller kommode uten å demontere det. Det har jeg gjort og jeg har sett at andre har gjort det. 1
Gjest jegerrinne Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 Behøver ikke demontere. Her viser de som jobber hvor en putter ting. Så bare kjør det
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Skrevet 5. september 2024 Jeg har gjort det, den blir jo kastet ganske hardt ned i en konteiner og som oftes demonterer den seg selv da… Anonymkode: cce4e...c6d 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Skrevet 5. september 2024 Takk for svar- nå er jeg lettet. Fikk nesten sjokk og så for meg timesvis med arbeid… Anonymkode: bf8af...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå