AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Jeg har vært oppdratt i en streng familie i et annet land. Det burde helst ikke være noe sex før ekteskap, men så er det slik i Norge at svært få ønsker å gifte seg i utgangspunktet, så det hadde vært veldig upraktisk. Jeg giftet meg med min aller første partner, den første mannen jeg kysset. Han var noe eldre enn meg og hatt to langvarige forhold (ingen one night stands eller pulevenner). Han var fullt klar over min oppvekst og at han var den første som fikk røre meg i det hele tatt. Hjalp det å være urørt og "ren"? Nei. Han var ekstremt sjalu, tvilte på jomfrudommen min da vi kranglet (siden det ikke kom så voldsomt mye blod første gangen, visst), var også utro etter noter og beskyldte meg for å være altfor kjedelig i senga, forsøkte å manipulere meg til å ha former for sex jeg ikke ønsket, siden "alle" hadde det (hvordan kunne jeg liksom vite det, som ikke hadde noe erfaring fra før). Jeg skilte meg fra ham etter hvert, etter at han begynte å slå. Så ble jeg sammen med en mann en stund senere. Han var også noe eldre enn meg, og var sååå opptatt av at jeg bare hadde én partner før ham. Hjalp det? Nei. Han begynte å behandle meg som dritt to år inn i forholdet, påstod at jeg egentlig bare var et godt knull for ham. Det hjalp heller ikke med neste mann jeg traff ett år etter bruddet med mann nummer to. Han var også fullt klar over hvilke verdier jeg hadde, at jeg var forholdsjente og hadde veldig få partnere for ei på min alder (27 år den gangen). Vi jobbet også sammen, så jeg ventet LENGE med å hoppe til køys med ham, ikke for å teste ham, men fordi det ikke føltes riktig. Han virket til å være imponert over det og verdsette det. Etter vår første gang, ghostet han meg. Helt. To måneder senere flyttet han sammen med ei annen dame. Ei dame som ikke var like "dydig" som meg, og som var to år eldre enn ham. De er gift den dag i dag, 18 år senere. Etter disse opplevelsene begynte jeg å drite i hva menn ønsket å krevde, og hva de forventet av meg. HVORFOR skulle jeg være superdydig og vente på gjerde, når denne dydigheten ikke blir verdsatt? I dag er jeg gift med en herlig mann. Begge to har hatt 12 partnere fra før. Vi er voksne, etablerte mennesker i 40-årene, som har utrolig god sex hver dag, som eksperimenterer og verdsetter hverandre høyt. Aldri har jeg hørt ham si at jeg er kjedelig, presse meg til noe jeg ikke vil eller shame meg for at jeg ikke var så veldig dydig da vi traff hverandre. Det har aldri vært et tema. Så gutter - vi gidder ikke. Vi gidder ikke å være dydige for menn som har NULL respekt for oss, og som bruker oss. Som Rihanna synger, once good girl gone bad, she gone forever. Anonymkode: 094d9...049 5 19 2
Katten.2.0 Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 De som krever at kvinner har hatt svært få partnere er (nesten) utelukkende svake menn som ikke vil være gode trygge partnere i et forhold. 14 1 19
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 Mitt inntrykk generelt er at menn som er veldig opptatt av bodycounts er kjipe mennesker uansett . De fleste som er opptatt av slikt er enten unge, eller religiøse. . Når man bikker 35 er alt dette helt irrelevant for folk flest med mindre de kommer fra et annet land, slik som deg. Anonymkode: 7c53c...6dd 9 1 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Skrevet 5. september 2024 Menn som shamer damer for sånt eller tenker mye på sånt og graver i kvinners seksuelle fortid og uttaler seg generelt om kvinners seksuelle fortid er som oftest mer generelt sjalu og kontrollerende også, samt dømmesyke. Sånne ting er mer normalt når man er veldig ung (for kvinner og) for da er man usikker, men menn og kvinner som ikke vokser det av seg bør man holde seg unna. Anonymkode: 13f28...b70 4 1 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Skrevet 5. september 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært oppdratt i en streng familie i et annet land. Det burde helst ikke være noe sex før ekteskap, men så er det slik i Norge at svært få ønsker å gifte seg i utgangspunktet, så det hadde vært veldig upraktisk. Jeg giftet meg med min aller første partner, den første mannen jeg kysset. Han var noe eldre enn meg og hatt to langvarige forhold (ingen one night stands eller pulevenner). Han var fullt klar over min oppvekst og at han var den første som fikk røre meg i det hele tatt. Hjalp det å være urørt og "ren"? Nei. Han var ekstremt sjalu, tvilte på jomfrudommen min da vi kranglet (siden det ikke kom så voldsomt mye blod første gangen, visst), var også utro etter noter og beskyldte meg for å være altfor kjedelig i senga, forsøkte å manipulere meg til å ha former for sex jeg ikke ønsket, siden "alle" hadde det (hvordan kunne jeg liksom vite det, som ikke hadde noe erfaring fra før). Jeg skilte meg fra ham etter hvert, etter at han begynte å slå. Så ble jeg sammen med en mann en stund senere. Han var også noe eldre enn meg, og var sååå opptatt av at jeg bare hadde én partner før ham. Hjalp det? Nei. Han begynte å behandle meg som dritt to år inn i forholdet, påstod at jeg egentlig bare var et godt knull for ham. Det hjalp heller ikke med neste mann jeg traff ett år etter bruddet med mann nummer to. Han var også fullt klar over hvilke verdier jeg hadde, at jeg var forholdsjente og hadde veldig få partnere for ei på min alder (27 år den gangen). Vi jobbet også sammen, så jeg ventet LENGE med å hoppe til køys med ham, ikke for å teste ham, men fordi det ikke føltes riktig. Han virket til å være imponert over det og verdsette det. Etter vår første gang, ghostet han meg. Helt. To måneder senere flyttet han sammen med ei annen dame. Ei dame som ikke var like "dydig" som meg, og som var to år eldre enn ham. De er gift den dag i dag, 18 år senere. Etter disse opplevelsene begynte jeg å drite i hva menn ønsket å krevde, og hva de forventet av meg. HVORFOR skulle jeg være superdydig og vente på gjerde, når denne dydigheten ikke blir verdsatt? I dag er jeg gift med en herlig mann. Begge to har hatt 12 partnere fra før. Vi er voksne, etablerte mennesker i 40-årene, som har utrolig god sex hver dag, som eksperimenterer og verdsetter hverandre høyt. Aldri har jeg hørt ham si at jeg er kjedelig, presse meg til noe jeg ikke vil eller shame meg for at jeg ikke var så veldig dydig da vi traff hverandre. Det har aldri vært et tema. Så gutter - vi gidder ikke. Vi gidder ikke å være dydige for menn som har NULL respekt for oss, og som bruker oss. Som Rihanna synger, once good girl gone bad, she gone forever. Anonymkode: 094d9...049 Vel, problemet er bare at om dere skal finne menn som har respekt for dere, må dere også ha oppført dere respektabelt Du har vært heldig, andre igjen juger om fortida si. Det nytter ikke å hevne seg på all of mankind, bare for at dere har rota med feil fyrer for mye. Respect gives, respect takes. dame med for mange ligg => not good for the good guy, but the bad guy doesn't care Anonymkode: 49544...3e0 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #6 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Vel, problemet er bare at om dere skal finne menn som har respekt for dere, må dere også ha oppført dere respektabelt Du har vært heldig, andre igjen juger om fortida si. Det nytter ikke å hevne seg på all of mankind, bare for at dere har rota med feil fyrer for mye. Respect gives, respect takes. dame med for mange ligg => not good for the good guy, but the bad guy doesn't care Anonymkode: 49544...3e0 Det hjalp meg ikke å oppføre meg respektabelt, leste du ikke TS? Jeg var jomfru for min første mann, og hadde svært få for de neste. Ingen av dem verdsatte det. Så hva er vitsen? Anonymkode: 094d9...049 6 6 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #7 Skrevet 5. september 2024 Du har forstått det riktig. Slutshaming er bare nok en unnskyldning ubrukelige menn bruker, for å fortsette å være ubrukelige. Kvalitetsmenn respekterer deg uavhengig av differanse i antall partnere. Anonymkode: 14956...d64 9 1 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #8 Skrevet 5. september 2024 Menn som er seriøse på at det er lurt å ha få partnere, har SELV få partnere og har fokus på EGEN oppførsel. Anonymkode: 6f5a5...095 3 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #9 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn som er seriøse på at det er lurt å ha få partnere, har SELV få partnere og har fokus på EGEN oppførsel. Anonymkode: 6f5a5...095 Min første eksmann hadde to partnere før meg. Det hjalp ikke når han begynte å pule rundt fem år inn i vårt ekteskap. Anonymkode: 094d9...049 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #10 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Min første eksmann hadde to partnere før meg. Det hjalp ikke når han begynte å pule rundt fem år inn i vårt ekteskap. Anonymkode: 094d9...049 Hvem hadde han fokus på som dydig? Selv selv eller deg? Anonymkode: 6f5a5...095 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #11 Skrevet 5. september 2024 Menn som er voldsomt interessert i dette er stort sett jævla usikre raringer med rare verdier. Anonymkode: 3ebc9...b16 10 10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #12 Skrevet 5. september 2024 Trygge, gode mennesker behandler deg med respekt slik du er. Når noen