AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Hvor mye får man for sånt? Tror det er iPhone 11 eller 12. Orker ikke det stresset med å selge. Vil bare bli kvitt den og forhåpentligvis få noe igjen. Anonymkode: 54e4c...e6f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 Du får ofte veldig lite igjen framfor hva du får for å selge den selv. Men Power og Elkjøp har innbyttekalkulator der du kan se hvor mye du får igjen. https://www.elkjop.no/magazine/tjenester/elpant https://www.power.no/repower/repower-pantekalkulator/ Anonymkode: 6c5fc...ae6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mye får man for sånt? Tror det er iPhone 11 eller 12. Orker ikke det stresset med å selge. Vil bare bli kvitt den og forhåpentligvis få noe igjen. Anonymkode: 54e4c...e6f Ikke direkte svar, men jeg kjøpte en iPhone SE II til 500 kroner her for litt siden. Etter hva jeg kan se burde SE-en ligge en god del under en iPhone 12 vanlig utgave med samme lagringskapasitet. Jeg vil tro du raskt får en tusenlapp og kanskje enda litt mer på bruktmarkedet, avhengig av batterigrad (som mange ser til) og andre tegn til slitasje. Pant burde reflektere bruktmarkedet, men jeg har lite erfaring med det, jeg bruker som regel mine telefoner til de er mer eller mindre døde, en del år mao. Kjøpte den av en bekjent, så fikk nok litt lavere pris av den grunn. Anonymkode: a9afd...576
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Skrevet 8. september 2024 Dette er en tlf fra ei som ikke har det så greit og kan lite om mobiler og teknologi. Man kan ikke spørre henne om noe for hun blir overveldet osv. Uten passord og div , hvordan få nullstilt tlf slik at noen i familie kan bruke eller se om salg er et alternativ Har googlet hvor man trenger det ene og det andre. Går det ikke an å bare gjøre mobilen som ny? Anonymkode: 54e4c...e6f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er en tlf fra ei som ikke har det så greit og kan lite om mobiler og teknologi. Man kan ikke spørre henne om noe for hun blir overveldet osv. Uten passord og div , hvordan få nullstilt tlf slik at noen i familie kan bruke eller se om salg er et alternativ Har googlet hvor man trenger det ene og det andre. Går det ikke an å bare gjøre mobilen som ny? Anonymkode: 54e4c...e6f For å nullstille må du ha koden til telefonen og passordet til iCloud-kontoen som er koblet til telefonen. Har du ikke dette så går det ikke. Det er det som er litt fint med iPhone; det er ikke bare å stjele den og bruke den selv. Anonymkode: 56a85...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå