Bamseklemmer Skrevet 5. september 2024 #21 Del Skrevet 5. september 2024 Irak skrev (46 minutter siden): Jeg forstår heller ikke grunnen til at damer faker...For å bli ferdige sier noen, men da tenker jeg de lager problemer for seg selv... Litt sånn som en bjørnetjeneste, god dag mann økseskaft... Har tatt den saken i egne hender stort sett mesteparten av mitt sexliv. Er jo mitt ansvar å være god med meg selv. Er mer som en bonus om jeg får hjelp, og han får meg til å komme. Jeg klarte ikke å la være å sitere deg😇 "Er jo mitt ansvar å være god med meg selv"❤️ ..en sånn vakker kommentar.. skulle jeg gjerne hatt brodert og hatt i en ramme❣️Du gjør livet mindre komplisert, og fjerner en god del bekymringer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. september 2024 #22 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men sånn generelt sett, etter et aktivt sexliv i tjue år, så har menn stort sett alltid hastverk. De kjapper seg med forspill, fokuserer på seg selv og egen nytelse, tror tingen mellom beina er Guds gave til kvinnen og forstår ikke variasjon. Istedenfor å gå sakte og ertende fram, tror de hardhendt gnikking med tørre fingre fem sekunder etter første kyss er akkurat det kvinnen ønsker og trenger. Hehe.. det er nok mye sannhet i den da.. Her ser du et bilde som illustrere teksten din😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. september 2024 #23 Del Skrevet 5. september 2024 Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Jeg klarte ikke å la være å sitere deg😇 "Er jo mitt ansvar å være god med meg selv"❤️ ..en sånn vakker kommentar.. skulle jeg gjerne hatt brodert og hatt i en ramme❣️Du gjør livet mindre komplisert, og fjerner en god del bekymringer.. Tusen hjertelig takk @Bamseklemmer. Det var veldig koselig skrevet av deg 💕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. september 2024 #24 Del Skrevet 5. september 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Tusen hjertelig takk @Bamseklemmer. Det var veldig koselig skrevet av deg 💕. Jo.. men jeg er jo blitt så glad i deg.. du har jo alltid noe fornuftig å skrive💞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #25 Del Skrevet 5. september 2024 Faker bare på one night stands, for å bli ferdig. I sånne situasjoner så gidder man bare ikke kjøre full opplæring. Man er gjerne fornøyd nok, og må få avsluttet før man begynner å kjede seg. I forhold kommuniserer man mer, men jeg går ikke inn i et forhold med en som ikke har kjangs til å få meg til å komme. Anonymkode: 10566...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. september 2024 #26 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Faker bare på one night stands, for å bli ferdig. I sånne situasjoner så gidder man bare ikke kjøre full opplæring. Man er gjerne fornøyd nok, og må få avsluttet før man begynner å kjede seg. I forhold kommuniserer man mer, men jeg går ikke inn i et forhold med en som ikke har kjangs til å få meg til å komme. Anonymkode: 10566...0b7 ONS nr 1 kan bli så som så ja.. Fordi det blir for lite tid til, at totalopplevelsen og kjemien ikke blir bra nok. Så tiden før, under og etter sex er avgjørende.. Bare så enkelt som å vise omtanke med en telefon i etterkant, ender som regel til gjensynsglede. "Unnskyld meg, jeg vil gjerne finne ut om du er like god som du ser ut" 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #27 Del Skrevet 5. september 2024 Så lenge gutter og menn snakker om tungpulte damer, vil skuespillet fortsette. Anonymkode: 37274...0b9 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet 5. september 2024 #28 Del Skrevet 5. september 2024 (endret) Aldri faket i et forhold. Jeg sliter med å komme, og er ærlig på det. Men ons som skal gi meg “the night of my life”, er sinnsykt høye på seg selv men ikke aner hva de driver med, der har jeg faket mange ganger… Endret 5. september 2024 av Vecky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #29 Del Skrevet 5. september 2024 Ikke så rart mange faker når man leser om "superelskere" på KG. Menn som påstår at alle damer kommer i serieorgasmer og squirter så det står etter! 😃 Anonymkode: 6fd32...0b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #30 Del Skrevet 5. september 2024 Har aldri faket med mannen, inbiller meg at han lett hadde avslørt meg. Men jeg kunne godt tenkt meg det av og til. For å bli ferdig. Jeg merker jo når han prøver for harde livet å få meg i mål, uten ønsket resultat, nettopp fordi han prøver så hardt! Og så bruker han litt tid på å komme selv, og da begynner sex å bli kjedelig… tiden går, skal tidlig opp osv.. så hvorfor kan jeg ikke bare si noe? Men hva skjer om jeg klager over han trenger tid på å komme? Jeg ser for meg at han blir usikker, og alt bare blir ødelagt. Anonymkode: aa220...