spør og graver om alle uvesentlige detaljer får jeg frysninger, og tenker hvorfor er du så besatt av dette? Gjelder både menn og kvinner. Anonymkode: c57c4...370 10 1 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #13 Skrevet 6. september 2024 De som shamer kvinner mest for seksuell utfoldelse er kvinner selv og en liten gjeng av høylytte konservative menn på internett som ikke får knullet, men kvinner shamer hverandre som taktisk strategi i en maktkamp over andre kvinner. Hvem tror dere var vitner i saker i heksejakt årene — jo andre kvinner. fleste menn elsker horer ❤️ Anonymkode: e3700...54d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #14 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De som shamer kvinner mest for seksuell utfoldelse er kvinner selv og en liten gjeng av høylytte konservative menn på internett som ikke får knullet, men kvinner shamer hverandre som taktisk strategi i en maktkamp over andre kvinner. Hvem tror dere var vitner i saker i heksejakt årene — jo andre kvinner. fleste menn elsker horer ❤️ Anonymkode: e3700...54d Og der avslørte du deg som troll. Når du omtaler kvinner med flere enn noen få partnere som horer, så viser du at DU shamer kvinner for seksuell utfoldelse. Jeg har hatt noen partnere i løpet av livet, men har aldri vært hore. Har heller ikke hatt ONS. Men det er nettopp dine holdninger, og holdninger til dine meningsfeller, som gjør at mange kvinner styrer unna mer om helhet. Det er også menn med slike holdninger som dine, som gjør at flere og flere menn ikke har sex. Du ødelegger for andre menn, du. TS Anonymkode: 094d9...049 6 8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #15 Skrevet 6. september 2024 Mannen min har selvfølgelig aldri spurt eller brydd seg om min «body count» Snill og veldig kjekk mann😍 Anonymkode: 505aa...dff 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #16 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og der avslørte du deg som troll. Når du omtaler kvinner med flere enn noen få partnere som horer, så viser du at DU shamer kvinner for seksuell utfoldelse. Jeg har hatt noen partnere i løpet av livet, men har aldri vært hore. Har heller ikke hatt ONS. Men det er nettopp dine holdninger, og holdninger til dine meningsfeller, som gjør at mange kvinner styrer unna mer om helhet. Det er også menn med slike holdninger som dine, som gjør at flere og flere menn ikke har sex. Du ødelegger for andre menn, du. TS Anonymkode: 094d9...049 Jeg avslørte ingenting. Kvinner er ansvarlige for 97% av all slut shaming men prøver å fraskrive seg ansvar for det med å synes ”synd” på horer. Sexkjøpsloven for eksempel er maktmiddel i en kamp mellom kvinner. Menn elsker horer og har alltid gjort det. Alle kvinner er horer. Det er bare spørsmål hvilket beløp de tar imot for seksuelle tjenester. Anonymkode: e3700...54d
Gjest takinova Skrevet 6. september 2024 #17 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen min har selvfølgelig aldri spurt eller brydd seg om min «body count» Snill og veldig kjekk mann😍 Anonymkode: 505aa...dff Aldri spurt kanskje. Men han har så klart tenkt på det.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #18 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alle kvinner er horer. Det er bare spørsmål hvilket beløp de tar imot for seksuelle tjenester. Anonymkode: e3700...54d Nei. Anonymkode: 6f5a5...095 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #19 Skrevet 6. september 2024 takinova skrev (2 minutter siden): Aldri spurt kanskje. Men han har så klart tenkt på det. Dette er faktisk ikke det viktigste i verden for mange av oss. Når du treffer noen du liker og ønsker å tilbringe livet med, så er det fantastisk. Alle kan få forskjellige tanker og innfall av og til, slik fungerer hjernen. Det er ikke det samme som å tillate seg å være ufin mot et menneske som er glad i deg og behandler deg godt. Anonymkode: c57c4...370 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #20 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg avslørte ingenting. Kvinner er ansvarlige for 97% av all slut shaming men prøver å fraskrive seg ansvar for det med å synes ”synd” på horer. Sexkjøpsloven for eksempel er maktmiddel i en kamp mellom kvinner. Menn elsker horer og har alltid gjort det. Alle kvinner er horer. Det er bare spørsmål hvilket beløp de tar imot for seksuelle tjenester. Anonymkode: e3700...54d Nei, alle kvinner er ikke horer. Jeg har for eksempel aldri tatt noe imot for seksuelle tjenester. I to av forholdene tjente jeg mer enn mannen. Betyr det at disse mennene er horer? Anonymkode: 094d9...049 8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå