Gå til innhold

Hvorfor faker damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor later damer som de har det godt og får orgasme, hva er poenget? Er det fordi de tror mannen blir såret ellers? Personlig synes jeg det bare er flott hvis damen sier i fra (på en ordentlig måte selvfølgelig) hvis det jeg gjør ikke funker for henne. Jeg ønsker å være en god elsker, ikke for å tilfredsstille mitt eget ego, men fordi jeg har veldig lyst at hun skal ha det bra, og da må hun kunne være åpen og ærlig og kommunisere til meg hva hun liker og ikke liker. Jeg tenker at hvis damen ikke kan være ærlig, og mannen ikke tåler at hun er ærlig, hvis de ikke kan kommunisere konstruktivt, så er ikke forholdet liv laga.

Anonymkode: 4fcdf...74e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi hvis jeg ikke hadde faket, tror jeg typen min til slutt ville sagt at vi ikke funker og vi burde gjøre det slutt. Har realistisk sett kommet 2-3 ganger med han på tre år. Og har sex flere ganger i uka. Veldig mange damer opplever ikke å komme i voksen alder nesten overhodet. Kommer lett alene. Men kjenner på at jeg ikke kan be typen sleike/vibrere klitoris i 30-40min som det tar. Så da må jeg late som jeg kommer etter ti.

Anonymkode: 424a7...872

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faker med dårligere elskere og de jeg brått skjønner at jeg ikke vil ha et forhold med. Egentlig for å komme unna kjappest mulig

Anonymkode: 3812b...27c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi hvis jeg ikke hadde faket, tror jeg typen min til slutt ville sagt at vi ikke funker og vi burde gjøre det slutt. Har realistisk sett kommet 2-3 ganger med han på tre år. Og har sex flere ganger i uka. Veldig mange damer opplever ikke å komme i voksen alder nesten overhodet. Kommer lett alene. Men kjenner på at jeg ikke kan be typen sleike/vibrere klitoris i 30-40min som det tar. Så da må jeg late som jeg kommer etter ti.

Meg igjen. Men oppsummert; TID. Jeg bruker for lang tid på å komme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke heller men mannen godtar at jeg ordner det selv mens vi holder på. 

Anonymkode: c907e...787

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg faker aldri. Hvorfor skal menn tro at det er noe bedre enn det er? Det eneste man gjør ved å fake er å fortelle kroppen sin at det er Okay å nøye seg med mindre. Vil du få det overstått så ber du bare mannen cumme så er d over uansett.

Anonymkode: 59a42...175

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er dumt av damer å fake, spesielt i begynnelsen. Bruk tiden i begynnelsen til å bli kjent med hva den andre liker, så ordner det seg som regel. Dersom du faker det første året, er det ganske vanskelig å si - nei, det der funker overhodet ikke for meg. 😂 Og så må mannen tåle det også. At man i løpet av et langt samliv en sjelden gang «overdriver» litt, syns jeg er noe annet. 

Anonymkode: 07bc3...33e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ikke kvinner bare kan si at de får ikke orgasme istedenfor dette evigvarende tullet her.

Anonymkode: 6826b...af6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rart at ikke kvinner bare kan si at de får ikke orgasme istedenfor dette evigvarende tullet her.

Det er for å 1) bli ferdig og 2) ikke såre.

Men utrolig mange menn burde lære seg at det handler om klitoris og ikke penetrering. Har begynt å bruke klitorisvibrator imens vi har sex selv. Hvis ikke kommer jeg ikke. Vet dette gjelder mange venninner. Skjer med pumping = sex. Det som er diggest er alt det andre.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oss menn som faker: for å bli fort ferdig. Fort å gæli. 

Har faktisk faket noen få ganger. Idiotisk. Slik sex man angrer på å ha hatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er for å 1) bli ferdig og 2) ikke såre.

Men utrolig mange menn burde lære seg at det handler om klitoris og ikke penetrering. Har begynt å bruke klitorisvibrator imens vi har sex selv. Hvis ikke kommer jeg ikke. Vet dette gjelder mange venninner. Skjer med pumping = sex. Det som er diggest er alt det andre.

Ikke såre, herregud.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (Akkurat nå):

Som oss menn som faker: for å bli fort ferdig. Fort å gæli. 

Har faktisk faket noen få ganger. Idiotisk. Slik sex man angrer på å ha hatt. 

Du leverte bare varm damp da, ingen sæd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en forferdelig uting. Det er noe man bør være ærlig om. Jeg kan leve med at det er vanskelig/umulig å få orgasme for noen så lenge vi prøver så godt vi kan, men ikke å bli løyet til. 

Anonymkode: 81943...db7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at jeg ikke har sex med menn lenger😅

Har ALLTID fått orgasme sammen med en kvinne!

Sånn var det virkelig ikke med de mennene jeg har vært med... De gidder ikke å gjøre en skikkelig innsats virker det som... Tar det for lang tid så gir de opp

Anonymkode: 79d7e...80c

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor later damer som de har det godt og får orgasme, hva er poenget? Er det fordi de tror mannen blir såret ellers? Personlig synes jeg det bare er flott hvis damen sier i fra (på en ordentlig måte selvfølgelig) hvis det jeg gjør ikke funker for henne. Jeg ønsker å være en god elsker, ikke for å tilfredsstille mitt eget ego, men fordi jeg har veldig lyst at hun skal ha det bra, og da må hun kunne være åpen og ærlig og kommunisere til meg hva hun liker og ikke liker. Jeg tenker at hvis damen ikke kan være ærlig, og mannen ikke tåler at hun er ærlig, hvis de ikke kan kommunisere konstruktivt, så er ikke forholdet liv laga.

Jeg forstår heller ikke grunnen til at damer faker...For å bli ferdige sier noen, men da tenker jeg de lager problemer for seg selv...

Litt sånn som en bjørnetjeneste, god dag mann økseskaft...

Har tatt den saken i egne hender stort sett mesteparten av mitt sexliv. Er jo mitt ansvar å være god med meg selv. Er mer som en bonus om jeg får hjelp, og han får meg til å komme. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Meg igjen. Men oppsummert; TID. Jeg bruker for lang tid på å komme.

Så trist at du ikke kan stille en forventning om at du trenger 30 min. 

Anonymkode: dce73...de6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det er snakk om PIV-orgasme, så forstår jeg kvinner godt. De kan ha det deilig, selv om de ikke får orgasme. Kvinner faker gjerne for, at mannen skal komme raskere.. og hva er så galt med det?

Jeg tror dette med faking problemet tilhører menn som jager etter orgasmen, fordi det gir dem egoboost har jeg lest. Det er jo litt mandig, ikke sant.. men blir skuffet av faking og trua på at han er en god elsker.. Jeg tror jeg ripper opp i noe sannheter her nå?

Så jeg tror ikke menn skal klandre kvinner for faking pga det, men som jeg har skrevet 100 ganger tidligere..
All suksessfull sex og orgasmer, er avhengig av godt samarbeid og god kommunikasjon. Alle menn kan servere orgasmen til kvinnen på et sølvfat, men klarer de det? Kanskje de har for lite kunnskap og forståelse om kvinnen. Eller gidder de ikke rett og slett å lære seg det, og bare peiser på videre, og klager på kvinnen? Det er vel ikke vanskelig å se at det er dårlig samarbeid og kommunikasjon i et slik forhold, og det burde ikke være vanskelig å forstå at PIV-orgasmer er svært vanskelig å oppnå? Jeg tror heller ikke at kvinner skal klandre mannen, dette gjelder begge veier.

Men i slike forhold.. tror jeg mannen "støyer" mere enn det gjør godt for orgasmen. For når hun bytter bort mannen med en dildo kommer jo orgasmene. Det stemmer alltid.. men hadde mannen lært seg "orgasme-forståelsen", har det meste av faking problemet vært løst😉

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faket når jeg gikk på antidepressiva fordi én av bivirkningene var å ikke oppnå O. 

Men sånn generelt sett, etter et aktivt sexliv i tjue år, så har menn stort sett alltid hastverk. De kjapper seg med forspill, fokuserer på seg selv og egen nytelse, tror tingen mellom beina er Guds gave til kvinnen og forstår ikke variasjon. Istedenfor å gå sakte og ertende fram, tror de hardhendt gnikking med tørre fingre fem sekunder etter første kyss er akkurat det kvinnen ønsker og trenger. 

De gode, mannlige elskerne er det ikke mange av. Har møtt én, og han løftet hele opplevelsen ti hakk. 

Anonymkode: eed63...6df

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faker ikke, men mannen tror av og til at jeg har hatt en orgasme eller flere når jeg ikke har hatt noen. 

Jeg lager mye lyd i senga. Jeg elsker sexen og er det naturlig for meg! Det er den ene grunnen. Den andre er at jeg ofte er heeeeelt på kanten, men ramler ikke over. 

Jeg har litt vanskelig for å få orgasme med partneren min og han får sånn en enorm glede av at jeg nyter sexen. Tidligere har han blitt litt skuffet over seg selv om jeg ikke kom. Akkurat som han tror han ikke jobbet hardt nok. Det er jo bare tull. 

Men om jeg begynner å informere han om hver gang jeg ikke kommer under sex så kommer det faktisk til å gå ut over selvbildet hans. Så jeg legger mer vekt på å fortelle han hvor deilig det er da det gir han enda mer selvtillit. 

For jeg elsker sexen og jeg elsker han!  Både med og uten orgasme. 

Jeg lyver aldri om han spør direkte da! Det er å dra det for langt synes jeg. 

Anonymkode: 1e169...fda

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...