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #31 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så lenge gutter og menn snakker om tungpulte damer, vil skuespillet fortsette. Anonymkode: 37274...0b9 Dette. For å slippe furtne menn. Som ikke forstår at det for mange damer også trengs ekstra stimuli av klitoris for å komme. Er vel ca 70% av kvinner som må ha det for å oppnå orgasme. Noe endel menn ikke forstår. Og så kaller oss tungpulte fordi vi ikke kommer av kun penetrering Anonymkode: d7070...e74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 5. september 2024 #32 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har aldri faket med mannen, inbiller meg at han lett hadde avslørt meg. Men jeg kunne godt tenkt meg det av og til. For å bli ferdig. Jeg merker jo når han prøver for harde livet å få meg i mål, uten ønsket resultat, nettopp fordi han prøver så hardt! Og så bruker han litt tid på å komme selv, og da begynner sex å bli kjedelig… tiden går, skal tidlig opp osv.. så hvorfor kan jeg ikke bare si noe? Men hva skjer om jeg klager over han trenger tid på å komme? Jeg ser for meg at han blir usikker, og alt bare blir ødelagt. Anonymkode: aa220...8d0 Herregud,hvor skjør er egentlig mannen din? Jeg kan selv bruke litt lang tid på å komme. Det kan være av diverse grunner. Hodet mitt er ikke helt der,sliten,ikke såå gira, etc etc. Poenget er at jeg har hørt den før. At det gjerne tar litt tid og om jeg ikke er ferdig snart... Det er 0 stress å høre det. Enten så gjør man seg ferdig eller så hopper man av og tar det igjen senere. Alle samleier kan ikke være like bra. Det er av varierende kvalitet. Det viktigste er jo å kunne prate sammen uansett hva det skulle være ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #33 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For å bli ferdige. Anonymkode: 0ff2d...184 Samme her. Anonymkode: 6824c...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #34 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er for å 1) bli ferdig og 2) ikke såre. Men utrolig mange menn burde lære seg at det handler om klitoris og ikke penetrering. Har begynt å bruke klitorisvibrator imens vi har sex selv. Hvis ikke kommer jeg ikke. Vet dette gjelder mange venninner. Skjer med pumping = sex. Det som er diggest er alt det andre. Anonymkode: 424a7...872 Enig. jeg kommer ikke av penetrering. Heller ikke om jeg stimulerer meg selv samtidig. «Penetrasjonen» blir bare forstyrrende. Uten penetrasjon så kommer jeg ofte på mellom 30 sekunde og 1 minutt om ikke jeg stopper opp. Ingen av venninnene mine som jeg snakker om sex med kommer bare av samleie. Anonymkode: 33b88...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 5. september 2024 #35 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du leverte bare varm damp da, ingen sæd? Anonymkode: 6826b...af6 Man kan ha orgasme uten sædavgang. Man kan også ha sædavgang uten orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #36 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her. Anonymkode: 6824c...433 Men jeg faker at jeg syns det er godt, ikke at jeg kommer(Ikke om det er vondt, men om det er kjedelig) Kjenner egentlig ingenting. Har aldri fått orgasme under penetrering så det har heller aldri vært noe mål for han å vente til jeg skal. Han hjelper meg på andre måter andre ganger, eller etterpå spørs hva jeg ønsker(Og han ønsker) Anonymkode: 6824c...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #37 Del Skrevet 5. september 2024 I et forhold er faking bare å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Da må man heller være ærlig og så finner man sammen ut hva som fungerer. Men ved ONS eller noe sånt kan jeg godt forstå at kvinner faker. Da skal de ikke se fyren mer og gidder ikke kommentarene om hvorvidt hun kom eller ikke eller kanskje han bruker sinnsykt lang tid på noe som ikke er godt i det hele tatt så da vil man bare bli ferdig og gå videre. Anonymkode: cd819...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #38 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor later damer som de har det godt og får orgasme, hva er poenget? Er det fordi de tror mannen blir såret ellers? Personlig synes jeg det bare er flott hvis damen sier i fra (på en ordentlig måte selvfølgelig) hvis det jeg gjør ikke funker for henne. Jeg ønsker å være en god elsker, ikke for å tilfredsstille mitt eget ego, men fordi jeg har veldig lyst at hun skal ha det bra, og da må hun kunne være åpen og ærlig og kommunisere til meg hva hun liker og ikke liker. Jeg tenker at hvis damen ikke kan være ærlig, og mannen ikke tåler at hun er ærlig, hvis de ikke kan kommunisere konstruktivt, så er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: 4fcdf...74e Det er for å bli ferdig. Veldig tidkrevende å lære opp elskere. Anonymkode: 749fc...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 6. september 2024 #39 Del Skrevet 6. september 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Samme her. Anonymkode: 6824c...433 Lurer på hva som får en mann til å gidde å knulle når ting er sånn..Det hele er jo egentlig bare en kjip affære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 6. september 2024 #40 Del Skrevet 6. september 2024 De faker fordi de tror mannen bryr seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå